Marketingová čarodějnice

Jsem byznys mentorka

Terapeutka, kartářka a poradkyně

Pracuji pro volnonožce a živnostníky ve službách, kteří podnikají srdcem, používají intuici a své podnikání vnímají jako součást osobního rozvoje. Často se řadí mezi multipotenciály a/nebo vysoce citlivé. Moje poradenství a mentoring pomáhá utřídit si myšlenky, správně se rozhodnout a znovu získat energii a chuť podnikat. Alespoň to o mně říkají klienti v referencích.

Vystudovala jsem psychologii a pedagogiku na FFUK v Praze. MBA v oboru marketing jsem získala na Vysoké škole ekonomie a managementu. Kromě toho mám i terapeutické vzdělání – výcvik v Gestalt psychoterapii, dva dlouhodobé kurzy systemických konstelací a certifikované školení EFT.

Na volné noze podnikám od roku 2003. Předtím jsem působila ve dvou PR agenturách, v marketingovém oddělení firmy i v různých redakcích novin a časopisů. V roce 2023 jsem se umístila v první desítce pražského kola soutěže Živnostník roku. Přes 30 let pracuji s tarotovými kartami. Tarot pro mě není nástroj věštění, ale sebepoznání. Soustředím se hlavně na témata, spojená s podnikáním, kariérou a penězi.

Baví mě minimalismus. Vlastním jen věci, které mi přinášejí užitek nebo radost. Můj šatník se vejde do půlmetrové skříně a minimalistické principy se snažím uplatňovat i v podnikání. Od roku 2005 jsem vdaná, můj muž také podniká. Spolu provozujeme zasedačku k pronájmu Místnost 393. S kocourem Konrádem žijeme v řadovém domku v Praze-Jinonicích.

Věřím na zázraky

Ale nohama stojím pevně na zemi

  • Úspěšný byznys se podle mě tlačí hlavou. 90 % je nastavení mysli, 10 % strategie.
  • Podnikání je v principu služba. Vzájemná důvěra se zákazníky je všechno. O prodeji platí úplně totéž.
  • Smyslem podnikání je umožnit vám žít takový život, jaký chcete. Využívat svých silných stránek a být sami sebou.
  • Bez marketingu se podnikat nedá. Marketing je totiž podle mě všechno, co děláte, abyste získali nějaké zákazníky.
  • Manipulativní techniky a obtěžující nástroje do vašeho podnikání patřit vůbec nemusí.
  • Jeden univerzální postup, který by v marketingu fungoval všem, neexistuje. Je potřeba si najít vlastní.
  • Marketing má dva úkoly – přitáhnout ty správné zákazníky a odradit ty ostatní.
  • Nemusíte být všude. Když něco vypnete nebo přestanete dělat, často se vůbec nic nestane.
  • Nejdřív musíte vytvořit prázdný prostor, abyste mohli slyšet svůj vnitřní hlas. A nastavit si podnikání podle něj.

Chcete byznys, po kterém volá vaše duše?

Takový, který vás bude dobře živit, a přitom se v něm budete cítit svobodně a sami sebou?