Blog

Články o autentickém podnikání

5 nástrojů, které mi šetří práci

Kudy chodím, tudy hlásám, že o nástrojích to není. Ty nejlepší věci se podle mě dají vyčarovat s prázdnýma rukama. A mnoho „chytrých vychytávek“ sice funguje, ale jejich nastavováním strávíte daleko víc času, než kolik vám ho reálně ušetří. Při výběru nástrojů, a zejména on-line aplikací, jsem zkrátka hodně opatrná. Přesto jsem našla pár takových, [...]

Marketingové bludy: ke všem zákazníkům se chovejte stejně

Ke všem zákazníkům se máme chovat stejně. Protože platí – náš zákazník, náš pán. Bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je to skutečně tak? Na tenhle marketingový blud si společně posvítíme v tomhle videu. Pomocí principu, který se nazývá Paretovo pravidlo. […]

Hledáte partnera do firmy?

Stejný příběh jsem v poslední době slyšela několikrát. „Mám vymyšlený produkt a založenou firmu. Ale nejsem obchodník a marketing mi také nic neříká. Proto hledám do firmy partnera. Já budu vyrábět a on bude prodávat.“ Což o to, myšlenka je to hezká. Jenom jsem ji za skoro 20 let v marketingu neviděla v praxi fungovat. [...]

Od |22. 5. 2016|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , |

7 mýtů kolem e-shopů

Říkáte si, že by bylo skvělé mít vlastní e-shop, ale zatím váháte? Založení a vedení e-shopu je čím dál tím snazší, hlavně pro ty, kteří mají chuť se do toho opravdu pustit. Přesto kolem e-shopů panuje celá řada mýtů, které stojí za to uvést na pravou míru. CEO Shoptetu Miroslav Uďan uvádí [...]

Od |8. 5. 2016|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , |

Tarot v podnikání

Kolikrát už se vám stalo, že jste se dívali na film, četli knížku nebo naslouchali vyprávění jiného člověka, a najednou vás napadlo řešení vaší vlastní situace, na které jste dlouho nemohli přijít? K takovým situacím často dochází docela spontánně. Přitom existuje způsob, jak je vyvolat cíleně – tarotové karty. [...]

Jak oslovovat zákazníky? Vytvořte si persony

Co je to vůbec zač, ten váš zákazník? Odpověď „žena 30–40 let, žijící ve velkém městě“ nestačí. Abyste mohli mluvit ke svým zákazníkům slovy, kterým porozumí, potřebujete znát především jejich potřeby, obavy a motivace. Možná se živíte fotografováním, nabízíte masáže nebo prodáváte hračky pro psy. V každém případě předpokládejme, že stojíte o to… [...]

Od |6. 4. 2016|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , |

Marketingové bludy: článek se zpropaguje sám

Napsali jste článek na blog. A říkáte si, že teď už stačí jenom zmáčknout tlačítko „Publikovat“ a čtenáři už si ho sami najdou. Nebo je pro to, aby se článek dostal k co největšímu počtu čtenářů, potřeba ještě něco udělat? O tom jsem si (v zatím nejdelších) Marketingových bludech povídala s Jirkou Rosteckým, zakladatelem magazínu MladýPodnikatel.cz. [...]

Jak zaujmout média? Vyprávějte příběh

Spolehlivou cestou, jak zaujmout média, je poutavé téma a osobitý příběh. Naučte se vyprávět ten svůj. Praktické tipy pro vás sepsala Olga Pohl. Byla jedna dynamická firma, která chtěla být v novinách. Ale nikdo o ní nechtěl napsat. Zazvonil zvonec a… To byla hloupá pohádka, viďte? A víte proč? Protože žádný Honza nešel do [...]

Od |29. 2. 2016|Kategorie: Tvorba obsahu|Štítky: , , , |

7 rad, které vám pomohou při tvorbě úspěšného webu

SEO je optimalizace pro vyhledávače. UX User Experience, neboli uživatelská přívětivost. A co vznikne, když se to dá dohromady? SEO UX, což kurz, který Pavel Ungr a Jan Kvasnička společně uspořádali v roce 2015 v 6 městech ČR. Já jsem ho navštívila 17. prosince v Impact HUB Praha. V publiku seděli jednak lidé, kteří se weby zabývají [...]

Od |22. 2. 2016|Kategorie: Tvorba obsahu|Štítky: , , , |
Přejít nahoru