Wanted: ideální klient
Doba čtení 1 min.

Někdo takový pravděpodobně neexistuje – podobně jako ideální agentura. Některé vztahy mezi pracovníky agentur a klienty přesto fungují lépe než jiné. Na straně agentury k tomu jistě přispívají zkušenosti a profesionalita. Může ale průběh spolupráce něčím ovlivnit i sám klient?

Nejlépe se určitě spolupracuje s klientem, který ví, co chce, a dokáže to srozumitelně vyjádřit. Naslouchá doporučením, které mu agentura předkládá, a je ochoten o nich alespoň chvíli přemýšlet.

Nebojí se experimentovat, poskytuje prostor kreativnímu nápadu, ale nepouští přitom ze zřetele zákazníka, zvolenou strategii a cíle.

Materiály schvaluje a připomínkuje obratem, za svými názory si stojí a nemění instrukce na poslední chvíli (a především ne v okamžiku, kdy už předmětná tiskovina vyjíždí z rotačky).

Konečně – je sympatický a naladěný na stejnou vlnu s agenturou. Koneckonců jde o mezilidské vztahy, které se řídí z valné části pocity, „chemií“ a nevědomými motivy…

Foto Brad Neathery, Unsplash

Publikováno: 27.10.2008Rubrika: Srdcový klientŠtítky: ,
Jsem byznys mentorka, kartářka a poradkyně pro podnikatele ve službách. Pomůžu vám propojit vaše podnikání s vaší duší. Nejčastěji řeším cenotvorbu, autentický marketing a budování osobní značky. Nabízím poradenství, mastermind, klub Duše byznysu a digitální produkty. Od roku 2008 píšu blog a vydávám úplňkový zpravodaj.

Podělte se o článek na sítích:

Líbil se vám článek?

Nechte si podobné texty posílat každý měsíc e-mailem v Úplňkovém zpravodaji.
Navíc dostanete zdarma úvodní sérii (3 e-maily) s MP3 meditací, ve které se potkáte s Duší vašeho byznysu.

.