Srdcový klient

Váš zákazník není každý. První krok k úspěšnému marketingu podle mě představuje ujasnit si, pro jaké lidi chcete pracovat. Náš srdcový klient je v principu člověk, který chce náš produkt, vidí v něm hodnotu a má schopnost i pravomoc si ho pořídit. Tady najdete několik tipů a návodů.

Marketingové bludy: zákazník nekupuje, protože neví

V dalším videu ze série Marketingové bludy se podíváme na jeden z největších marketingových bludů vůbec. Firmy díky němu zbytečně utrácí miliony ročně. A dost možná, že už o nějaké peníze připravil i vás. A přitom zní tak nevinně: Zákazníci nekupují, protože o našem produktu či službě nevědí. […]

Marketingové bludy: ke všem zákazníkům se chovejte stejně

Ke všem zákazníkům se máme chovat stejně. Protože platí – náš zákazník, náš pán. Bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je to skutečně tak? Na tenhle marketingový blud si společně posvítíme v tomhle videu. Pomocí principu, který se nazývá Paretovo pravidlo. […]

Jak oslovovat zákazníky? Vytvořte si persony

Co je to vůbec zač, ten váš zákazník? Odpověď „žena 30–40 let, žijící ve velkém městě“ nestačí. Abyste mohli mluvit ke svým zákazníkům slovy, kterým porozumí, potřebujete znát především jejich potřeby, obavy a motivace. Možná se živíte fotografováním, nabízíte masáže nebo prodáváte hračky pro psy. V každém případě předpokládejme, že stojíte o to… [...]

Od |6. 4. 2016|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , |

7 rozšířených mýtů o cílové skupině

Cílová skupina jsou vaši potenciální zákazníci. Čili lidé, kteří mají možnost a chuť kupovat vaše výrobky a služby. Dobře si určit cílovou skupinu je základ úspěšného marketingu. Když přesně víte, kdo je váš srdcový klient, možnosti, jak ho oslovit, vás začnou napadat úplně samy. Pokud tomu tak není, možná stále ještě věříte [...]

Od |20. 10. 2015|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , |

Čtyři důvody, proč lidé chválí, ale nekupují

Chvála je skvělá věc. Motivuje, naplňuje nás energií, inspiruje. Ale účty nám nezaplatí. Svůj byznys, produkty a marketing bychom neměli stavět na tom, co lidé říkají, ale co skutečně kupují. Proč lidé chválí, ale nevytáhnou peněženku? Julia Bickerstaff popisuje hned čtyři dobré důvody. […]

Cesta do hloubi zákazníkovy duše

„Poznejte svého zákazníka.“Tohle pravidlo se dočtete na začátku každé učebnice marketingu. Takže se zamyslíte a poznamenáte si, že váš zákazník je zaměstnaný muž ve věku 25 – 40, žijící v Praze. Že takové zjištění vaše marketingové aktivity nikam neposune? To máte bohužel pravdu. Je potřeba to vzít trochu za jiný konec. [...]

Zákazníci podle živlů

Kam vítr, tam plášť, za to by dal ruku do ohně, i kámen by se nad ním ustrnul, tichá voda břehy mele. Nejen lidová rčení prozrazují, jakou roli hrály čtyři živly – oheň, voda, země a vzduch – v životě člověka. Koncept, starý jako lidstvo samo, nachází uplatnění i dnes. Například v marketingu. [...]

Přejít nahoru