Váš zákazník není každý. První krok k úspěšnému marketingu podle mě představuje ujasnit si, pro jaké lidi chcete pracovat. Náš srdcový klient je v principu člověk, který chce náš produkt, vidí v něm hodnotu a má schopnost i pravomoc si ho pořídit. Tady najdete několik tipů a návodů.

2020 5/6

Dává smysl odmítat zakázky?

Od |5. 6. 2020|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , , , , , , , |

Stalo se vám někdy, že jste přijali problematickou zakázku, protože vám na ni přišlo neslušné říct ne? Podobnou zkušenost má nejspíš celá řada freelancerů a živnostníků. Podle mě je odmítání dovednost, kterou je na volné noze potřeba se naučit. Ale dává smysl rozlišovat, jaké zakázky je dobré odmítnout a kdy tím naopak [...]

2019 18/1

Marketingové bludy: Klienty získáte z ulice

Od |18. 1. 2019|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , |

Uvádíte na trh nový produkt. Nebo pořádáte školení nebo jinou akci, na kterou chcete dostat návštěvníky. Tak uděláte reklamu, například na Facebooku. A zacílíte ji demograficky, na úplně nové zákazníky. Reklama ale nepřinese vůbec nic. Sice jste utratili peníze, ale zákazníci nepřijdou. Už se vám to [...]

2018 24/10

Marketingové bludy: preventistická past

Od |24. 10. 2018|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , |

Vyvinuli jste nový produkt nebo začali nabízet novou službu. Ta věc je tak úžasná, že by ji rozhodně měli začít používat úplně všichni. Rozhodně každý, kdo má mozek v hlavě. Kdokoli se s vaším novým výrobkem potká, přece na první pohled musí pochopit jeho benefity a koupit si [...]

2018 27/7

10 způsobů, jak lépe poznat své zákazníky

Od |27. 7. 2018|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , , , |

Kdo je váš srdcový klient? Když na tuhle otázku dokážete dobře odpovědět, propagace vašich produktů a služeb rázem začne být podstatně snadnější. Dokážete odhadnout, které prodejní argumenty zaberou. Víte, které marketingové kanály je pro vás efektivní použít. A stále vás napadají nová témata na další videa či blogové články. Jak ale relevantní [...]

2018 16/3

Marketingové bludy: Mýtus bonitního zákazníka

Od |16. 3. 2018|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , |

V tomhle videu se budeme zabývat omylem, který se často objevuje v marketingových plánech i v debatách se skutečnými nebo potenciálními klienty. A je tak rozšířený, že jsem si pro něj vymyslela název – mýtus bonitního zákazníka. […]

2018 31/1

Časté otázky a odpovědi

Od |31. 1. 2018|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , |

Kdysi na střední škole jsem byla o prázdninách na brigádě v turistických informacích. A asi mi to zůstalo. Protože neustále odpovídám na otázky. Lidé, které jsem úspěšně nasměrovala na poštu, do lékárny nebo do Pelhřimova, se počítají na stovky. V obchodě si mě pravidelně pletou s obsluhou. Přičemž je úplně jedno, jestli vstoupím [...]

2018 17/1

Marketingové bludy: kvalita se prodává sama

Od |17. 1. 2018|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , |

Stačí mít kvalitní produkt nebo službu a zákazníci si vás najdou sami. Není potřeba pro to nic dalšího dělat. Jak říká John Lassetter, „Kvalita je nejlepší byznys plán. Tečka.“ A kvalitnější produkty se samozřejmě budou prodávat lépe než ty méně kvalitní. Je to pravda? A co když je to ještě trochu jinak? Tohle [...]

2017 4/10

5 věcí, které potřebujete vědět o svých zákaznících

Od |4. 10. 2017|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , , |

Chcete-li úspěšně prodávat své produkty a služby, potřebujete si dopředu ujasnit, kdo by je měl kupovat. Neboli kdo je váš srdcový klient. Jeho znalost vám pomůže zvolit vhodné nástroje i napsat fungující sdělení. Když víte, co máte dělat, celý marketing je najednou tak nějak jednodušší a jasnější. Jenže co konkrétně o svých zákaznících potřebujete [...]

2016 18/10

Marketingové bludy: zákazník nekupuje, protože neví

Od |18. 10. 2016|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , , |

V dalším videu ze série Marketingové bludy se podíváme na jeden z největších marketingových bludů vůbec. Firmy díky němu zbytečně utrácí miliony ročně. A dost možná, že už o nějaké peníze připravil i vás. A přitom zní tak nevinně: Zákazníci nekupují, protože o našem produktu či službě nevědí. […]

2016 17/6

Marketingové bludy: ke všem zákazníkům se chovejte stejně

Od |17. 6. 2016|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , |

Ke všem zákazníkům se máme chovat stejně. Protože platí – náš zákazník, náš pán. Bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je to skutečně tak? Na tenhle marketingový blud si společně posvítíme v tomhle videu. Pomocí principu, který se nazývá Paretovo pravidlo. […]

Přejít nahoru