Marketingové bludy: blogováním se nedá uživit

/Marketingové bludy: blogováním se nedá uživit

Blog si můžete psát. Ale nečekejte, že vás to bude živit. Leda byste na něm měli spoustu reklamy, zapojili se do všech možných affiliate programů a každý den ho aktivně propagovali. Je to skutečně tak, nebo je to jen další ze série různých zakořeněných marketingových bludů? Na tohle téma jsem vyzpovídala Veroniku Hurdovou, spisovatelku a autorku blogu Krkavčí matka.

Docela jsme se zapovídaly. Takže vzniklo nejdelší video z celé dosavadní série.

Dozvíte se v něm:

  • Jak se člověku stane, že se najednou živí blogem
  • Jak se obejít bez agresivní reklamy a affiliate programů
  • Jak se dá skloubit práce spisovatelky s péčí o 3 děti
  • Co dělat, když psaní zrovna nejde
  • Jak vznikl název „Krkavčí matka“
  • Jak začít s psaním blogu a podle čeho si vybrat téma
  • Co znamená „sedět sám v sobě“ a proč je dobré na tom pracovat

Veronika Hurdová je autorka 10 knih pro děti i dospělé a blogu Krkavčí matka. Kromě pohádek píše o rodičovství, o těhotenství i o smrti. „Miluju les, nohy v teple a mého muže Honzu, který na mě čeká v nebi. Děsí mě pobytové zájezdy, snahy o škatulkování a nesmířliví lidé se zavřenými hlavami,“ píše o sobě v patičce svého blogu. Má 3 děti – Grétku, Marjánka a Janka. Pořádá také besedy a Krkavčí retreaty.

Autor: | 2018-06-12T09:15:23+00:00 12. 6. 2018|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , |
Jsem marketingová čarodějnice, poradkyně a lektorka. Pomáhám majitelům firem a volnonožcům nastavit si podnikání podle vlastních představ. Používám k tomu dvě kouzla: psychologii a marketing.

Napsat komentář