Blog

Články o autentickém podnikání

3 důvody, které vám brání tvořit obsah

Možná už se také delší dobu chystáte psát blog, točit video nebo nahrávat audio. Zkrátka dělat něco, čemu se souhrnně říká obsahový marketing. Ale zatím jste reálně nezačali. Proč? Nejspíš na to nemáte čas, nevíte, o čem psát, nebo vás brzdí strach. V tomhle článku se na tři nejčastější důvody podíváme zblízka. A zkusíme [...]

10 způsobů, jak lépe poznat své zákazníky

Kdo je váš srdcový klient? Když na tuhle otázku dokážete dobře odpovědět, propagace vašich produktů a služeb rázem začne být podstatně snadnější. Dokážete odhadnout, které prodejní argumenty zaberou. Víte, které marketingové kanály je pro vás efektivní použít. A stále vás napadají nová témata na další videa či blogové články. Jak ale relevantní informace [...]

Co je vaše téma?

Tohle může být zábavná hříčka na odlehčení. Stejně jako poslední dílek do skládanky, díky kterému vám vaše poslání, vize a hodnoty najednou zacvaknou do sebe. Spočítejte si tarotový symbol vašeho podnikání. Budete potřebovat datum, kdy váš byznys oficiálně spatřil světlo světa. Pokud jste OSVČ, nejspíš to bude datum, kdy vám vydali [...]

Marketingové bludy: blogováním se nedá uživit

Blog si můžete psát. Ale nečekejte, že vás to bude živit. Leda byste na něm měli spoustu reklamy, zapojili se do všech možných affiliate programů a každý den ho aktivně propagovali. Je to skutečně tak, nebo je to jen další ze série různých zakořeněných marketingových bludů? Na tohle téma [...]

Jak zvládat negativní komentáře

Napíšete článek nebo natočíte video. Pečlivě formulujete své myšlenky, formátujete, krátíte a vylepšujete. Vyvěsíte ho na internet a těšíte se na souhlasné a podpůrné reakce. Jenže místo nich se objeví negativní komentář, nebo dokonce nastane to, pro co má angličtina zvukomalebný název shitstorm. Tak jsem zkusila sepsat, jak si v takové situaci uchovat nejen [...]

Marketingové bludy: s GDPR skončí marketing

Nařízení GDPR, které vstupuje v platnost 25. května 2018, bude znamenat doslova konec většiny marketingových aktivit. Volnonožci a živnostníci už nebudou moci ani rozesílat newslettery, ani vytvářet databáze svých zákazníků. Je to pravda, nebo zase nějaký marketingový blud? To si povíme v tomhle videu. Na moje otázky v něm odpovídá [...]

Co je autentický marketing

Poslední dobou potkávám dva typy drobných podnikatelů. Jedni se inspirují marketingovou strategií velkých korporací a snaží se, pokud možno automatizovaně, oslovit co nejvíce lidí. Však on se někdo chytne. Druzí se od mainstreamu snaží distancovat. Marketing je pro ně zlo, kterým si slušný podnikatel přece nebude špinit ruce. Podle mě existuje [...]

Přejít nahoru