Budování značky

2023 27/3

Kouzelné otázky: Andrea Grigerová

Od |27. 3. 2023|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , |

Andrea Grigerová je fontoložka. Zabývá se písmem, které používáme na webu nebo v jiných formách naší vizuální prezentace. V této epizodě Kouzelných otázek vysvětluje, co všechno prostřednictvím fontů dokážeme ovlivnit a jak celá psychologie fontů funguje. Kromě toho se dozvíte, který marketingový nástroj považuje za stěžejní nebo co jí [...]

2022 9/10

Co s marketingem, když máte plno?

Od |9. 10. 2022|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , , , , , |

Marketing vnímá většina živnostníků a volnonožců jako činnost, kterou dělají proto, aby měli dostatek zákazníků. Takže když tenhle kýžený stav nastane a kalendář je trvale zaplněný minimálně na 14 dní dopředu, oddechnou si a ve svém marketingovém snažení výrazně poleví, nebo ho dokonce ukončí úplně. Přestanou přispívat na sociální sítě, aktualizovat web a platit reklamu. [...]

2021 19/11

Co dělat, když vás kopírují

Od |19. 11. 2021|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , , |

Hledáte něco na internetu, nebo jen tak procházíte Facebook. Najednou vám padne do oka váš vlastní text, obrázek nebo produkt. Na webu vaší konkurence. Podobnou zkušenost má většina lidí, kteří podnikají v on-line prostředí nebo se živí hlavou. Říkat si, že když vás kopírují, nejspíš to děláte dobře, moc nepomáhá. Místo [...]

2021 20/10

Patří ego do podnikání?

Od |20. 10. 2021|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , , , |

Svůj byznys řídí hlavně egem. Jeho osobní značka je obrovské ego. Podnikám srdcem, ego nechávám stranou. Udržujte své ego pod kontrolou. Ego je váš nepřítel. Zdánlivě nesouvisející věty, které jsem vesměs vytahala z různých novinových titulků, mají jedno společné. Naznačují, že mít ego v podnikání je špatně. Zejména v tom autentickém a vědomém. Ale [...]

2021 22/8

Jak pracovat s archetypy značek

Od |22. 8. 2021|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , , , , , |

Co se vám vybaví, když se řekne Jeden z nás? Jaké asociace ve vás vyvolává Rebel? A které charakteristiky si spojujete s Milencem? Každá z uvedených postav se v naší mysli pojí s nějakou představou. Ta navíc bude dost podobná, i když se na ni budete ptát lidí z různých zemí a různých kultur. Na tomhle principu je založená [...]

2021 26/5

Vlastní jméno, nebo název?

Od |26. 5. 2021|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , , , |

Když si založíte firmu, máte jasno. Potřebujete název, pod kterým firmu zaregistrujete. Ale když se rozhodnete podnikat jako OSVČ, máte možnosti dvě. Buď vystačíte s vlastním jménem, pod kterým jste zapsaní v živnostenském rejstříku, nebo si vytvoříte značku, kterou budete budovat. Někdy to může být úplně na místě. Ale za název svého [...]

2020 30/11

7 tipů, jak se připravit na portrétní focení

Od |30. 11. 2020|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , , , , |

Jste-li na volné noze, tváří vašeho byznysu je… vaše tvář. Většina podnikatelů tedy dříve či později začne řešit pořízení portrétních fotografií. Na tom, jak se povedou, má samozřejmě lví podíl výběr vhodného fotografa. Ale řadu věcí pro to můžete udělat i vy jako klient.  1. Rozmyslete si, kde všude fotky [...]

2020 1/10

Osobní značka: 3 věci, o kterých se moc nemluví

Od |1. 10. 2020|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , , , , |

Osobní značka je všechno, s čím si vás lidé spojují. Vaše jméno, reputace, hodnoty i přesvědčení. Článků o tom, proč je dobré svůj osobní brand vědomě řídit nebo jak začít, už bylo napsáno dost a dost. Tak jsem se tentokrát podívala na tři aspekty budování autentické osobní značky, o kterých se zase tak často nepíše. [...]

Přejít nahoru