Co brzdí malé firmy v Česku

Také si někdy kladete otázku, co brání českým drobným podnikatelům v úspěchu a ve štěstí? Podle mě to není ani ekonomická krize, ani nekalá konkurence, a dokonce ani daňové zatížení. Daleko vážnější škody totiž dokážou napáchat čistě vnitřní faktory. […]

Autor: |2017-07-11T23:47:53+00:001. 11. 2012|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , , |

5 tipů pro účinný e-mail marketing

Řada malých firem a živnostníků přistupuje k nástrojům e-mailového marketingu s ostychem, nebo je nevyužívá vůbec. Většinou je za tím obava z rozesílání nevyžádaných e-mailů, které zákazníci stejně nebudou číst. Právě e-mail přitom může být užitečným nástrojem budování loajality nebo přeměnu zájemců na skutečné zákazníky. Stačí dodržovat pět jednoduchých pravidel. […]

Autor: |2018-05-15T10:36:32+00:003. 10. 2012|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Zákazníci podle živlů

Kam vítr, tam plášť, za to by dal ruku do ohně, i kámen by se nad ním ustrnul, tichá voda břehy mele. Nejen lidová rčení prozrazují, jakou roli hrály čtyři živly – oheň, voda, země a vzduch – v životě člověka. Koncept, starý jako lidstvo samo, nachází uplatnění i dnes. Například v marketingu. […]

Autor: |2017-11-06T17:02:25+00:0030. 8. 2012|Kategorie: Živlová typologie|Štítky: , , , , , , |

Jak napsat dobrý profil na web

Stránka O mně patří na většině webů k nejnavštěvovanějším. Je-li dobře napsaná, má potenciál udělat dobrý první dojem, podpořit vaši důvěryhodnost, nebo dokonce přesvědčit zákazníka k nákupu. Vytvoření profilu můžete zadat profesionálnímu copywriterovi, nebo se do toho pustit sami. V tom případě se vám mohou hodit následující tipy. […]

Autor: |2017-07-11T12:22:00+00:0031. 7. 2012|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Santiniho lekce z marketingu

Jan Blažej Santini Aichel  byl český barokní architekt. Postavil jedinečný poutní kostel na Zelené Hoře, zrekonstruoval mariánské chrámy v Kladrubech a Sedlci a českou krajinu obohatil i o desítky drobnějších staveb, kostelíků, kapliček, sýpek i měšťanských domů. Může být barokní živnostník v něčem inspirací tomu dnešnímu? Tady je jeho pět rad. […]

Autor: |2018-05-04T15:00:18+00:008. 7. 2012|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , |

Účtování podle ideálního dne

Ke stanovení ceny produktů a zejména služeb je vhodné znát minimální hodinovou sazbu, za kterou si můžete dovolit pracovat. Jak ji ale určit? Můžete k tomu použít třeba koncept účtování podle ideálního dne. Pomůže vám nejen určit cenu zakázky, ale především vám poskytne větší jistotu při cenovém vyjednávání se zákazníky. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:56+00:002. 5. 2012|Kategorie: Cenotvorba a peníze|Štítky: , , |

Co potřebujete vědět ke stanovení ceny

Jak určit cenu mých produktů nebo služeb? Kolik si za tuhle zakázku mám říct? Tyhle otázky často trápí nejednoho drobného podnikatele. Určit cenu, která je férová pro vás i pro zákazníka, vyžaduje vědět dvě věci; roli, jakou cena hraje v rozhodovacím procesu vašeho zákazníka, a faktory, které ovlivňují vaši cenu. […]

Autor: |2017-07-12T18:01:20+00:0031. 1. 2012|Kategorie: Cenotvorba a peníze|Štítky: , , , , |