E-knihy

E-knihy2018-11-21T15:31:25+00:00

Pořiďte si do své čtečky praktické e-knihy o marketingu a podnikání od od marketingové čarodějnice. Všechny knihy jsou pouze v elektronické podobě. Dostanete je ve třech formátech: mobi pro čtečku Kindle, ePub pro ostatní formáty a pdf pro čtení na obrazovce nebo vytištění.

Kouzlo ceny

Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď.

Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník, a pak hodnota, kterou vnímá podnikatel. V e-knize se dočtete, jak vytvořit tu první a jak ovlivnit tu druhou.

Kromě teorie e-kniha obsahuje i řadu otázek k zamyšlení, praktická cvičení a malé rituály, jež si můžete hned při čtení vyzkoušet.

Koupit eknihu za 399 Kč

Marketing bez reklamy

Doby, kdy vám inzerát v telefonním seznamu, tištěná reklama nebo letáky do schránek dokázaly přivést dostatek zákazníků, už jsou bohužel dávno pryč.

Zákazníci jsou reklamou doslova přecpaní. Chcete-li je zaujmout, musíte to vzít za jiný konec.

E-kniha vám představí 10 účinných nástrojů, které jsou pro malé firmy a nezávislé profesionály o mnoho účinnější než placená inzerce. Navíc vás krok za krokem provede jejich používáním.

Koupit eknihu za 199 Kč

Marketingový plán na pivním tácku

E-kniha obsahuje přehledný a jednoduchý návod, jak sestavit marketingový plán volnonožce nebo malé firmy.

Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu.

A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.

Koupit eknihu za 199 Kč

4 cesty duše: živlová typologie v podnikání

Živlová typologie je jednoduchý a intuitivní nástroj, jak lépe porozumět sobě i svým zákazníkům. Vychází z předpokladu, že v povaze každého člověka jsou zastoupeny 4 živly – oheň, voda, země a vzduch. A jeden z nich, nebo kombinace dvou, převažuje.

Převažující živel pak ovlivňuje chování, výběr barev i marketingových nástrojů, nastavení podnikání i další parametry. E-kniha vás seznámí se základy živlové typologie a umožní vám ji začít používat v životě i v podnikání.

E-kniha vyjde v roce 2019.

Možnosti platby

Zaplatit můžete pohodlně kartou nebo rychlým převodem prostřednictvím platební brány GoPay, nebo off-line bankovním převodem. Vybraná kniha vám dorazí obratem hned po zaplacení. Ke každému nákupu obdržíte fakturu (e-mail s objednávkou obsahuje link ke stažení).