Ideální zákazník

/Ideální zákazník

První krok k úspěšnému marketingu podle mě představuje ujasnit si, pro jaké lidi chcete pracovat. Tady najdete několik tipů a návodů.

5 věcí, které potřebujete vědět o svých zákaznících

Chcete-li úspěšně prodávat své produkty a služby, potřebujete si dopředu ujasnit, kdo by je měl kupovat. Neboli kdo je váš ideální zákazník. Jeho znalost vám pomůže zvolit vhodné nástroje i napsat fungující sdělení. Když víte, co máte dělat, celý marketing je najednou tak nějak jednodušší a jasnější. Jenže co konkrétně o svých zákaznících potřebujete zjistit? […]

Autor: | 2017-10-04T17:05:20+00:00 4. 10. 2017|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , , , , , |

Marketingové bludy: zákazník nekupuje, protože neví

V dalším videu ze série Marketingové bludy se podíváme na jeden z největších marketingových bludů vůbec. Firmy díky němu zbytečně utrácí miliony ročně. A dost možná, že už o nějaké peníze připravil i vás. A přitom zní tak nevinně: Zákazníci nekupují, protože o našem produktu či službě nevědí. […]

Autor: | 2017-07-12T14:00:20+00:00 18. 10. 2016|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , , , , , |

Marketingové bludy: ke všem zákazníkům se chovejte stejně

Ke všem zákazníkům se máme chovat stejně. Protože platí – náš zákazník, náš pán. Bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je to skutečně tak? Na tenhle marketingový blud si společně posvítíme v tomhle videu. Pomocí principu, který se nazývá Paretovo pravidlo. […]

Autor: | 2017-01-18T14:33:25+00:00 17. 6. 2016|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , |

Kouzelné otázky: Pavla Vedralová

Hostem dalšího dílu Kouzelných otázek byla Pavla Vedralová. Její oční Optiku Anděl, kde se doslova s andělskou péčí věnuje svým zákazníkům, najdete v Praze na Andělu. Které marketingové nástroje a postupy jí fungují? A co bylo konkrétně pro Pavlu přínosem z naší spolupráce? O tom je další díl videosérie. […]

Autor: | 2017-07-12T14:16:37+00:00 3. 12. 2015|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , |

7 rozšířených mýtů o cílové skupině

Cílová skupina jsou vaši potenciální zákazníci. Čili lidé, kteří mají možnost a chuť kupovat vaše výrobky a služby. Dobře si určit cílovou skupinu je základ úspěšného marketingu. Když přesně víte, kdo je váš zákazník, možnosti, jak ho oslovit, vás začnou napadat úplně samy. Pokud tomu tak není, možná stále ještě věříte některému z následujících sedmi mýtů. […]

Autor: | 2017-10-03T19:56:09+00:00 20. 10. 2015|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , , , |

Cesta do hloubi zákazníkovy duše

„Poznejte svého zákazníka.“Tohle pravidlo se dočtete na začátku každé učebnice marketingu. Takže se zamyslíte a poznamenáte si, že váš zákazník je zaměstnaný muž ve věku 25 – 40, žijící v Praze. Že takové zjištění vaše marketingové aktivity nikam neposune? To máte bohužel pravdu. Je potřeba to vzít trochu za jiný konec. Cílová skupina je vedle cíle jedním z hlavních pilířů marketingového plánu. Demografické údaje, jako je věk, pohlaví, povolání, region, nebo rodinný stav, představují jen první krok. K sestavení profilu zákazníka, který můžete opravdu použít, je potřeba zajít ještě do psychografie, hodnot a chování. A možná ještě dál. Definice ideálního zákazníka vám pomůže [...]

Autor: | 2017-06-22T12:10:45+00:00 2. 6. 2013|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , , , |

Wanted: ideální klient

Někdo takový pravděpodobně neexistuje – podobně jako ideální agentura. Některé vztahy mezi pracovníky agentur a klienty přesto fungují lépe než jiné. Na straně agentury k tomu jistě přispívají zkušenosti a profesionalita. Může ale průběh spolupráce něčím ovlivnit i sám klient?

Autor: | 2017-12-15T17:29:37+00:00 27. 10. 2008|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , |