Blog

2022 8/4

Kouzelné otázky: Anna Monsterance

Od |8. 4. 2022|Kategorie: Kouzelné otázky|Štítky: , , , |

Anička je moderní drátenice. Pod značkou Monsterance jednak tvoří nápadité šperky, jednak v klubu a prostřednictvím kurzů a videí učí ženy drátovat. Na který marketingový nástroj by vsadila? A co jí přinesl náš společný mentoring? O tom je další díl videosérie Kouzelné otázky, kde zpovídám své dlouhodobé klienty.

2022 18/3

Rozhodovací paralýza

Od |18. 3. 2022|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

Soustředit se na soukromé, nebo na firemní klienty? Inzerovat na Facebooku, či na Instagramu? Delegovat, nebo se snažit všechno zvládnout vlastními silami? Pracovat na novém produktu, nebo napřed vyřídit e-maily? Investovat do sebevzdělávání, nebo si raději odložit něco na daně? V podnikání takových rozhodnutí řešíte desítky denně. A právě rozhodování může být důvodem, proč se cítíte unavení, vyčerpaní a zahlcení. […]

2022 1/3

Kouzelné otázky: Janče Skalková

Od |1. 3. 2022|Kategorie: Kouzelné otázky|Štítky: , , , , , |

Do videosérie Kouzelné otázky si zvu své dlouhodobé klienty. Tentokrát jsem si na dálku přes Zoom povídala s Janče Skalkovou, která se zabývá nastavováním a školením reklam na sociálních sítích.  Z videa se dozvíte, co jí přinesla naše vzájemná spolupráce, i které marketingové nástroje považuje pro svoje podnikání za zásadní.

2022 16/2

Cenotvorba: je to v hlavě

Od |16. 2. 2022|Kategorie: Cenotvorba a peníze|Štítky: , , , , , , , |

9 psychologických důvodů, proč děláme chyby v pricingu Když se řekne cenotvorba, většina lidí si vybaví nějaký výpočet. Jak si cenu správně spočítat, aby byla zisková a dobře fungovala na trhu. Podle mě je ale tvorba ceny především o psychologii. Nejen zákazníka, ale i podnikatele, který danou službu nebo produkt nabízí. Naši schopnost si říct o peníze a ustát si nastavenou cenu při jednání s klientem totiž ovlivňují různé psychologické faktory.  […]

2022 18/1

Zdravé hranice v podnikání

Od |18. 1. 2022|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , |

Pracujete spoustu hodin, času je málo, peněz ještě méně. K tomu máte pocit, že po vás klienti stále chtějí víc, než jim můžete dát. Seznam úkolů máte plný, na konec doručené pošty se nedá dohlédnout a do toho každou chvíli zvoní telefon. Se svou rodinou trávíte méně času, než by vám bylo milé. Najít si chvilku pro sebe zní jako nedosažitelný luxus. Co s tím? Nastavit si hranice. […]

2021 19/12

7 podnikatelských otázek, na které se vyplatí znát odpověď

Od |19. 12. 2021|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , , , , , |

Konec kalendářního roku je pro většinu z nás dobou rekapitulace. Ohlížíme se zpátky za uplynulým rokem a začínáme plánovat ten příští. Chcete vzít letos to plánování trochu za jiný konec? Zkuste si odpovědět na následujících sedm otázek, které často probírám s klienty na konzultacích. Když na ně budete znát odpověď, strategie na příští rok se vám bude tvořit mnohem lépe a radostněji. […]

2021 19/11

Co dělat, když vás kopírují

Od |19. 11. 2021|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , |

Hledáte něco na internetu, nebo jen tak procházíte Facebook. Najednou vám padne do oka váš vlastní text, obrázek nebo produkt. Na webu vaší konkurence. Podobnou zkušenost má většina lidí, kteří podnikají v on-line prostředí nebo se živí hlavou. Říkat si, že když vás kopírují, nejspíš to děláte dobře, moc nepomáhá. Místo toho zkuste některé z následujících sedmi kroků. […]

2021 20/10

Patří ego do podnikání?

Od |20. 10. 2021|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , , |

Svůj byznys řídí hlavně egem. Jeho osobní značka je obrovské ego. Podnikám srdcem, ego nechávám stranou. Udržujte své ego pod kontrolou. Ego je váš nepřítel. Zdánlivě nesouvisející věty, které jsem vesměs vytahala z různých novinových titulků, mají jedno společné. Naznačují, že mít ego v podnikání je špatně. Zejména v tom autentickém a vědomém. Ale je to opravdu tak? A jde to prakticky udělat? […]

2021 21/9

Marketing vysoce citlivých

Od |21. 9. 2021|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , , , |

Patříte mezi vysoce citlivé lidi? Já jsem to o sobě zjistila relativně nedávno. Pokud je pro vás v současném soupeřivém světě těžké se prosadit, získat dostatek klientů nebo obsadit své kurzy, může za tím stát právě vysoká citlivost. Tenhle povahový rys totiž vyžaduje trochu specifický marketingový přístup. Většina běžně používaných metod a praktik pro vás může být příliš soutěživá, hlučná nebo manipulativní. Co dělat místo toho? To jsem sepsala v tomhle článku. Vysoká citlivost je specifická vlastnost nervové soustavy, která je vrozená zhruba 20 % populace. Do detailu ji v roce 1996 popsala americká psycholožka Elaine N. Aron v knize Vysoce citliví lidé, aneb [...]

2021 13/9

Kouzelné otázky: Irena Dutková

Od |13. 9. 2021|Kategorie: Kouzelné otázky|Štítky: , , , , , , , , |

Irena Dutková je majitelkou cestovní kanceláře Duhový koník. Od roku 2009 pořádá týdenní i víkendové pobyty se zdravou stravou v duchu makrobiotiky a aktivním programem pro děti i dospělé. Na který marketingový nástroj Irena sází? Co jí dala (a doposud dává) spolupráce s marketingovou čarodějnicí? A co považuje za stěžejní pro svoje podnikání? Na to jsem se ptala v dalším díle videosérie Kouzelné otázky, v níž představuji své dlouhodobé klienty a jejich byznysy. Tentokrát jsme natáčely na dálku přes Zoom.

Přejít nahoru