Blog

2015 30/8

Braňte svou značku

Od |30. 8. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , |

Jak vybudovat značku řeší asi většina z nás, ale umíme ji také chránit? A jak taková ochrana značky v praxi vlastně vypadá? To popisuje v článku známková zástupkyně Jindra Šulcová. Krok první: Výběr značky V prvé řadě musíte umět svou značku (tedy její slovní přepis) vybrat tak, aby mohla být kdykoli chráněna jako ochranná známka. [...]

2015 17/8

Marketingové bludy: freelancing je kariérní sebevražda

Od |17. 8. 2015|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , |

Volnonožec je člověk, který si neumí najít pořádnou práci. Na volné noze se totiž nedá vydělat. A vůbec – freelancing se rovná kariérní sebevraždě. Na tyhle a další mýty o podnikání na volné noze jsme se podívali s Robertem Vlachem, podnikatelským poradcem a zakladatelem portálu Na volné noze. […]

2015 3/8

Work-life balance a život na volné noze

Od |3. 8. 2015|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , , |

Posledních zhruba deset let se začíná stále hlasitěji a aktivněji řešit problematika tzv. worklife balance, neboli nalezení rovnováhy mezi osobním a pracovním životem. Toto téma je přitom často mnohem ožehavější právě pro lidi pracující na volné noze, pro které bývá hranice mezi prací a osobním životem poměrně tenká. Proč se k tomuto tématu celých [...]

2015 15/7

Marketingové bludy: Živnostník nepotřebuje grafický styl

Od |15. 7. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , |

Pojmy, jako je jednotný grafický styl, vizuální identita, CI nebo grafický manuál, si většinou spojujeme s velkými firmami. Hodí se něco takového i pro živnostníky a volnonožce? Na to jsem se v dalším díle Marketingových bludů zeptala ekografika Šimona Chloupka. […]

2015 22/6

Kouzelné otázky: Olga Rochowanská

Od |22. 6. 2015|Kategorie: Kouzelné otázky|Štítky: , , |

Které marketingové nástroje fungují skutečným podnikatelům? A co vám může přinést spolupráce s marketingovou čarodějnicí? O tom je nová videosérie Kouzelné otázky. Do prvního dílu jsem si pozvala oděvní stylistku a vizážistku Olgu Rochowanskou. […]

2015 17/6

5 tipů, jak zvládat e-maily a přitom nepřijít o zákazníky

Od |17. 6. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , |

Stalo se mi to několikrát. Chtěla jsem něco objednat nebo reklamovat, tak jsem napsala zdvořilý e-mail. Ale ono nic. Ticho. Žádná odpověď. Možná se můj e-mail ztratil kdesi v temných internetových zákoutích. Anebo se nebohý poskytovatel služeb prostě utopil v záplavě doručené pošty. Kdyby se vám náhodou někdy dělo to samé, tady [...]

2015 25/5

Podnikatelský minimalismus

Od |25. 5. 2015|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , |

„Jak se máš?“ „Hekticky.“ Takhle jsem léta odpovídala taky. Přeplněný kalendář mi připadal jako dobré vyjádření vlastní hodnoty. Každý den jsem odškrtávala úkoly z kilometrového to-do listu a cítila se provinile, když jsem se přistihla, že dělám méně než dvě věci najednou. Než mi to postupně přestalo dávat smysl. A začala jsem objevovat [...]

2015 15/4

Marketingové bludy: Jde podnikat bez webu?

Od |15. 4. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

Začínáte podnikat. Zřídíte si živnostenský list a… zprovozníte webové stránky. Nebo to není nutné? O tom, jestli web nutně potřebujete k podnikání, je další díl série Marketingové bludy. Tentokrát ale neodpovídám sama, ale k rozhovoru jsem si pozvala webmistra Honzu Biena. […]

2015 29/3

Jak vybrat dobrého webdesignéra

Od |29. 3. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , |

Hodiny ukazují 2:47 ráno. Vaše krví zalité oči procházejí na webu 139. portfolio nějakého webdesignéra, kterého jste vygooglili. Všichni tvůrci webů vám připadají stejní. Absolutně vůbec netušíte, podle jakých kritérií některého vybrat. Propadáte beznaději. Kde jste a co potřebujete Když se dostanete do situace, že potřebujete nový web, zapomeňte na Google. [...]

2015 16/3

40 marketingových mouder

Od |16. 3. 2015|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , , |

Je mi 40. Dneska. Jsem stejně stará jako firma Microsoft, kapela Iron Maiden, obchodní dům Máj, vodní nádrž Liptovská Mara a model Volkswagen Golf. Dost na to, abych pro vás sepsala 40 marketingových mouder. Za každý rok jedno. Tady jsou. […]

Přejít nahoru