
JSEM MARKETINGOVÁ ČARODĚJNICE.
Pomohu vám v podnikání najít sebe sama.
Pracuji pro volnonožce, majitele malých firem a živnostníky, kteří podnikají srdcem, používají intuici a své podnikání vnímají jako součást osobního rozvoje. Často se řadí mezi multipotenciály a/nebo vysoce citlivé. Moje poradenství a mentoring pomáhá utřídit si myšlenky, správně se rozhodnout a znovu získat energii a chuť podnikat. Alespoň to o mně říkají klienti v referencích.
Vystudovala jsem psychologii a pedagogiku na FFUK v Praze. MBA v oboru marketing jsem získala na Vysoké škole ekonomie a managementu. Kromě toho mám i terapeutické vzdělání – výcvik v Gestalt psychoterapii, dva dlouhodobé kurzy systemických konstelací a certifikované školení AAMET EFT.
Na volné noze podnikám od roku 2003. Předtím jsem působila ve dvou PR agenturách, v marketingovém oddělení firmy i v různých redakcích novin a časopisů. Přes 25 let pracuji s tarotovými kartami. Tarot pro mě není nástroj věštění, ale sebepoznání. Používám metodu, které říkám tarotkoučink. A soustředím se hlavně na témata, spojená s podnikáním, kariérou a penězi.
Baví mě minimalismus. Vlastním jen věci, které aktivně používám, nebo mi dělají radost. Můj šatník se vejde do půlmetrové skříně a minimalistické principy se snažím uplatňovat i v podnikání. Od roku 2005 jsem vdaná, můj muž také podniká. Máme kocoura Konráda a žijeme v řadovém domku v Praze-Jinonicích.
VĚŘÍM NA ZÁZRAKY.
Ale nohama stojím pevně na zemi.
Úspěšný byznys se podle mě tlačí hlavou. 90 % je nastavení mysli, 10 % strategie.
- Podnikání je v principu služba. Vzájemná důvěra se zákazníky je všechno. O prodeji platí úplně totéž.
Smyslem podnikání je umožnit vám žít takový život, jaký chcete. Využívat svých silných stránek a být sami sebou.
- Bez marketingu se podnikat nedá. Marketing je totiž podle mě všechno, co děláte, abyste získali nějaké zákazníky.
- Co naopak pro úspěch v podnikání nutné není, jsou manipulativní techniky a obtěžující nástroje. Dobře se dá obejít i bez placené reklamy.
- Jeden univerzální postup, který by v marketingu fungoval všem, neexistuje. Je potřeba si najít vlastní.
Marketing má dva úkoly – přitáhnout ty správné zákazníky a odradit ty ostatní.
- Nemusíte být všude. Spoustu věcí a nástrojů, které jste doposud považovali za nezbytné, nejspíš můžete vypnout nebo přestat dělat.
- Nejdřív musíte vytvořit prázdný prostor, abyste mohli slyšet svůj vnitřní hlas. A nastavit si podnikání podle něj.

VIDEA A ZÁZNAMY PŘEDNÁŠEK
Pavel Klein mě v lednu 2022 pozval do svého pořadu V křesle byznysu. Mluvili jsme hlavně o mé cestě k propojování marketingu a magie, ale řeč přišla i na Paretovo pravidlo, měsíční fáze nebo ideální zákazníky.
Tvorba ceny není jen otázkou čísel. Ve své přednášce Cenotvorba: je to v hlavě na Thinktanku Navolnénoze.cz v prosinci 2021 jsem popsala 9 psychologických faktorů, které ovlivňují naši schopnost s cenou pracovat.
Podnikání jako cesta k sobě: záznam přednášky Think-tanku Navolnenoze.cz v Brně v prosinci 2019. Mluvím o osobní značce, předcích po řemesle, archetypech i otázkách, které je podle mě dobré si v podnikání pokládat.
Rozhovor pro Institut osobnostního tréninku se mnou vedl Petr Pavelka. Bavili jsme se o tom, jak v životě rozpoznat zásadní okamžiky, čím jsem chtěla být v dětství i jak přesně v podnikání pracuji s tarotovými kartami.
Tohle video se mnou natočila Zuzka Žatečková z projektu Podnikavé duše. Je o tom, jak jsem začínala podnikat, proč marketingová čarodějnice i v čem pro mě bylo těžké skloubit marketing s tarotem.
Cenotvorba: Fakta nebo fikce? Svůj příspěvek na Think-tanku Navolnenoze.cz v červnu 2018 jsem pojala jako kvíz. Probrali jsme časté mýty, které v oblasti pricingu mezi českými freelancery panují.
Jak snížit zahlcení a zjednodušit si marketing? Pomocí živlů! V čem konkrétně nám mohou pomoci, jsme rozebírali s Jirkou Rosteckým v rozhovoru pro portál Mladypodnikatel.cz.
Video rozhovor pro portál Na volné noze, který jsem vedla s Robertem Vlachem na podzim 2015. Je o tom, jak podnikám, jak vnímám reklamu a na jakých základech byznys podle mě funguje.

ČARODĚJNICE V MÉDIÍCH
Marketingová čarodějnice je jen jedna (podcast Srdeční záležitosti)
4P mix podle marketingové čarodějnice (podcast, Levosphere.sk)
Nejsem pětikilo, abych se líbila všem (rozhovor, Newslettery.cz)
Prodáváte hodinky s vodotryskem? (Podnikatel.cz)
Podnikání podle karet a hvězd (Podnikatel.cz)
Podnikat neznamená vydělávat prachy za cenu vlastního zdraví a mezilidských vztahů (mladypodnikatel.cz)
Udělejte ze sebe celebritu, začněte budovat osobní značku (Podnikatel.cz)
Marketing šetří práci. Nevěříte? (blog Domena.cz)
Pochopte, kdo jste, a podle toho si nastavte marketing (mladypodnikatel.cz)
7 způsobů, jak využít tarotové karty v podnikání (Podnikatel.cz)
Lekce sousedského marketingu aneb jak (ne)oslovit nové zákazníky (Podnikatel.cz)
NA ČEM STAVÍM
CO ŘÍKAJÍ KLIENTI
Madla je prostě čarodějnice a nikdo ji to už neodpáře. Obdivuji, jakým magickým způsobem dokáže spojovat dva nástroje: psychologii (ve které je vzdělaná) s marketingem (ve kterém má bohatou praxi). Ještě než začne řešit marketing firmy, zajímá se, jaká osobnost se skrývá v člověku, který firmu vede. Říká, že firma a její problémy jsou obrazem jejich majitele. Zajímají ji silné a slabé stránky. Díky silné empatii dokáže rychle odhalit vnitřní konflikty člověka a najít řešení – ať už cestami psychologie nebo výběrem vhodného typu marketingu.
S Madlinou pomocí jsem si po 5 letech podnikání na vedlejšák udělala marketingový průzkum a vytvořila svůj první marketingový plán. Po letech, kdy jsem jednotlivé prvky marketingu zaváděla bez jednotícího konceptu, to byl dost jiný přístup. Zjistila jsem, že cesta k podnikání naplno nemusí nutně vést přes vedlejšák, že stačí dobře zacílit, uplatnit fokus a jít do toho přímo. V kouzelné chaloupce v Jinonicích jsem získala podporu a průlomovou zkušenost, díky níž se mé podnikání posouvá o level výše a stává se mou hlavní činností. Velmi mi sedí Madlin poradenský styl a zaměření na autentický marketing.
Madla Čevelová mě jako marketingová poradkyně zaujala svým nefalšovaným zájmem o specifické podmínky mého podnikání. Dovede je uchopit komplexně a tvořivě, výsledkem není zařazení do „šuplíku“ vyčpělých pouček, ale originální, jasně definovaný a uchopitelný závěr. Nevytváří bariéry, omezení, hranice, ale propojuje nejrůznější, na první pohled i neslučitelné oblasti, nebojí se hledat pod povrchem, a tak její řešení jsou nápaditá, živá a svěží. V rámci svých kouzel napojila pro mě slovo marketing živou vodou.