Blog

Články o autentickém podnikání

Marketingové bludy: Klienty získáte z ulice

Uvádíte na trh nový produkt. Nebo pořádáte školení nebo jinou akci, na kterou chcete dostat návštěvníky. Tak uděláte reklamu, například na Facebooku. A zacílíte ji demograficky, na úplně nové zákazníky. Reklama ale nepřinese vůbec nic. Sice jste [...]

Od |2022-05-21T14:02:38+02:0018.01.2019|Srdcový klient|2komentářů

Je možné být bohatý a spirituální?

Peníze a duchovno nejdou dohromady. Takže se musíte rozhodnout, jestli chcete být bohatí, nebo se vydat po spirituální cestě. Takhle nějak vypadá jeden z nejrozšířenějších introjektů, neboli omezujících přesvědčení, jenž drží zpátky celou řadu volnonožců a živnostníků. Zejména těch, kteří chtějí podnikat srdcem a svůj byznys vnímají jako součást [...]

3 důvody, které vám brání tvořit obsah

Možná už se také delší dobu chystáte psát blog, točit video nebo nahrávat audio. Zkrátka dělat něco, čemu se souhrnně říká obsahový marketing. Ale zatím jste reálně nezačali. Proč? Nejspíš na to nemáte čas, nevíte, o čem psát, nebo vás [...]

Od |2020-08-14T13:53:57+02:0023.11.2018|Tvorba obsahu|0 komentářů

Marketingové bludy: preventistická past

Vyvinuli jste nový produkt nebo začali nabízet novou službu. Ta věc je tak úžasná, že by ji rozhodně měli začít používat úplně všichni. Rozhodně každý, kdo má mozek v hlavě. Kdokoli se s vaším novým výrobkem potká, přece [...]

Od |2022-05-21T14:05:59+02:0024.10.2018|Srdcový klient|7komentářů

Rituály v podnikání

Rituály odjakživa pokládám za užitečné a potřebné. Usnadňují naší psychice přejít z jedné životní fáze do druhé a srovnat se s věcmi, které nemůžeme změnit. Pomáhají nám najít v životě smysl, plnit si sny, vize a cíle i nechat jít věci, které už nám neslouží. […]

Proč zdražovat pravidelně

Zdražování je něco, čeho se většina volnonožců a drobných podnikatelů obává. A snaží se tento nepopulární krok odkládat tak dlouho, dokud je to jenom trochu možné. Podle mě ale existuje lepší způsob, jak stres ze zdražování trochu snížit – začít navyšovat ceny pravidelně. […]

10 způsobů, jak lépe poznat své zákazníky

Kdo je váš srdcový klient? Když na tuhle otázku dokážete dobře odpovědět, propagace vašich produktů a služeb rázem začne být podstatně snadnější. Dokážete odhadnout, které prodejní argumenty zaberou. Víte, které marketingové kanály je pro vás efektivní použít. A stále vás [...]

Co je vaše téma?

Tohle může být zábavná hříčka na odlehčení. Stejně jako poslední dílek do skládanky, díky kterému vám vaše poslání, vize a hodnoty najednou zacvaknou do sebe. Spočítejte si tarotový symbol vašeho podnikání. Budete potřebovat datum, kdy váš byznys oficiálně spatřil světlo světa. Pokud [...]

Marketingové bludy: blogováním se nedá uživit

Blog si můžete psát. Ale nečekejte, že vás to bude živit. Leda byste na něm měli spoustu reklamy, zapojili se do všech možných affiliate programů a každý den ho aktivně propagovali. Je to skutečně tak, nebo je to jen další ze série různých [...]

Od |2024-04-19T10:50:37+02:0012.06.2018|Tvorba obsahu|0 komentářů

Jak zvládat negativní komentáře

Napíšete článek nebo natočíte video. Pečlivě formulujete své myšlenky, formátujete, krátíte a vylepšujete. Vyvěsíte ho na internet a těšíte se na souhlasné a podpůrné reakce. Jenže místo nich se objeví negativní komentář, nebo dokonce nastane to, pro co má angličtina zvukomalebný název shitstorm. Tak jsem zkusila sepsat, [...]

Od |2025-02-24T15:43:21+01:0029.05.2018|Tvorba obsahu|20komentářů
Přejít nahoru