5 podnikatelských strachů a jak na ně

„Dělat kurzy? Mluvit před lidmi není nic pro mě.“ „Já bych tu knihu napsal, ale vůbec na to nemám čas.“ „Tu přihlášku nemá smysl podávat, stejně to nevyjde.“ „Nestihnu to odevzdat včas.“ „Na takový produkt nejsou zákazníci.“ Takovou samomluvu občas vedeme všichni. Ale není za tím ani nedostatek času, ani schopností, ba ani zákazníků. Důvod je docela jiný – totiž strach. […]

Autor: |2017-07-14T09:46:11+00:0018. 11. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

Praporky nejsou všechno

Máte nápad na skvělý produkt. Spoustu času a peněz investujete do vývoje. Pak ještě nějakou dobu vylepšujete a ladíte detaily. Až produkt konečně s velkou slávou uvedete na trh. Jenže výsledek neodpovídá očekáváním. Prodeje nejdou. Místo nadšené odezvy chladný nezájem. „Nejspíš jsme málo investovali do reklamy,“ říkáte si. Jenže co když je to celé trošičku jinak? […]

Autor: |2018-05-04T15:12:35+00:0015. 10. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |

Jan Řezáč: Web ostrý jako břitva

Vyslechnout zadání, nahodit wireframy, hlavně si vyhrát s grafikou úvodní strany, k tomu dvě tři podstránky, nechat to klienta naplnit obsahem, a pak to honem rychle vypustit do světa. Děláte weby takhle? Kniha Jana Řezáče Web ostrý jako břitva vám pomůže se toho ošklivého zlozvyku zbavit. A pravděpodobně vám i změní náhled na marketing obecně. […]

Autor: |2018-06-19T13:37:32+00:0015. 10. 2014|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Jak získat novou energii do podnikání

Ten stav přichází jednou, někdy i víckrát do roka. Zažívám ho sama i ho znám z vyprávění svých klientů. Firma funguje, ale najednou jako by věci přestávaly plynout. Vyděláváte stejně, ale dá to víc práce. Stanovené cíle se těsně nedaří naplnit. A chuť do práce je menší a menší. Obvykle to spraví pár týdnů dovolené. Ale co když zrovna není možné někam odjet? Začněte čistit. Nedokončené projekty, neuzavřené záležitosti a zbytečné věci, kterými se obklopujeme, na sebe totiž vážou energii. A ta nám pak chybí pro nové nápady, pracovní zápal a úspěšné podnikání vůbec. Vědomý úklid patří k nejsilnějším magickým rituálům. Soustředěně se [...]

Autor: |2018-09-25T15:47:15+00:008. 8. 2014|Kategorie: Podnikatelské rituály|Štítky: , |

5 důvodů, proč se stát dobrovolně plátcem DPH

Být plátcem DPH, či nebýt? Možná si říkáte, co je to za otázku. Každý podnikatel, který za 12 měsíců překročí obratovou hranici 1 milionu, se stává plátcem ze zákona. K DPH se ale můžete přihlásit i dobrovolně. Proč byste něco takového měli dělat? Důvody mohou být jak ekonomické, tak marketingové. Tady je pět z nich. […]

Autor: |2018-05-04T14:50:17+00:006. 7. 2014|Kategorie: Cenotvorba a peníze|Štítky: , , , , |

Lesk a bída videomarketingu

Do videomarketingu jsem se chystala pustit už dlouho. Snažím se totiž doporučovat nástroje, které mám osobně vyzkoušené. A videomarketing byl jediná kapitola e-knihy Marketing bez reklamy, kterou jsem znala pouze z teorie. Takže jsem pořídila kameru a začala točit videoblog Marketingové bludy. V květnu spatřil světlo světa můj první videokurz Kouzelné podnikání. Co mě na videomarketingu překvapilo? Nejvíc tyhle čtyři věci. 1. Hurá - čtení ani na internetu není OUT. Asi nejčastější argument, proč namísto psaní článků točit video, je, že lidé na internetu nečtou. Moji zákazníci to ale mají zjevně jinak. Tak jsem byla zvědavá, jak budou videa fungovat. Jelikož [...]

Autor: |2018-09-18T13:29:47+00:001. 6. 2014|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , , |

Marketingové bludy: Radosti se nenajíš

„Když žijete jen pro úspěch, vyhoříte. Když jdete za úspěchem, radost je 50/50. Když zvolíte radost, úspěch je zaručen.“ Tenhle výrok Cindy Joseph jsem před nedávnem sdílela na sociálních sítích. A vyvolal dost bouřlivé reakce, jejichž leitmotivem bylo: to je sice hezké, ale radosti se nenajím. Je tomu skutečně tak? Právě o tom bude třetí díl videosérie Marketingové bludy. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:52+00:0027. 4. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , |

4 cesty, jak zdolat blogerský zásek

„Měla bych zase napsat článek na blog. Tři měsíce už jsem nic nenapsala. Ještě skočím na poštu, utřu prach, vyžehlím, oloupu brambory, pořeším maily, udělám si manikúru a hned se do toho pustím …“ Taky se snažíte blogovat a tahle litanie vám zní povědomě? Vítejte v klubu. Psaní blogu má řadu nesporných výhod. Pomůže vám zaujmout čtenáře, získat zákazníky, podpořit značku i budovat reputaci. Přesto je v Česku kvalitních profesních blogů s pravidelně přidávanými příspěvky poměrně málo. Protože začít je těžké. A vydržet ještě těžší. Jsou lidé, kteří blogují docela přirozeně. Nemohou jinak. Zdroj inspirace nevysychá a písmenka se sama sypou na papír [...]

Autor: |2018-06-26T12:42:32+00:0016. 4. 2014|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Marketingové bludy: outsourcovat nebo ne?

Nebaví vás marketing? Možná i vy jste měli někdy chuť ho celý outsourcovat – někomu předat. Věnovat se své práci, kterou někdo jiný bude prodávat. Může takový přístup fungovat? To se dozvíte v tomhle videu. Ve druhém díle série Marketingové bludy se společně podíváme na další marketingové pověry, utkvělé představy a přesvědčení, které nám často brání úspěšně a spokojeně podnikat. […]

Autor: |2018-05-04T14:50:28+00:002. 4. 2014|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , |