Marketingové bludy: Radosti se nenajíš

„Když žijete jen pro úspěch, vyhoříte. Když jdete za úspěchem, radost je 50/50. Když zvolíte radost, úspěch je zaručen.“ Tenhle výrok Cindy Joseph jsem před nedávnem sdílela na sociálních sítích. A vyvolal dost bouřlivé reakce, jejichž leitmotivem bylo: to je sice hezké, ale radosti se nenajím. Je tomu skutečně tak? Právě o tom bude třetí díl videosérie Marketingové bludy. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:52+00:0027. 4. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , |

4 cesty, jak zdolat blogerský zásek

„Měla bych zase napsat článek na blog. Tři měsíce už jsem nic nenapsala. Ještě skočím na poštu, utřu prach, vyžehlím, oloupu brambory, pořeším maily, udělám si manikúru a hned se do toho pustím …“ Taky se snažíte blogovat a tahle litanie vám zní povědomě? Vítejte v klubu. Psaní blogu má řadu nesporných výhod. Pomůže vám zaujmout čtenáře, získat zákazníky, podpořit značku i budovat reputaci. Přesto je v Česku kvalitních profesních blogů s pravidelně přidávanými příspěvky poměrně málo. Protože začít je těžké. A vydržet ještě těžší. Jsou lidé, kteří blogují docela přirozeně. Nemohou jinak. Zdroj inspirace nevysychá a písmenka se sama sypou na papír [...]

Autor: |2018-06-26T12:42:32+00:0016. 4. 2014|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Marketingové bludy: outsourcovat nebo ne?

Nebaví vás marketing? Možná i vy jste měli někdy chuť ho celý outsourcovat – někomu předat. Věnovat se své práci, kterou někdo jiný bude prodávat. Může takový přístup fungovat? To se dozvíte v tomhle videu. Ve druhém díle série Marketingové bludy se společně podíváme na další marketingové pověry, utkvělé představy a přesvědčení, které nám často brání úspěšně a spokojeně podnikat. […]

Autor: |2018-05-04T14:50:28+00:002. 4. 2014|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , |

Jak sestavit ceník

Když se řekne tvorba ceny, spousta lidí si představí křečovitou snahu dostat ze zákazníka maximum, kolik je ochoten za daný produkt či službu dát. Ve skutečnosti existuje jednodušší a méně stresující alternativa – prostě si dopředu stanovit jednotný ceník a ten veřejně sdílet. Například na webových stránkách. […]

Autor: |2018-06-19T13:37:11+00:0017. 3. 2014|Kategorie: Cenotvorba a peníze|Štítky: , , , , |

Marketingové bludy: Bez reklamy to nejde

Abyste měli dostatek zakázek, potřebujete reklamu. Je to pravda, nebo je to jinak? Co si o tom myslím já, se dozvíte v tomhle videu. Je to historicky první díl ze série Marketingové bludy. Společně se v ní podíváme na různé pověry, utkvělé představy a přesvědčení, kterých je v marketingu dost a dost, a které nám často brání úspěšně a spokojeně podnikat. […]

Autor: |2017-09-06T15:22:10+00:003. 3. 2014|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

Žere podnikání duši?

Podnikatel. Těsně po revoluci to slovo vyvolávalo celkem jasnou představu. Věčně uhoněný chlápek ve fialovém saku, který tráví denně 14 – 16 hodin v práci, má vysoký krevní tlak a sklony k obezitě. Není divu – nestíhá jíst, protože je věčně na cestách nebo v kanceláři. Na rodinu ani na koníčky nemá čas; vydělává prachy. Jenže doba se mění. A s ní i obraz podnikání. Jak? […]

Autor: |2017-07-12T16:21:30+00:0031. 1. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

7 kroků, které vám usnadní začátek podnikání

Rozhodli jste se s novým rokem podat výpověď v práci a vydat se na volnou nohu? Pak už možná také řešíte, kde a jak shánět zákazníky. Některé postupy se samozřejmě liší obor od oboru. Ale pár obecných principů využijete, ať už jste kouč, masér, grafik, kodér, projektant, copywriter, překladatel, stylista nebo konzultant. Tady jsou. […]

Autor: |2018-05-04T14:50:49+00:006. 1. 2014|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , |

Chcete mít více zákazníků? Dělejte méně.

Píšete dva články týdně. Vydáváte firemní časopis. Jste na Facebooku, LinkedIn, Twitteru, Instagramu, Pinterestu, Foursquare i Google Plus. Týdně posíláte dva newslettery. Pořádáte akce, jezdíte na veletrhy, spravujete PPC kampaně. Navštěvujete business snídaně, večeře i svačiny. Přes veškerou snahu není zákazníků pořád dost. Řešení? Namísto přidávání dalších aktivit uberte. […]

Autor: |2017-07-12T16:32:49+00:002. 12. 2013|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , , |

Tři časté nemoci firemních webů a jak na ně

Nějakou formu webové prezentace využívá naprostá většina firem. Když je web zdravý, prodává, láká nové zákazníky a vůbec dobře plní marketingové cíle. Jenže spousta webů se nějak ne a ne vyhrabat z dětských nemocí. Ty naštěstí nejsou nakažlivé a dají se poměrně snadno rozpoznat i vyléčit. Jako třeba tyhle tři. […]

Autor: |2017-07-12T16:36:50+00:001. 11. 2013|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , |

10 lekcí za 10 let podnikání

Letos 20. října to bude právě deset let, co jsem opustila jistotu stálého zaměstnání a vydala se na volnou nohu. Ze začátku jsem pod značkou Leitmotiv pořádala festivaly, konference a firemní akce. Postupem času přibývalo poradenských a školicích zakázek, až v roce 2007 převážily úplně. Když se podívám zpátky, docela dost jsem se naučila. Tady je mých 10 lekcí. […]

Autor: |2018-05-04T15:04:35+00:004. 10. 2013|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , , , |