Blog

2018 30/3

Na co si dát pozor při tvorbě webu

Od |30. 3. 2018|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Jste řemeslník, masérka, kadeřnice, nebo vlastníte pekárnu či květinářství? Pak je pravděpodobné, že jste takovou nabídku dostali e-mailem také. Nějaká firma vám chce za levné peníze předělat webové stránky. Máte na to přistoupit? A co všechno si potřebujete ohlídat? Tady jsou moje doporučení. […]

2018 16/3

Marketingové bludy: Mýtus bonitního zákazníka

Od |16. 3. 2018|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , |

V tomhle videu se budeme zabývat omylem, který se často objevuje v marketingových plánech i v debatách se skutečnými nebo potenciálními klienty. A je tak rozšířený, že jsem si pro něj vymyslela název – mýtus bonitního zákazníka. […]

2018 2/3

Závist v podnikání

Od |2. 3. 2018|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |

Smutek nad cizím dobrem. Tak závist vcelku výstižně definoval starořecký filozof Zenón z Eleje. Její osten někdy pocítil snad každý, podnikatele nevyjímaje. Závidět se dají domy, auta i značkové kabelky, stejně jako úspěch, vlastnosti, schopnosti, zážitky, a dokonce i morální kvality. Jak na závist reagovat, když se objeví? A dá se tato (vesměs negativně vnímaná) [...]

2018 12/2

Je pro vás WordPress ten pravý?

Od |12. 2. 2018|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , |

WordPress. Pro jednoho úsporná cesta k vlastním stránkám, pro jiného úmorná. Do které skupiny patříte vy? Tento průvodce pořízením webu na WordPressu od Olgy Pohl vám usnadní rozhodnutí, jestli do toho jít. A pokud ano, zda všechno zvládnete sami, nebo s podporou odborníka. Než uděláte první krok, podívejte se, jaký terén váš čeká. [...]

2018 31/1

Časté otázky a odpovědi

Od |31. 1. 2018|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , |

Kdysi na střední škole jsem byla o prázdninách na brigádě v turistických informacích. A asi mi to zůstalo. Protože neustále odpovídám na otázky. Lidé, které jsem úspěšně nasměrovala na poštu, do lékárny nebo do Pelhřimova, se počítají na stovky. V obchodě si mě pravidelně pletou s obsluhou. Přičemž je úplně jedno, jestli vstoupím [...]

2018 17/1

Marketingové bludy: kvalita se prodává sama

Od |17. 1. 2018|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , |

Stačí mít kvalitní produkt nebo službu a zákazníci si vás najdou sami. Není potřeba pro to nic dalšího dělat. Jak říká John Lassetter, „Kvalita je nejlepší byznys plán. Tečka.“ A kvalitnější produkty se samozřejmě budou prodávat lépe než ty méně kvalitní. Je to pravda? A co když je to ještě trochu jinak? Tohle [...]

2018 2/1

Marketing pro extraverty

Od |2. 1. 2018|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , |

Někteří lidé jsou přirozeně společenští, vyhledávají sociální kontakty a mezi lidmi se cítí jako ryby ve vodě. Jiným je lépe o samotě. Jsou uzavření do sebe a netouží být středem pozornosti ani nezávazně konverzovat v tramvaji. Těm prvním se říká extraverti nebo též extroverti, druhým introverti. Základní rozdíl spočívá v tom, jak oba typy zacházejí [...]

2017 19/12

Má smysl se řídit intuicí?

Od |19. 12. 2017|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , |

„Zpočátku jsem řešil věci intuitivně.“ „On má takový intuitivní přístup.“ „Intuitivně řídí své finance.“ Podobných vět jsem si poslední dobou začala všímat v českých článcích o podnikání. Intuice v nich jaksi nemá dobrou pověst. Používá se jako synonymum pro náhodné a nepromyšlené postupy, absenci plánování a omezené využívání pokročilých nástrojů. Přitom skutečná intuice je něco [...]

2017 3/12

7 kroků k plánování obsahu na příští rok

Od |3. 12. 2017|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , |

Prosinec je pro řadu drobných podnikatelů obdobím největší hektiky. Pokud pracujete ve službách jako já, možná to máte jinak. Protože lidé řeší víc Vánoce než sebe a svůj byznys, ruch pomalu utichá. Tím pádem je čas zamyslet se nad pomalu končícím rokem a naplánovat ten příští. O marketingovém plánu už jsem psala mockrát. [...]

2017 16/11

Miroslav Princ: Jak v marketingu používat telefonování

Od |16. 11. 2017|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Telefonát dnes už není jeden z mála, ale spíš jeden z mnoha prostředků, které můžete  využívat při obchodní komunikaci s klienty a zákazníky. Oproti elektronickým formám, jako je jako email, chat nebo sociální média má své přednosti. Při telefonátu máte kontrolu nad konverzací, která se odehrává “teď a tady”. Dostáváte tak okamžitou zpětnou vazbu a nemusíte [...]

Přejít nahoru