Jsem marketingová čarodějnice.

Pracuji pro majitele malých firem, volnonožce i živnostníky. Zejména takové, kteří podnikají srdcem, věří na intuici a své podnikání vnímají jako součást života a osobního rozvoje. Moje poradenství a mentoring  pomáhá utřídit si myšlenky, vidět situaci jinak, správně se rozhodnout a znovu získat energii a chuť podnikat. Alespoň to říkají klienti v referencích.

Vystudovala jsem psychologii a pedagogiku na FFUK v Praze. MBA v oboru marketing mám z Vysoké školy ekonomie a managementu. Kromě toho mám i terapeutické vzdělání. Systematický výcvik v Gestalt psychoterapii, dvouletý trénink Gestalt přístupu v organizacích, roční kurz systemického přístupu a certifikované školení AAMET EFT.

Na volné noze podnikám od roku 2003. Předtím jsem působila ve dvou PR agenturách (AMI CommunicationsImpact), v marketingovém oddělení firmy (HSW Signware) i v různých redakcích novin a časopisů.

Přes 25 let pracuji s tarotovými kartami. Používám metodu, které říkám tarotkoučink. A soustředím se hlavně na témata, spojená s podnikáním, kariérou, penězi a prací. Tarot pro mě není nástroj věštění, ale sebepoznání. Tuhle myšlenku pomáhám rozvíjet i v rámci české Tarotové asociace.

Baví mě minimalismus. Vlastním jen věci, které aktivně používám a/nebo mi dělají radost. Můj šatník se vejde do půlmetrové skříně a minimalistické principy se snažím uplatňovat i v podnikání.

Jsem vdaná, můj muž také podniká. Nemáme děti. Máme kocoura Konráda a žijeme v řadovém domku v Praze-Jinonicích.

Psychologie podnikání a autentický marketing.

Úspěšný byznys se podle mě tlačí hlavou. 90 % je nastavení mysli, 10 % strategie.

Věřím tomu, že smyslem podnikání je umožnit vám žít takový život, jaký chcete. Abyste mohli využívat svých silných stránek a být sami sebou.

Bez marketingu se podle mě podnikat nedá. Ale „marketing“ může pro každého podnikatele znamenat něco jiného a obnášet úplně jiné metody a postupy.

Vyhýbám se obtěžujícím marketingovým nástrojům a manipulativním technikám. Jsem přesvědčená o tom, že se bez nich dá velmi dobře obejít. Stejně jako bez placené reklamy.

Svému přístupu říkám autentický marketing. Je to způsob, jak podnikat v souladu sám se sebou, eticky a s respektem. A zároveň podle svých představ a pravidel.

Rolí marketingu podle mě je přitáhnout ty správné zákazníky a odradit ty ostatní.

Vím, že většina volnonožců a drobných podnikatelů se cítí zahlcená. Jako první se proto dívám na to, co se dá vypnout nebo přestat dělat.

Nejdřív musíte vytvořit prázdný prostor, abyste mohli slyšet svůj vnitřní hlas. A nastavit si podnikání podle něj.

Čarodějnice v médiích: videa

Tohle video se mnou natočila Zuzka Žatečková z projektu Podnikavé duše. Je o tom, jak jsem začínala podnikat, proč marketingová čarodějnice i v čem pro mě bylo těžké skloubit marketing s tarotem.

Cenotvorba: Fakta nebo fikce? Svůj příspěvek na Think-tanku Navolnenoze.cz v červnu 2018 jsem pojala jako kvíz. Probrali jsme časté mýty, které v oblasti pricingu mezi českými freelancery panují.

Video rozhovor pro portál Na volné noze, který jsem vedla s Robertem Vlachem na podzim 2015. Je o tom, jak podnikám, jak vnímám reklamu a na jakých základech byznys podle mě funguje.

Články v tištěných a on-line médiích

Co o mně říkají klienti

S pomocí Madly jsem si po 5 letech podnikání na vedlejšák udělala svůj první marketingový průzkum a vytvořila svůj první marketingový plán. Po letech, kdy jsem jednotlivé prvky marketingu zaváděla bez jednotícího konceptu to byl dost jiný přístup. Zjistila jsem, že cesta k podnikání naplno nemusí nutně vést přes vedlejšák, že stačí dobře zacílit, uplatnit fokus a jít do toho přímo. V kouzelné chaloupce v Jinonicích jsem od Madly získala podporu a průlomovou zkušenost, díky níž se mé podnikání posouvá o level výše a stává se mou hlavní činností. Velmi mi sedí Madly poradenský styl a zaměření na autentický marketing. Děkuju a doporučuju všemi deseti.

Zuzana Dudková, průvodkyně a koučka

Madla je prostě čarodějnice a nikdo ji to už neodpáře. Obdivuji, jakým magickým způsobem dokáže spojovat dva nástroje: psychologii (ve které je vzdělaná) s marketingem (ve kterém má bohatou praxi). Ještě než začne řešit marketing firmy, zajímá se, jaká osobnost se skrývá v člověku, který firmu vede. Říká, že firma a její problémy jsou obrazem jejich majitele. Zajímají ji silné a slabé stránky. Díky silné empatii dokáže rychle odhalit vnitřní konflikty člověka a najít řešení – ať už cestami psychologie nebo výběrem vhodného typu marketingu.

Jan Bien, webmistr

Madla Čevelová mě jako marketingová poradkyně zaujala svým nefalšovaným zájmem o specifické podmínky mého podnikání. Dovede je uchopit komplexně a tvořivě, výsledkem není zařazení do „šuplíku“ vyčpělých pouček, ale originální, jasně definovaný a uchopitelný závěr. Nevytváří bariéry, omezení, hranice, ale propojuje nejrůznější, na první pohled i neslučitelné oblasti, nebojí se hledat pod povrchem, a tak její řešení jsou nápaditá, živá a svěží. V rámci svých kouzel napojila pro mě slovo marketing živou vodou.

Raduca Vojáčková, Tanec 5 rytmů