fbpx

Jak vybrat dobrého webdesignéra

Hodiny ukazují 2:47 ráno. Vaše krví zalité oči procházejí na webu 139. portfolio nějakého webdesignéra, kterého jste vygooglili. Všichni tvůrci webů vám připadají stejní. Absolutně vůbec netušíte, podle jakých kritérií některého vybrat. Propadáte beznaději. Kde jste a co potřebujete Když se dostanete do situace, že potřebujete nový web, zapomeňte na Google. […]

Autor: |2017-12-17T22:53:39+02:0029. 3. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

9 rad blogera začínajícím blogerům

Rozhodli jste se psát blog, ale se psaním článků zatím nějak válčíte? V tomhle článku najdete pár rad, které vám pomohou začít.  1. Chcete blogovat? Tak blogujte. Nemá smysl na něco čekat. Chce to jen jistou přípravu, ostatně tak jako všechno. Rozmyslete si co a jak chcete psát, pro koho a jak často chcete blogovat, a začněte. Dá se psát i na nečisto a pak všechno pěkně postupně publikovat. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:51+02:002. 3. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

Co mě můj šatník naučil o marketingu

Nemám co na sebe. Ten pocit mě pronásledoval řadu let. Přitom jsem vlastnila víc než metrovou skříň plnou sak, kalhot, sukní a košil. Problém většinou byl z toho poskládat něco, v čem bych tu chvíli mohla a chtěla odejít z domu. Můj šatník byl neustálým zdrojem nespokojenosti a frustrace. Nejhorší bylo, že ani další nákupy nepomáhaly. Nakonec jsem zase stála před nacpanou skříní s pocitem, že nemám co na sebe. […]

Autor: |2018-08-09T10:41:36+02:0015. 2. 2015|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , |

Doména: jak ji získat a na co si dát pozor

Firma pana Peterky byla zatím ještě malá, ale dařilo se jí. Prodával kolotoče. S radostí sledoval, že mu začaly chodit poptávky ze zahraničí. Úplně sice nerozuměl tomu, jak je to možné. Webové stránky měl, ale vůbec neměl čas se jim věnovat. Dokonce za ně ani neplatil, fungovaly na bezplatné službě. Moc nad tím ale nepřemýšlel – hlavně, že to funguje. Jenomže pak přišla rána. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:52+02:001. 2. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

9 signálů, že je lepší zavřít firmu

Úkolem marketingového poradce je většinou pomoci postavit firmu zpátky na nohy. Přesto už jsem několikrát za svou praxi doporučila přestat se snažit podnikání zachraňovat a raději projekt nebo celou živnost uzavřít. Všechny případy měly něco společného – vždycky se v nich dalo zároveň najít několik z následujících devíti signálů. […]

Autor: |2019-03-24T22:35:32+02:0020. 1. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , |

Cíle, které vám sabotují podnikání

Prosinec. Do podnikání vnáší namísto klidu stres za stresem. Když konečně zvládnete vrchol sezóny, je třeba ještě napéct, uklidit a nakoupit nějaké dárky. A pak přijde další ne úplně snadný úkol – vyhodnotit letošní rok a nastavit si nové cíle na ten příští. Jenže když se řekne cíl, už se vám dopředu dělá špatně. Co s tím? […]

Autor: |2017-07-12T13:37:25+02:0014. 12. 2014|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , |

5 podnikatelských strachů a jak na ně

„Dělat kurzy? Mluvit před lidmi není nic pro mě.“ „Já bych tu knihu napsal, ale vůbec na to nemám čas.“ „Tu přihlášku nemá smysl podávat, stejně to nevyjde.“ „Nestihnu to odevzdat včas.“ „Na takový produkt nejsou zákazníci.“ Takovou samomluvu občas vedeme všichni. Ale není za tím ani nedostatek času, ani schopností, ba ani zákazníků. Důvod je docela jiný – totiž strach. […]

Autor: |2019-03-27T12:18:16+02:0018. 11. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

Praporky nejsou všechno

Máte nápad na skvělý produkt. Spoustu času a peněz investujete do vývoje. Pak ještě nějakou dobu vylepšujete a ladíte detaily. Až produkt konečně s velkou slávou uvedete na trh. Jenže výsledek neodpovídá očekáváním. Prodeje nejdou. Místo nadšené odezvy chladný nezájem. „Nejspíš jsme málo investovali do reklamy,“ říkáte si. Jenže co když je to celé trošičku jinak? […]

Autor: |2018-05-04T15:12:35+02:0015. 10. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |

Jan Řezáč: Web ostrý jako břitva

Vyslechnout zadání, nahodit wireframy, hlavně si vyhrát s grafikou úvodní strany, k tomu dvě tři podstránky, nechat to klienta naplnit obsahem, a pak to honem rychle vypustit do světa. Děláte weby takhle? Kniha Jana Řezáče Web ostrý jako břitva vám pomůže se toho ošklivého zlozvyku zbavit. A pravděpodobně vám i změní náhled na marketing obecně. […]

Autor: |2018-06-19T13:37:32+02:0015. 10. 2014|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |