ČTENÍ PRO PODNIKATELE VE SLUŽBÁCH
Zadejte váš e-mail do okénka a připojte se k téměř 3 000 odběratelům úplňkového zpravodaje. Jako dárek vám obratem pošlu návod, jak získat samé skvělé zákazníky (PDF, 24 stran, návod je z hlediska zákona digitálním obsahem poskytovaným namísto odměny za osobní údaje).
Zpravodaj posílám vždy za úplňku, takže 12 – 13x ročně. Obsahuje nové články z blogu a výběr praktických tipů a zajímavostí o autentickém podnikání z Čech i ze zahraničí. Občas připojím i odkaz na nové produkty a služby nebo aktuální termíny akcí.

Zde zadejte váš e-mail:
Nemám ráda spam a vaši adresu neposkytnu nikomu dalšímu. Z odběru novinek se můžete kdykoli odhlásit. Pokud šest měsíců neotevřete žádný zpravodaj, kouzlo vás automaticky odčaruje z databáze.
Aby se vám zpravodaje neztrácely v nevyžádané poště, prosím, přidejte si adresu „madla@cevelova.cz“ do seznamu bezpečných odesilatelů. U e-mailových schránek na doméně centrum.cz, email.cz a seznam.cz často dochází k potížím při doručování. Máte-li jiný e-mail, zadejte, prosím, raději ten.
CO ŘÍKAJÍ ČTENÁŘI
Madlin zpravodaj čtu bez jediného vynechání a jedním dechem. Odkazy na její články i články doporučené jsou skvělé a rozšiřují mi obzory nejen v podnikání. Madla je svá a originální a moc mě baví. Všem ji moc ráda doporučuju!
Úplňkový zpravodaj čtu pravidelně a vždycky se na něj těším. Vřele ho doporučuji všem, kdo chtějí získat přehled o marketingu a nemají čas sledovat, kde se co šustne.
Úplňkový zpravodaj otvírám vždycky a ráda. Baví mě pestrost témat a pokaždé si v nich najdu něco, co mě obohatí a co můžu využít pro sebe nebo pro své zákazníky.
Ve shonu podnikání a života mám tendenci na marketing zapomínat. Ale díky Madle mi každý měsíc přistává v mailboxu správná dávka marketingové inspirace. A tak nejen se mi marketing pravidelně připomene, ale hned mám po ruce i nové tipy a rady.
Do úplňkového zpravodaje ráda nahlížím. Vždy mě něco zaujme. Vyhovuje mi, když si mě správná informace sama najde :-)
Úplňkový zpravodaj je poučné, ale také velmi příjemné počtení ke kávě. Mnohokrát mě už přiměl k zamyšlení a inspiroval. Je znát, že jej píše žena (většinu newsletterů dostávám od mužů), a to je dobře. Jen tak dál, milá čarodějko.