Autentický marketing je souhrn strategií a nástrojů, díky nimž můžete být v podnikání sami sebou, dobře využívat  svých silných stránek a přizpůsobit si byznys podle vlastních představ. Přitom se nemusíte uchylovat k nátlakovým technikám, které sice jednorázově dostanou zákazníka tam, kam potřebujete, ale nevedou k opakovanému obchodu.

2022 10/5

Kouzelné otázky: Janka Urbanová

Od |10. 5. 2022|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , |

Janka Urbanová je aromaterapeutka a EFT terapeutka. Pod značkou Santala v Benešově míchá nejen harmonizační vůně, ale i osobní a brandové parfémy. Ve videorozhovoru prozradila nejen to, na jaký marketingový nástroj sází, ale i co jí přinesla naše spolupráce.

2022 8/4

Kouzelné otázky: Anna Monsterance

Od |8. 4. 2022|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , |

Anička je moderní drátenice. Pod značkou Monsterance jednak tvoří nápadité šperky, jednak v klubu a prostřednictvím kurzů a videí učí ženy drátovat. Na který marketingový nástroj by vsadila? A co jí přinesl náš společný mentoring? O tom je další díl videosérie Kouzelné otázky, kde zpovídám své dlouhodobé klienty.

2022 1/3

Kouzelné otázky: Janče Skalková

Od |1. 3. 2022|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , |

Do videosérie Kouzelné otázky si zvu své dlouhodobé klienty. Tentokrát jsem si na dálku přes Zoom povídala s Janče Skalkovou, která se zabývá nastavováním a školením reklam na sociálních sítích.  Z videa se dozvíte, co jí přinesla naše vzájemná spolupráce, i které marketingové nástroje považuje pro svoje podnikání za zásadní.

2021 19/11

Co dělat, když vás kopírují

Od |19. 11. 2021|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , |

Hledáte něco na internetu, nebo jen tak procházíte Facebook. Najednou vám padne do oka váš vlastní text, obrázek nebo produkt. Na webu vaší konkurence. Podobnou zkušenost má většina lidí, kteří podnikají v on-line prostředí nebo se živí hlavou. Říkat si, že když vás kopírují, nejspíš to děláte dobře, moc nepomáhá. Místo toho zkuste některé z následujících sedmi kroků. […]

2021 21/9

Marketing vysoce citlivých

Od |21. 9. 2021|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , , , |

Patříte mezi vysoce citlivé lidi? Já jsem to o sobě zjistila relativně nedávno. Pokud je pro vás v současném soupeřivém světě těžké se prosadit, získat dostatek klientů nebo obsadit své kurzy, může za tím stát právě vysoká citlivost. Tenhle povahový rys totiž vyžaduje trochu specifický marketingový přístup. Většina běžně používaných metod a praktik pro vás může být příliš soutěživá, hlučná nebo manipulativní. Co dělat místo toho? To jsem sepsala v tomhle článku. Vysoká citlivost je specifická vlastnost nervové soustavy, která je vrozená zhruba 20 % populace. Do detailu ji v roce 1996 popsala americká psycholožka Elaine N. Aron v knize Vysoce citliví lidé, aneb [...]

2021 13/9

Kouzelné otázky: Irena Dutková

Od |13. 9. 2021|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , , , |

Irena Dutková je majitelkou cestovní kanceláře Duhový koník. Od roku 2009 pořádá týdenní i víkendové pobyty se zdravou stravou v duchu makrobiotiky a aktivním programem pro děti i dospělé. Na který marketingový nástroj Irena sází? Co jí dala (a doposud dává) spolupráce s marketingovou čarodějnicí? A co považuje za stěžejní pro svoje podnikání? Na to jsem se ptala v dalším díle videosérie Kouzelné otázky, v níž představuji své dlouhodobé klienty a jejich byznysy. Tentokrát jsme natáčely na dálku přes Zoom.

2021 22/8

Jak pracovat s archetypy značek

Od |22. 8. 2021|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , , |

Co se vám vybaví, když se řekne Jeden z nás? Jaké asociace ve vás vyvolává Rebel? A které charakteristiky si spojujete s Milencem? Každá z uvedených postav se v naší mysli pojí s nějakou představou. Ta navíc bude dost podobná, i když se na ni budete ptát lidí z různých zemí a různých kultur. Na tomhle principu je založená teorie archetypů, která se kromě psychoterapie a umělecké tvorby dá dobře využít i v podnikání. […]

2021 26/5

Vlastní jméno, nebo název?

Od |26. 5. 2021|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , |

Když si založíte firmu, máte jasno. Potřebujete název, pod kterým firmu zaregistrujete. Ale když se rozhodnete podnikat jako OSVČ, máte možnosti dvě. Buď vystačíte s vlastním jménem, pod kterým jste zapsaní v živnostenském rejstříku, nebo si vytvoříte značku, kterou budete budovat. Někdy to může být úplně na místě. Ale za název svého projektu se lze také docela dobře schovávat. […]

2021 28/1

Podnikání s lehkostí

Od |28. 1. 2021|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , |

Když se ptám volnonožců a živnostníků, čeho by v podnikání chtěli mít víc, jedno slovo jednoznačně vede. Lehkost. Hodně lidí si ji letos dalo také jako slovo roku. V tomhle článku vám nabídnu pár tipů, jak lehkost v podnikání podpořit.

2020 30/11

7 tipů, jak se připravit na portrétní focení

Od |30. 11. 2020|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , , |

Jste-li na volné noze, tváří vašeho byznysu je… vaše tvář. Většina podnikatelů tedy dříve či později začne řešit pořízení portrétních fotografií. Na tom, jak se povedou, má samozřejmě lví podíl výběr vhodného fotografa. Ale řadu věcí pro to můžete udělat i vy jako klient.  1. Rozmyslete si, kde všude fotky využijete. Na web? Na sociální sítě? Na vizitky nebo jiné tiskoviny? K rozhovorům do tištěných či elektronických médií? Sepište si všechny možnosti. Od nich se totiž bude odvíjet množství a formát fotografií, který budete potřebovat. Nejčastější jsou čtyři typy formátů: Portrétní fotografie. Může být na šířku nebo na výšku. Jste na [...]

Přejít nahoru