V povaze každého člověka převažuje jeden živel: oheň, voda, země, nebo vzduch. Nebo kombinace dvou. Když znáte svůj živel, můžete lépe využívat své silné stránky a snadněji řešit ty slabé. Vybírat si marketingové nástroje, které vám sedí, a vůbec být v podnikání sami sebou. Který živel je „ten váš“? To zjistíte v následujícím testu.

Jak vyplnit test

V testu budete porovnávat vždy čtyři vlastnosti na řádku podle toho, jak dobře vás vystihují. Té, která vás podle vašeho názoru vystihuje nejvýrazněji, přidělíte čtyři kolečka. Pak budete pokračovat sestupně, až přidělíte jedno kolečko té, která je vám nejvzdálenější. Každý počet koleček (4, 3, 2, 1) musí být na každém řádku právě jednou. Body přidělujte spontánně, bez velkého hloubání a přemýšlení.

Test doporučuji vyplňovat z počítače nebo tabletu. Na mobilu, kde se vlastnosti místo na řádku zobrazují pod sebou, je vyplnění náročnější. Porovnáváte vždy čtyři vlastnosti, u kterých jsou symboly zobrazeny stejnou barvou.

Výsledky testu obdržíte e-mailem.

Kontrolní součet:

Pokud jste test vyplnili správně, kontrolní součet je 180.


Do e-mailu vám pošlu pouze výsledky testu. Pokud chcete dostávat i Úplňkový zpravodaj s novými články z blogu a marketingovými tipy pro volnonožce a živnostníky, zaškrtněte políčko pod e-mailem. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Autorem testu živlů je Fritz Hendrich, znění je převzato z knihy Čtyři elementy v profesním životě (vydal Knižní klub, Praha 2011). Publikováno se souhlasem autora.

Test slouží pouze pro rámcovou orientaci, jeho cílem je především poskytnout vám náměty k přemýšlení. Nejedná se o diagnostický prostředek.

CHCETE SE DOZVĚDĚT VÍC?

Pořiďte si e-knihu 4 cesty duše: Živly v podnikání.

Seznámí vás s charakteristikami jednotlivých živlů – ohně, vody, země a vzduchu – a nabídne řadu praktických tipů, jak metaforu živlů používat v marketingu i v životě.

4 cesty duše: živly v podnikání