Marketing v době krize

Možné postupy se dají v zásadě rozdělit na dva okruhy. Tím prvním je důkladná revize samotného základu vašeho podnikání, poslání, vize a dlouhodobé strategie. Druhý se týká samotných marketingových aktivit, jejich vyhodnocení a výběru těch, které skutečně oslovují zvolenou cílovou skupinu a přinášejí vaší firmě konkrétní výsledky.

Autor: |2017-07-11T17:53:28+00:0027. 11. 2008|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , |

Wanted: ideální klient

Někdo takový pravděpodobně neexistuje – podobně jako ideální agentura. Některé vztahy mezi pracovníky agentur a klienty přesto fungují lépe než jiné. Na straně agentury k tomu jistě přispívají zkušenosti a profesionalita. Může ale průběh spolupráce něčím ovlivnit i sám klient?

Autor: |2017-12-15T17:29:37+00:0027. 10. 2008|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , |

Očima, ušima, rukama

Také si kladete otázku, jak nejlépe oslovit své zákazníky? Samozřejmě způsobem, který nejlépe vyhovuje jejich naturelu. Což souvisí nejen s povahou, ale i se smyslovým vnímáním. I když používáme všechny smysly, dominantním se stává ten, který při komunikaci zapojujeme primárně. Někteří lidé se tak víc spoléhají na zrakové (vizuální) vnímání, jiní na sluchové (auditivní) a další na kinestetické (doteky) nebo fyzické vjemy. […]

Autor: |2017-07-12T22:35:44+00:0028. 5. 2008|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |