Blog

Články o autentickém podnikání

2016 19/1

Marketingové bludy: video není pro malé firmy

Od |19. 1. 2016|Kategorie: Tvorba obsahu|Štítky: , |

Video. Nástroj, o kterém se v současné době hodně mluví a čím dál tím víc se i používá. Hodí se i pro malé firmy? Je k jeho natáčení potřeba profesionální štáb a statisícový rozpočet? A co je důležitější – forma, nebo obsah? O tom jsme si povídali v dalším díle Marketingových bludů. Pozvání do mé čarodějné kuchyně tentokrát přijali dva [...]

2015 23/12

Chcete získat zákazníky? Zkuste marketingový plán

Od |23. 12. 2015|Kategorie: Plánování a strategie|Štítky: , , , |

„Nabízím masáže (nebo rohlíky, žehlení, koučování, hlídání dětí, kurzy jógy nebo cokoli jiného). Jak mám oslovit nové zákazníky?“ Pokud vás tahle otázka trápí, máte dvě možnosti. Buď kopírovat taktiky a nástroje, které k získávání klientů s úspěchem používají jiní podnikatelé a živnostníci. Nebo vyjít z toho, co potřebuje váš konkrétní byznys. A sestavit si marketingový plán. [...]

2015 3/12

Kouzelné otázky: Pavla Vedralová

Od |3. 12. 2015|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , |

Hostem dalšího dílu Kouzelných otázek byla Pavla Vedralová. Její oční Optiku Anděl, kde se doslova s andělskou péčí věnuje svým zákazníkům, najdete v Praze na Andělu. Které marketingové nástroje a postupy jí fungují? A co bylo konkrétně pro Pavlu přínosem z naší spolupráce? O tom je další díl videosérie. […]

2015 18/11

Marketingové bludy: SEO stačí zapnout

Od |18. 11. 2015|Kategorie: Tvorba obsahu|Štítky: , , |

Pořídíte si webové stránky, pak zapnete SEO … a už jedete. Funguje to takhle? Je optimalizace pro vyhledávače vůbec něco, co se dá „zapnout“? A do jaké míry má tyhle věci řešit volnonožec nebo malá firma? Právě o tom je další díl videosérie Marketingové bludy. Moje pozvání tentokrát přijal SEO specialista Lukáš Pítra [...]

2015 4/11

3 kroky, jak začít psát lepší texty pro web

Od |4. 11. 2015|Kategorie: Tvorba obsahu|Štítky: , , |

Píšete newslettery, články na blog nebo titulek na homepage? Tak si na chvíli přestaňte hrát se slovy a zkuste změnit úhel pohledu. Zbavíte se tak 3 nejčastějších chyb, které firmám v Česku berou zákazníky, radí copywriterka Michaela Weikertová. 1. Nemluvte o sobě, ale k ostatním Co to znamená? Že dost možná [...]

2015 21/10

Jak si zjednodušit marketing

Od |21. 10. 2015|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , , , , , |

Tenhle rozhovor jsme natočili v létě 2015 s Jiřím Rosteckým z magazínu Mladý podnikatel. Popisuji v něm potíž, která často trápí zejména začínající podnikatele. Totiž jak si zjednodušit marketing a vybrat si ze širokého spektra různých nástrojů, metod a postupů, které současný marketing nabízí. Obvyklý postup je zkusit [...]

2015 20/10

7 rozšířených mýtů o cílové skupině

Od |20. 10. 2015|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , |

Cílová skupina jsou vaši potenciální zákazníci. Čili lidé, kteří mají možnost a chuť kupovat vaše výrobky a služby. Dobře si určit cílovou skupinu je základ úspěšného marketingu. Když přesně víte, kdo je váš srdcový klient, možnosti, jak ho oslovit, vás začnou napadat úplně samy. Pokud tomu tak není, možná stále ještě věříte [...]

2015 22/9

Čtyři důvody, proč lidé chválí, ale nekupují

Od |22. 9. 2015|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , |

Chvála je skvělá věc. Motivuje, naplňuje nás energií, inspiruje. Ale účty nám nezaplatí. Svůj byznys, produkty a marketing bychom neměli stavět na tom, co lidé říkají, ale co skutečně kupují. Proč lidé chválí, ale nevytáhnou peněženku? Julia Bickerstaff popisuje hned čtyři dobré důvody. […]

2015 30/8

Braňte svou značku

Od |30. 8. 2015|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , |

Jak vybudovat značku řeší asi většina z nás, ale umíme ji také chránit? A jak taková ochrana značky v praxi vlastně vypadá? To popisuje v článku známková zástupkyně Jindra Šulcová. Krok první: Výběr značky V prvé řadě musíte umět svou značku (tedy její slovní přepis) vybrat tak, aby mohla být kdykoli chráněna jako ochranná známka. [...]

Přejít nahoru