Objevte své silné stránky

Asi máte stejnou zkušenost. Už od základní školy se soustřeďujeme na odstraňování našich nedostatků. Spoustu času a energie tak věnujeme tomu, co nám nejde, zatímco na naše silné stránky a talenty, ve kterých máme šanci skutečně vyniknout, jaksi nezbývá čas. Co by se stalo, kdybychom to začali dělat obráceně? […]

Autor: |2018-08-21T13:10:03+00:009. 1. 2009|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , |

S agenturou nebo sami?

Zatímco velké společnosti a nadnárodní korporace mají v této otázce obvykle jasno, pro menší firmy představuje nemalé dilema. Najmout si agenturu, zahájit spolupráci s nezávislým odborníkem, nebo se o reklamu pokusit vlastními silami? Každá z variant má své výhody a specifické oblasti nasazení. […]

Autor: |2017-12-17T22:53:37+00:0027. 12. 2008|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , , , |

Hrdina nebo psanec

Značky neboli brandy pracují s emocemi, podvědomím a hluboce uloženými vrstvami naší osobnosti. Na těchto předpokladech je založena teorie archetypů značek. Vyvinula ji americká psycholožka a psychoanalytička Carol S. Pearsonová ve spolupráci s Margaret Markovou z agentury Young & Rubicam. […]

Autor: |2018-05-04T14:04:46+00:0011. 12. 2008|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , |

Marketing v době krize

Možné postupy se dají v zásadě rozdělit na dva okruhy. Tím prvním je důkladná revize samotného základu vašeho podnikání, poslání, vize a dlouhodobé strategie. Druhý se týká samotných marketingových aktivit, jejich vyhodnocení a výběru těch, které skutečně oslovují zvolenou cílovou skupinu a přinášejí vaší firmě konkrétní výsledky.

Autor: |2017-07-11T17:53:28+00:0027. 11. 2008|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , |

Wanted: ideální klient

Někdo takový pravděpodobně neexistuje – podobně jako ideální agentura. Některé vztahy mezi pracovníky agentur a klienty přesto fungují lépe než jiné. Na straně agentury k tomu jistě přispívají zkušenosti a profesionalita. Může ale průběh spolupráce něčím ovlivnit i sám klient?

Autor: |2017-12-15T17:29:37+00:0027. 10. 2008|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , |