Autentický marketing

Autentický marketing je souhrn strategií a nástrojů, díky nimž můžete být v podnikání sami sebou, dobře využívat  svých silných stránek a přizpůsobit si byznys podle vlastních představ. Přitom se nemusíte uchylovat k nátlakovým technikám, které sice jednorázově dostanou zákazníka tam, kam potřebujete, ale nevedou k opakovanému obchodu.

Proč chodit na mastermind

Mastermind je pravidelné řízené setkávání v malé uzavřené skupině s podobným cílem nebo zaměřením. Jeho základem je sdílení, podpora a spolupráce. Můžete na něm získat zpětnou vazbu k vaší službě či produktu, nasbírat motivaci dotáhnout dlouho odkládaný úkol, nebo vyřešit problém, se kterým jste si posledních pár týdnů lámali hlavu. […]

Co vlastně dělám

Marketingové poradenství je široký pojem, pod kterým si můžete představit spoustu věcí. Proto jsem se rozhodla nechat vás nakouknout do mojí kouzelné kuchyně a podrobněji popsat, co pro vás v rámci konzultací a mentoringu můžu konkrétně udělat. Marketingová čarodějnice si říkám, protože ve své práci spojuju několik věcí: strategii, terapii, vizualizace, tarot a rituály. [...]

Kouzelné otázky: Petra Vymětalová

Petra Vymětalová učí počítačové blondýny zvládat všechny technikálie, které potřebují pro úspěšné on-line podnikání. V novém díle videosérie Kouzelné otázky vypráví mimo jiné o tom, jak se jí povedlo sloučit tři weby do jednoho. Na otázku, který jeden marketingový nástroj by si vybrala, našla opravdu šalamounskou odpověď. [...]

Od |23. 1. 2023|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , |

Je nutné pořád růst?

Představte si, že jste na volné noze. Nabízíte kvalitní služby, zákazníci vás doporučují a podnikání vám jde dobře od ruky. Každý měsíc vyděláte o trochu víc než ten předchozí. Zároveň máte taky víc práce. Váš byznys roste a podle všech vnějších ukazatelů je opravdu úspěšný. Jenže to automaticky neznamená, že se v něm budete [...]

Kouzelné otázky: Lucie Václavková

Lucie Václavková je kariérová poradkyně. Pomáhá zejména ženám najít nebo vytvořit si práci, která s nimi bude ladit. Kromě toho je častým hostem různých podcastů, o kariérních tématech píše i přednáší. V rozhovoru jsme si povídaly o tom, na který marketingový nástroj sází i co jí přinesla dlouhodobá spolupráce [...]

Kouzelné otázky: Anna Monsterance

Anička je moderní drátenice. Pod značkou Monsterance jednak tvoří nápadité šperky, jednak v klubu a prostřednictvím kurzů a videí učí ženy drátovat. Na který marketingový nástroj by vsadila? A co jí přinesl náš společný mentoring? O tom je další díl videosérie Kouzelné otázky, kde zpovídám své dlouhodobé klienty. [...]

Marketing vysoce citlivých

Patříte mezi vysoce citlivé lidi? Já jsem to o sobě zjistila relativně nedávno. Pokud je pro vás v současném soupeřivém světě těžké se prosadit, získat dostatek klientů nebo obsadit své kurzy, může za tím stát právě vysoká citlivost. Tenhle povahový rys totiž vyžaduje trochu specifický marketingový přístup. Většina běžně používaných metod [...]

Kouzelné otázky: Irena Dutková

Irena Dutková je majitelkou cestovní kanceláře Duhový koník. Od roku 2009 pořádá týdenní i víkendové pobyty se zdravou stravou v duchu makrobiotiky a aktivním programem pro děti i dospělé. Na který marketingový nástroj Irena sází? Co jí dala (a doposud dává) spolupráce s marketingovou čarodějnicí? A co považuje za [...]

Přejít nahoru