fbpx

Průzkum: Marketing malých firem v ČR

Co si představíte, když se řekne marketing? Máte marketingový plán a poslání? Jaké marketingové nástroje používáte? A jakou podporu byste ve svém podnikání uvítali? To byly hlavní okruhy otázek, které jsem v červnu 2010 položila celkem 70 respondentům z řad drobných podnikatelů, volnonožců a živnostníků. V několika článcích prezentuji zjištěné výsledky. […]

Autor: |2017-07-13T10:08:12+02:0029. 11. 2010|Kategorie: Psychologie podnikání|

Průzkum: vzorek účastníků

Dotazník vyplnilo celkem 70 respondentů z řad majitelů malých firem, živnostníků a nezávislých profesionálů písemně nebo elektronicky. Písemná forma dotazníku byla distribuována účastníkům srazu nezávislých profesionálů Navolnenoze.cz ve Valticích ve dnech 4. – 6. června 2010 a pražským podnikatelkám na školení společnosti Odyssey Performance Enhancement Network 1. a 2. června 2010. […]

Autor: |2017-07-13T10:10:05+02:0029. 11. 2010|Kategorie: Psychologie podnikání|

Marketing á la Pohlreich

Taky jste sledovali pořad Ano, šéfe! na TV Prima? Já docela pravidelně. Pokud si říkáte, co má ten plešatý pán v rondonu, který na obrazovce pobíhá po kuchyni a mluví sprostě, společného s marketingem, budete se nejspíš divit. Některé z jeho hlášek se dají brát jako velmi účinná doporučení. A to, i když zrovna nepodnikáte v pohostinství. Mimořádně inspirativní jsou třeba tyhle tři. […]

Autor: |2018-05-04T14:29:01+02:0016. 7. 2010|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , |

Jak si najít tvůrce webu

„Můj švagr dělá doma po práci webové stránky. Jestli chceš, za tři tisíce ti je taky udělá.“ S takovou výhodnou nabídkou jste se možná setkali také (za švagra si případně dosaďte manžel, syn nebo kamarád). Pokud ale chcete na webových stránkách založit své podnikání, stojí za to zvážit i jiná kritéria, než je nízká cena a okamžitá dostupnost. […]

Autor: |2017-07-12T20:02:37+02:0013. 6. 2010|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , , |

Sedmero kvalitního webu

Vlastní webové stránky jsou pro většinu firem základním nástrojem prezentace na internetu. Proto by měly image firmy posouvat pozitivním směrem, a ne dělat dobrému jménu firmy ostudu. Podle jakých kritérií ale webové stránky hodnotit? Jako vodítko může sloužit například následujících sedm bodů. […]

Autor: |2017-07-12T20:03:49+02:007. 5. 2010|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , |

Bostonská matice

Jste výrobní či prodejní firma a máte v portfoliu větší množství produktů? Pak se pravděpodobně (alespoň občas) ptáte, jaký podíl má který z nich na celkovém zisku a jakým způsobem přispívá k podílu vaší firmy na trhu. Případně které výrobky poctít marketingovou podporou a které raději potichu vyřadit z nabídky. Odpovědi vám může poskytnout nástroj, zvaný Bostonská matice. […]

Autor: |2018-05-04T14:45:44+02:0015. 2. 2010|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , , |

Guerillový marketing

„Čas guerillového marketingu přichází tehdy, když už zákazník není ochoten reagovat na akce konvenčního marketingu, nebo se jimi dokonce cítí obtěžován,“ říká ve své knize Guerillový marketing, aneb jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu , německý sociolog a marketingový specialista Thomas Patalas. […]

Autor: |2019-03-22T00:10:59+02:0018. 1. 2010|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , |