Fake it till you make it

Pravidlo „Fake it till you make it“ se používá k posílení sebedůvěry při veřejných prezentacích i k boji s depresí nebo závislostmi. V podnikání pak zejména v začátcích nebo ve chvíli, kdy chcete svou firmu posunout na novou úroveň. […]

Autor: |2017-07-12T21:08:46+00:007. 8. 2009|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: |

Krize v médiích, média v krizi

Na počátku bylo slovo. Loňská ekonomická krize zřejmě začala podobně jako evangelium svatého Jana. Slovo, a to konkrétně tištěné či vyřčené v médiích, v ní hrálo a hraje zásadní roli. Po první fázi, kdy média pomohla krizi nastartovat a pořádně rozjet, přichází druhé dějství. Krize ovlivňuje samotná média.

Autor: |2017-07-11T17:25:55+00:008. 7. 2009|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

Marketing, hubnutí a magie

Tyhle tři věci zaměstnávají lidi už od pradávna. Vždyť kdo by nechtěl být krásný, mocný a bohatý! Ačkoli to zní nepravděpodobně, mají společnou ještě jednu věc. Postupy, které zaručeně vedou k cíli, jsou jednoduché, snadno pochopitelné a volně dostupné. Přesto se najde jen málo odvážlivců, ochotných se jimi skutečně řídit. […]

Autor: |2018-05-04T15:21:13+00:009. 5. 2009|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , |

Funky business? Navždy!

Dnešní trhy už nestojí na hmotě. To, co hýbe světem, už dávno není výroba, produkty, nebo dokonce suroviny. Skutečnou konkurenční výhodu představují nápady, talenty a inovace. S touhle myšlenkou přišli před deseti lety dva stockholmští profesoři ekonomie, Kjell A Nordström a Jonas Ridderstråle. A trefili se. […]

Autor: |2018-05-04T14:06:46+00:0011. 4. 2009|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , |

Jak si najít čas na vlastní marketing

„Marketing? To nestíhám.“ Tahle odpověď v podstatě vyplynula z ankety, kterou jsem nedávno uspořádala na svých webových stránkách. Čas na vlastní marketing si dokážou najít pouze tři ze 40 dotázaných. To mi přišlo přinejmenším zajímavé, a tak jsem se ptala dál. […]

Autor: |2017-10-24T17:49:32+00:0023. 3. 2009|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

5 tipů pro účinný B2B marketing

Zkratka B2B, business-to-business, vznikla v oblasti informačních technologií a označuje obchodní transakce, kde na obou stranách stojí firmy. Existuje nějaký návod, jak B2B marketing dělat efektivně? Českých zdrojů na tohle téma moc není. Jeden zajímavý jsem ale objevila v Kalifornii – Modern B2B Marketing blog. […]

Autor: |2018-06-19T13:37:00+00:0010. 3. 2009|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , |

Všichni marketéři jsou lháři

Alespoň to tvrdí Seth Godin v názvu své zatím poslední knihy. Marketéři ale ve skutečnosti nelžou. Jenom vyprávějí příběhy, které spotřebitelé chtějí slyšet. Marketing 21. století má v podstatě jednoduchá pravidla: vyprávějte příběh, který se bude šířit. Nebo zmizíte v propadlišti dějin… […]

Autor: |2018-05-04T14:58:48+00:0022. 2. 2009|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , , , |

Můžete mě doporučit?

Stejnou otázku vám dost možná položil některý z vašich dodavatelů, nebo jste referenci poptávali vy sami. Pokud s úspěchem, měli jste štěstí. Zatímco například v USA doporučuje doslova kdekdo kdekoho, Češi se k referencím zatím staví jaksi rozpačitě. Důvody budou nejspíš dva; buď v poskytování referencí nevidí smysl, nebo nemají představu, jak doporučení formulovat. […]

Autor: |2017-12-15T17:31:59+00:008. 2. 2009|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |