Marketingové bludy: Živnostník nepotřebuje grafický styl

Pojmy, jako je jednotný grafický styl, vizuální identita, CI nebo grafický manuál, si většinou spojujeme s velkými firmami. Hodí se něco takového i pro živnostníky a volnonožce? Na to jsem se v dalším díle Marketingových bludů zeptala ekografika Šimona Chloupka. […]

Autor: |2017-07-13T09:22:46+01:0015. 7. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , |

5 tipů, jak zvládat e-maily a přitom nepřijít o zákazníky

Stalo se mi to několikrát. Chtěla jsem něco objednat nebo reklamovat, tak jsem napsala zdvořilý e-mail. Ale ono nic. Ticho. Žádná odpověď. Možná se můj e-mail ztratil kdesi v temných internetových zákoutích. Anebo se nebohý poskytovatel služeb prostě utopil v záplavě doručené pošty. Kdyby se vám náhodou někdy dělo to samé, tady je pět tipů, co s tím. […]

Autor: |2017-07-12T15:55:55+01:0017. 6. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , , |

Máte jasnou strategii pro sociální sítě?

Zajímá-li vás problematika marketingového plánování či tvorby marketingových strategií, možná jste se už seznámili s některými články věnovanými této oblasti marketingové práce na mém blogu. Je to mé oblíbené téma a stále si myslím, že je zejména u malých firem poněkud podceňované. Možná je to tím, že výsledky nejsou vidět okamžitě jako u marketingových kampaní, nebo tím, že „markeťáci“ jsou podobně jako prodejci spíše extraverti zaměření na lidi, komunikaci a okamžité přínosy, než na systémy, analýzy, vyhodnocování výsledků a dlouhodobou systematickou práci. […]

Autor: |2017-07-12T18:28:03+01:0025. 5. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , , |

Podnikatelský minimalismus

„Jak se máš?“ „Hekticky.“ Takhle jsem léta odpovídala taky. Přeplněný kalendář mi připadal jako dobré vyjádření vlastní hodnoty. Každý den jsem odškrtávala úkoly z kilometrového to-do listu a cítila se provinile, když jsem se přistihla, že dělám méně než dvě věci najednou. Než mi to postupně přestalo dávat smysl. A začala jsem objevovat podnikatelský minimalismus. […]

Autor: |2018-09-18T13:23:22+01:0025. 5. 2015|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |

7 právních tipů, jak mít firmu v pořádku

Právní stránka podnikání je u drobných podnikatelů často opomíjenou oblastí, ačkoli by měla být první, neboť od ní se odvíjí vše. Důvod je jasný: to, co velká firma ustojí, malé firmě může finančně zlomit vaz. Zde přináším několik tipů, na co byste měli určitě myslet už od začátku, pokud chcete budovat stabilní a ziskovou firmu. […]

Autor: |2018-07-11T15:52:12+01:0027. 4. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , |

Jak vybrat dobrého webdesignéra

Hodiny ukazují 2:47 ráno. Vaše krví zalité oči procházejí na webu 139. portfolio nějakého webdesignéra, kterého jste vygooglili. Všichni tvůrci webů vám připadají stejní. Absolutně vůbec netušíte, podle jakých kritérií některého vybrat. Propadáte beznaději. Kde jste a co potřebujete Když se dostanete do situace, že potřebujete nový web, zapomeňte na Google. […]

Autor: |2017-12-17T22:53:39+01:0029. 3. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

9 rad blogera začínajícím blogerům

Rozhodli jste se psát blog, ale se psaním článků zatím nějak válčíte? V tomhle článku najdete pár rad, které vám pomohou začít.  1. Chcete blogovat? Tak blogujte. Nemá smysl na něco čekat. Chce to jen jistou přípravu, ostatně tak jako všechno. Rozmyslete si co a jak chcete psát, pro koho a jak často chcete blogovat, a začněte. Dá se psát i na nečisto a pak všechno pěkně postupně publikovat. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:51+01:002. 3. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |