Blog

Články o autentickém podnikání

Marketing informovaný o traumatu

Už se vám stalo, že jste se při pohledu na reklamu cítili ve stresu? Nebo ve vás komerční příspěvky na sociálních sítích vyvolaly vlnu špatné nálady a pocitu nedostatečnosti? Nejste sami. Marketing tohle dělá. Respektive některé praktiky, které si různé firmy v rámci

Udržitelné podnikání

Co si jako první představíte, když se řekne „udržitelnost“? Možná vás napadá ekologie, přírodní zdroje a třídění odpadu. Pro mě spočívá udržitelnost především v tom, jak pracujeme se svou energií. Udržitelný byznys je takový, který dokážeme dělat roky. Bez toho, že bychom vyhořeli, [...]

Jak zacházet s nespokojeností

Taky se vám někdy stalo, že jste se objednali na odbornou konzultaci, ale výsledek vás nikam neposunul? Za 20 let a více než 900 klientů jsem nespokojenost naštěstí musela řešit jen párkrát. Častěji se mi to stalo v roli zákazníka. A pár stížností jsem vyslechla od klientů [...]

Byznys a duše: Ida Sára Keltnerová

Ve videosérii Byznys a duše (dříve Kouzelné otázky) představuji svoje milé klienty. A ptám se jich, co dělají, co pro ně znamenala spolupráce se mnou a jaký jeden marketingový nástroj by si vybrali. Pozvání do dalšího dílu přijala konstelářka, průvodkyně životními změnami a [...]

Proč se navzájem nepodporujeme

Cítíte od svých blízkých dostatečnou podporu v tom, co děláte? Vnímáte, že vám fandí? Jsou v pohodě s tím, že do svého podnikání investujete peníze, čas i srdce? A jsou ochotni s vámi probírat vaše úspěchy i propady? Pokud to tak máte, gratuluju. Protože je to spíš výjimka. [...]

Jak znovu najít vizi

Letos na podzim jsem rozjela tři mastermind skupiny. A ve všech třech se postupně vynořilo to samé téma. Co dělat, když člověk najednou necítí ten samý drive, na který byl v podnikání zvyklý. Chybí mu dlouhodobé cíle, směr se někam vytratil a ani motivace [...]

Co o vás prozradí váš web

Na většině konzultací, které mám s klienty, se dříve či později dostaneme k webu. Podle mě je totiž web jakýmsi zrcadlem vašeho podnikání. Vyvíjí se a roste spolu s vámi. A většinou ukazuje vaše kořeny, stav, v němž se právě nachází váš byznys, i výzvy, kterým aktuálně čelíte. Na weby se nedívám [...]

Od |2024-10-19T11:31:32+02:0017.10.2024|Tvorba obsahu|12komentářů

Marketingové bludy: Účtujte si, za kolik stojíte

Účtujte si, za kolik stojíte. Nebo, jak slýcháme u zahraničních mentorů, charge what you´re worth. Tuhle radu můžete na internetu najít poměrně často. Já si upřímně myslím, že je to nesmysl. A v tomhle videu z cyklu Marketingové bludy vám vysvětlím proč. [...]

Marketing pro terapeuty

Občas potkávám terapeuty, kteří mají nedostatek klientů. A mnohem častěji potenciální klienty, kteří mají o terapii zájem a v životě by je hodně posunula, ale nemohou najít vhodného terapeuta. Důvod je podle mě především ten, že většina terapeutů nedělá vůbec žádný marketing. Proto jsem sepsala, [...]

Přejít nahoru