Blog

2015 2/3

9 rad Bohyně Jin začínajícím blogerům

Od |2. 3. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

Rozhodli jste se psát blog, ale se psaním článků zatím nějak válčíte? V tomhle článku najdete pár rad od zkušené blogerky Bohyně Jin, které vám pomohou začít.  1. Chcete blogovat? Tak blogujte. Nemá smysl na něco čekat. Chce to jen jistou přípravu, ostatně tak jako všechno. Rozmyslete si co a jak chcete [...]

2015 15/2

Co mě můj šatník naučil o marketingu

Od |15. 2. 2015|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , |

Nemám co na sebe. Ten pocit mě pronásledoval řadu let. Přitom jsem vlastnila víc než metrovou skříň plnou sak, kalhot, sukní a košil. Problém většinou byl z toho poskládat něco, v čem bych tu chvíli mohla a chtěla odejít z domu. Můj šatník byl neustálým zdrojem nespokojenosti a frustrace. Nejhorší bylo, že ani další nákupy nepomáhaly. [...]

2015 1/2

Doména: jak ji získat a na co si dát pozor

Od |1. 2. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , |

Firma pana Peterky byla zatím ještě malá, ale dařilo se jí. Prodával kolotoče. S radostí sledoval, že mu začaly chodit poptávky ze zahraničí. Úplně sice nerozuměl tomu, jak je to možné. Webové stránky měl, ale vůbec neměl čas se jim věnovat. Dokonce za ně ani neplatil, fungovaly na bezplatné službě. Moc [...]

2015 20/1

9 signálů, že je lepší zavřít firmu

Od |20. 1. 2015|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , |

Úkolem marketingového poradce je většinou pomoci postavit firmu zpátky na nohy. Přesto už jsem několikrát za svou praxi doporučila přestat se snažit podnikání zachraňovat a raději projekt nebo celou živnost uzavřít. Všechny případy měly něco společného – vždycky se v nich dalo zároveň najít několik z následujících devíti signálů. […]

2014 14/12

Cíle, které vám sabotují podnikání

Od |14. 12. 2014|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , |

Prosinec. Do podnikání vnáší namísto klidu stres za stresem. Když konečně zvládnete vrchol sezóny, je třeba ještě napéct, uklidit a nakoupit nějaké dárky. A pak přijde další ne úplně snadný úkol – vyhodnotit letošní rok a nastavit si nové cíle na ten příští. Jenže když se řekne cíl, už se vám dopředu dělá [...]

2014 18/11

5 podnikatelských strachů a jak na ně

Od |18. 11. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , |

„Dělat kurzy? Mluvit před lidmi není nic pro mě.“ „Já bych tu knihu napsal, ale vůbec na to nemám čas.“ „Tu přihlášku nemá smysl podávat, stejně to nevyjde.“ „Nestihnu to odevzdat včas.“ „Na takový produkt nejsou zákazníci.“ Takovou samomluvu občas vedeme všichni. Ale není za tím ani nedostatek času, ani [...]

2014 15/10

Praporky nejsou všechno

Od |15. 10. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |

Máte nápad na skvělý produkt. Spoustu času a peněz investujete do vývoje. Pak ještě nějakou dobu vylepšujete a ladíte detaily. Až produkt konečně s velkou slávou uvedete na trh. Jenže výsledek neodpovídá očekáváním. Prodeje nejdou. Místo nadšené odezvy chladný nezájem. „Nejspíš jsme málo investovali do reklamy,“ říkáte si. Jenže co když je to [...]

2014 15/10

Jan Řezáč: Web ostrý jako břitva

Od |15. 10. 2014|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Vyslechnout zadání, nahodit wireframy, hlavně si vyhrát s grafikou úvodní strany, k tomu dvě tři podstránky, nechat to klienta naplnit obsahem, a pak to honem rychle vypustit do světa. Děláte weby takhle? Kniha Jana Řezáče Web ostrý jako břitva vám pomůže se toho ošklivého zlozvyku zbavit. A pravděpodobně vám i změní náhled na marketing obecně. [...]

2014 28/8

Marketingové bludy: Teď není doba na podnikání

Od |28. 8. 2014|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , |

Kdy je ten pravý čas pro začátek podnikání? Je to vůbec vhodné, když nám právě končí mateřská, jsme na vysoké škole nebo všude kolem zuří ekonomická krize? Právě o tom je další díl videosérie Marketingové bludy. […]

2014 8/8

Jak získat novou energii do podnikání

Od |8. 8. 2014|Kategorie: Podnikatelské rituály|Štítky: , , , |

Ten stav přichází jednou, někdy i víckrát do roka. Zažívám ho sama i ho znám z vyprávění svých klientů. Firma funguje, ale najednou jako by věci přestávaly plynout. Vyděláváte stejně, ale dá to víc práce. Stanovené cíle se těsně nedaří naplnit. A chuť do práce je menší a menší. Obvykle to spraví pár týdnů dovolené. [...]

Přejít nahoru