Marketingová čarodějnice

JSEM MARKETINGOVÁ ČARODĚJNICE

Byznys mentorka a podnikatelská poradkyně

Pracuji pro volnonožce a živnostníky ve službách, kteří podnikají srdcem, používají intuici a své podnikání vnímají jako součást osobního rozvoje. Často se řadí mezi multipotenciály a/nebo vysoce citlivé. Moje poradenství a mentoring pomáhá utřídit si myšlenky, správně se rozhodnout a znovu získat energii a chuť podnikat. Alespoň to o mně říkají klienti v referencích.

Vystudovala jsem psychologii a pedagogiku na FFUK v Praze. MBA v oboru marketing jsem získala na Vysoké škole ekonomie a managementu. Kromě toho mám i terapeutické vzdělání – výcvik v Gestalt psychoterapii, dva dlouhodobé kurzy systemických konstelací a certifikované školení EFT.

Na volné noze podnikám od roku 2003. Předtím jsem působila ve dvou PR agenturách, v marketingovém oddělení firmy i v různých redakcích novin a časopisů. 30 let pracuji s tarotovými kartami. Tarot pro mě není nástroj věštění, ale sebepoznání. Soustředím se hlavně na témata, spojená s podnikáním, kariérou a penězi.

Baví mě minimalismus. Vlastním jen věci, které mi přinášejí užitek nebo radost. Můj šatník se vejde do půlmetrové skříně a minimalistické principy se snažím uplatňovat i v podnikání. Od roku 2005 jsem vdaná, můj muž také podniká. Spolu provozujeme zasedačku k pronájmu Místnost 393. S kocourem Konrádem žijeme v řadovém domku v Praze-Jinonicích.

VĚŘÍM NA ZÁZRAKY

Ale nohama stojím pevně na zemi

  • Úspěšný byznys se podle mě tlačí hlavou. 90 % je nastavení mysli, 10 % strategie.
  • Podnikání je v principu služba. Vzájemná důvěra se zákazníky je všechno. O prodeji platí úplně totéž.
  • Smyslem podnikání je umožnit vám žít takový život, jaký chcete. Využívat svých silných stránek a být sami sebou.
  • Bez marketingu se podnikat nedá. Marketing je totiž podle mě všechno, co děláte, abyste získali nějaké zákazníky.
  • Manipulativní techniky a obtěžující nástroje do vašeho podnikání patřit vůbec nemusí.
  • Jeden univerzální postup, který by v marketingu fungoval všem, neexistuje. Je potřeba si najít vlastní.
  • Marketing má dva úkoly – přitáhnout ty správné zákazníky a odradit ty ostatní.
  • Nemusíte být všude. Když něco vypnete nebo přestanete dělat, často se vůbec nic nestane.
  • Nejdřív musíte vytvořit prázdný prostor, abyste mohli slyšet svůj vnitřní hlas. A nastavit si podnikání podle něj.

CHCETE AUTENTICKÝ BYZNYS?

Takový, který vás bude dobře živit, a přitom se v něm budete cítit svobodně a sami sebou?

VIDEA A ZÁZNAMY PŘEDNÁŠEK

Pavel Klein mě v lednu 2022 pozval do svého pořadu V křesle byznysu. Mluvili jsme hlavně o mé cestě k propojování marketingu a magie, ale řeč přišla i na Paretovo pravidlo, měsíční fáze nebo ideální zákazníky.

Tvorba ceny není jen otázkou čísel. Ve své přednášce Cenotvorba: je to v hlavě na Thinktanku Navolnénoze.cz v prosinci 2021 jsem popsala 9  psychologických faktorů, které ovlivňují naši schopnost s cenou pracovat.

Podnikání jako cesta k sobě: záznam přednášky Think-tanku Navolnenoze.cz v Brně v prosinci 2019. Mluvím o osobní značce, předcích po řemesle, archetypech i otázkách, které je podle mě dobré si v podnikání pokládat.

Rozhovor pro Institut osobnostního tréninku se mnou vedl Petr Pavelka. Bavili jsme se o tom, jak v životě rozpoznat zásadní okamžiky, čím jsem chtěla být v dětství i jak přesně v podnikání pracuji s tarotovými kartami.

Tohle video se mnou natočila Zuzka Žatečková z projektu Podnikavé duše. Je o tom, jak jsem začínala podnikat, proč marketingová čarodějnice i v čem pro mě bylo těžké skloubit marketing s tarotem.

Cenotvorba: Fakta nebo fikce? Svůj příspěvek na Think-tanku Navolnenoze.cz v červnu 2018 jsem pojala jako kvíz. Probrali jsme časté mýty, které v oblasti pricingu mezi českými freelancery panují.

Jak snížit zahlcení a zjednodušit si marketing? Pomocí živlů! V čem konkrétně nám mohou pomoci, jsme rozebírali s Jirkou Rosteckým v rozhovoru pro portál Mladypodnikatel.cz.

Video rozhovor pro portál Na volné noze, který jsem vedla s Robertem Vlachem na podzim 2015. Je o tom, jak podnikám, jak vnímám reklamu a na jakých základech byznys podle mě funguje.

CO ŘÍKAJÍ KLIENTI

Madlu doporučuji všema deseti, její vedení je boží, léčivé a hlavně má výsledky, když do svého života integruji to, co spolu probíráme. Velké díky.

Moc děkuji za úžasné tipy, jak přeskládat a nově nacenit nabídku mých služeb, tak abych začala naplňovat svůj nový cíl a sen o dlouhodobě udržitelném podnikání.

Hana RawlingsHana Rawlings, lektorka angličtiny

Na Madle oceňuji hlavně to, že je pragmatická a stojí nohama pevně na zemi a zároveň bere v potaz taky to, jak se ve svém podnikání cítíte, stará se o duši vaší firmy a když chcete, podívá se, co na to všechno říkají karty.

Zuzana BestováZuzana Bestová, terapeutka a masérka

Po konzultaci mi poprvé v životě doteklo, že si můžu dovolit být taková, jaká jsem a díky tomu oslovovat ty správné zákaznice.

I v podnikání přijdou okamžiky, kdy je potřeba si vyložit na stůl, zda a s čím jít dál, a k tomu byla konzultace s Madlou tou nejlepší volbou.

Madla má nadhled a obrovské zkušenosti. Jednou dobře mířenou otázkou vám dá úplně nový náhled na situaci, ve které se nacházíte, a možná i na vás samotné.