OBJEDNAT KONZULTACI

KONZULTACE NA DÁLKU

Řešíte, jak to s vaším podnikáním teď půjde dál? Potřebujete se dobře rozhodnout, do čeho investovat energii? Po dobu nouzového stavu nabízím konzultace na dálku za zvýhodněnou cenu.
OBJEDNAT KONZULTACI

Úspěšné podnikání se podle mě pozná jednoduše – umožňuje vám žít takový život, jaký si přejete. Vydělává peníze, aniž by vám ničilo zdraví nebo duši. Můžete v něm být sami sebou a naplno využívat svých darů, talentů a silných stránek. Přesně takové vám pomohu vytvořit.

Nabízím podnikatelské poradenství a mentoring pro volnonožce i majitele malých firem v oblasti služeb a obchodu. Mojí specializací je autentický marketing a psychologie podnikání.

MARKETINGOVÉ PORADENSTVÍ

„Marketing“ je podle mě všechno, co podnikatel dělá, aby získal zákazníky a úspěšně fungoval na trhu. Marketingový mix, tedy produkt, cena, distribuce a propagace, tvoří tu viditelnou část. Kromě toho ale do byznysu vstupuje i ta méně viditelná – podnikatelský mindset.

Vystudovala jsem psychologii a marketing a v poradenství pracuji s oběma částmi. Posunu vás dopředu, zejména když:

  • Máte pocit, že jste se v podnikání zasekli a nevíte, kudy dál.
  • Váš byznys nevydělává tolik, kolik byste si představovali.
  • Už dlouho sbíráte odvahu proměnit „vedlejšák“ na plnohodnotné podnikání.
  • Nemáte dostatek zákazníků, nebo k vám chodí lidé, se kterými nechcete spolupracovat.
  • Vyděláváte málo, ale bojíte se zdražit, protože byste přišli o zákazníky.
  • Jste unavení, vyčerpaní a vaše práce vám už nepřináší smysl ani naplnění.
  • Máte pocit zahlcení, nestíháte a nemáte čas ani na sebe, natož na nějaký marketing.
  • Váš web neplní vaše cíle nebo nedělá to, co byste od něj očekávali.
  • Platíte drahou reklamu, která vám ale nepřivádí ty správné zákazníky.
  • Marketingové nástroje, které používáte, buď nefungují, nebo vám lezou na nervy.

Nejdřív vám pomůžu přijít na to, co je špatně. Používám k tomu koučovací otázky, tarotové karty i další metody.

Pak společně vymyslíme novou strategii a konkrétní kroky, které je potřeba podniknout. Možná upravit produkt, službu, obchodní podmínky. Zdražit nebo zlevnit. Změnit značku, vizuální styl či tonalitu komunikace. Zaměřit se na jinou skupinu zákazníků, nebo dokonce zvolit jiné jádro podnikání.

Ukážu vám různé cesty, jak oslovit zákazníky bez placené reklamy – například obsahový marketing. U webových stránek navrhnu úpravy, které je třeba provést, aby lépe prodávaly nebo motivovaly vaše klienty vás kontaktovat. Doporučím také, jaký obsah dává smysl publikovat na blogu nebo sociálních sítích.

Věřím na zázraky, ale nohama stojím pevně na zemi.

Nabízím praktická, konkrétní a proveditelná řešení. Která sice dají práci, ale přinášejí dlouhodobé výsledky. Pomohu vám nastavit marketing tak, aby vás bavil a dal se ve vašem běžném pracovním tempu zvládnout. Dávám přednost minimalistickým řešením a většinou začínám tím, co všechno můžete zrušit nebo přestat dělat.

NEJSPÍŠ NEJSEM TA PRAVÁ

  • Když hledáte někoho, kdo ten otravný marketing udělá za vás, nebo chcete jenom vědět, kam si dát tu reklamu, která vám rychle, levně a bezpracně přivede zákazníky.
  • Když potřebujete napsat texty, vytvořit reklamu nebo řešit technické nastavení nástrojů, jako je PPCSEO nebo reklama na Facebooku.
  • Když jste na úplném začátku a ještě přesně nevíte, co a komu vlastně chcete prodávat (v takovém případě nejdříve zkuste videokurz zdarma).

CO O MNĚ ŘÍKAJÍ KLIENTI

S Madlou jsem konzultoval některá klíčová rozhodnutí v mém podnikání. Moc se mi líbilo, jak dokázala skloubit podnikatelskou a marketingovou praxi s psychologií. Nebavili jsme se jen o penězích, ale hlavně o životě a štěstí. Hledali jsme cesty, které nebudou nejlepší jen pro firmu, ale i pro mě osobně. A právě proto ji mohu doporučit každému, kdo stojí před nějakým důležitým rozhodnutím, chce získat nadhled a hledá někoho, kdo by mu pomohl najít nové možnosti. Madla je pro něj nejlepší volbou.

Jiří Rostecký, Mladypodnikatel.cz

Konzultace u Madly doporučuji kudy chodím. Fungují, myslím, na více rovinách. Za prvé jsem si už po pár sezeních ujasnila a lépe nacenila všechny své služby, za druhé mi začalo být v celém tom podnikání lehčeji a svobodněji.

Michaela Weikertová (Mužíková), copywriterka

S Madlinou pomocí jsem si po 5 letech podnikání na vedlejšák udělala svůj první marketingový průzkum a vytvořila svůj první marketingový plán. V kouzelné chaloupce v Jinonicích jsem od Madly získala podporu a průlomovou zkušenost, díky níž se mé podnikání posouvá o level výše a stává se mou hlavní činností.

Zuzana Dudková, průvodkyně a koučka

JEDNORÁZOVÁ KONZULTACE

Trvá 60 minut a stojí 2500 Kč (pouze po dobu nouzového stavu, běžná cena je 3000 Kč).

Probíhá pouze on-line, prostřednictvím Skype, přes Google Hangouts, Messenger nebo Zoom. Výběr služby nechám na vás. Při nejhorším máme ještě v záloze telefon – zavolám já vám.

Za hodinu většinou zvládneme odhalit základní příčiny vašich potíží a navrhnout první kroky k řešení. Po úvodní konzultaci si buď můžete zakoupit další, nebo se rozhodnout pro dlouhodobý mentoring. Nebo nemusí následovat nic – je to na vás.

DLOUHODOBÝ MENTORING

Probíhá také on-line a zahrnuje 9 hodin za cenu 18 000 Kč (hodinová sazba 2000 Kč).

Je pro vás vhodný, pokud se chystáte posunout svůj byznys na vyšší úroveň a chcete se naučit vlastnímu marketingu věnovat systematicky. Mezi jednotlivými setkáními se mnou můžete e-mailem či po telefonu řešit zpětnou vazbu k marketingovým nástrojům nebo rychlá rozhodnutí.

Cena platí při platbě celé částky předem. Balíček je třeba vyčerpat do 12 měsíců od zakoupení.

JAK ČARUJI

Po dobu nouzového stavu probíhají konzultace i mentoring pouze na dálku.

Vážím si vašeho času, proto jím nebudu plýtvat. Už první schůzka je placenou konzultací a hned od začátku budeme pracovat. Čas, který s vaší firmou či značkou strávím před schůzkou, je zahrnut v ceně konzultace.

Z mých článků na blogu a referencí si můžete udělat představu, zda vám můj přístup bude vyhovovat. Pokud by se při konzultaci ukázalo, že tomu tak není, po 15 minutách schůzku přerušíme a nebudu vám nic účtovat.

Chcete-li se na schůzku dobře připravit, doporučuji si vyplnit marketingový plán a alespoň den dopředu mi ho poslat. Šablonu s návodem ke stažení najdete tady. Pomůže také, když si vyplníte test živlů.

Na konzultaci nenavazuje žádný písemný výstup. Pokud si nechcete dělat poznámky, můžete si celé sezení nahrát.

POPTÁVKA PORADENSTVÍ

Máte chuť začít? Vyplňte, prosím, poptávkový formulář. Brzy se vám ozvu. Hodinovou konzultaci si můžete objednat také u mě v e-shopu (lze platit i kartou).