Marketingové bludy: SEO stačí zapnout

Pořídíte si webové stránky, pak zapnete SEO … a už jedete. Funguje to takhle? Je optimalizace pro vyhledávače vůbec něco, co se dá „zapnout“? A do jaké míry má tyhle věci řešit volnonožec nebo malá firma? Právě o tom je další díl videosérie Marketingové bludy. Moje pozvání tentokrát přijal SEO specialista Lukáš Pítra , který, jak o sobě píše na webu, už 9 let staví mosty mezi lidmi, weby a vyhledávači. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:51+01:0018. 11. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

Jak si zjednodušit marketing

Živlová typologie je jednoduchý a intuitivní nástroj pro pochopení lidské povahy. Vznikla před více než dvěma tisícovkami let. A v upravené podobě se používá dodnes. Vychází z předpokladu, že u každého člověka jeden živel (nebo kombinace dvou) převažuje nad ostatními. Živlová dominance se zpravidla nedědí po rodičích ani nesouvisí s astrologickým znamením. Jak je to konkrétně u vás, můžete zjistit v jednoduchém testu. Když znáte své silné stránky, víte přesně, na čem můžete v podnikání stavět. Jaký obor si vybrat, kam soustředit pozornost a které marketingové nástroje využít. Naopak chybějící živel či slabiny hlavního živlu vám jasně ukazují, které marketingové nástroje se pro vás [...]

Autor: |2017-11-06T17:15:29+01:0021. 10. 2015|Kategorie: Živlová typologie|Štítky: , , , |

7 rozšířených mýtů o cílové skupině

Cílová skupina jsou vaši potenciální zákazníci. Čili lidé, kteří mají možnost a chuť kupovat vaše výrobky a služby. Dobře si určit cílovou skupinu je základ úspěšného marketingu. Když přesně víte, kdo je váš zákazník, možnosti, jak ho oslovit, vás začnou napadat úplně samy. Pokud tomu tak není, možná stále ještě věříte některému z následujících sedmi mýtů. […]

Autor: |2017-10-03T19:56:09+01:0020. 10. 2015|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , , , |

Kouzelné otázky: Markéta Puzrlová

Jaké kouzlo stojí za úspěchem skutečných podnikatelů? A co si můžete odnést ze spolupráce s marketingovou čarodějnicí? Na to se snažíme odpovědět ve videosérii Kouzelné otázky. Tentokrát jsme zavítali do pražské Vodičkovy ulice, kde má sídlo prodejna prémiového čaje TeeGschwendner, a vyzpovídali majitelku Markétu Puzrlovou. […]

Autor: |2018-05-04T14:47:59+01:0010. 10. 2015|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , |

Čtyři důvody, proč lidé chválí, ale nekupují

Chvála je skvělá věc. Motivuje, naplňuje nás energií, inspiruje. Ale účty nám nezaplatí. Svůj byznys, produkty a marketing bychom neměli stavět na tom, co lidé říkají, ale co skutečně kupují. Proč lidé chválí, ale nevytáhnou peněženku? Julia Bickerstaff popisuje hned čtyři dobré důvody. […]

Autor: |2018-05-04T14:54:43+01:0022. 9. 2015|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , , , , |

Braňte svou značku

Jak vybudovat značku řeší asi většina z nás, ale umíme ji také chránit? A jak taková ochrana značky v praxi vlastně vypadá? Krok první: Výběr značky V prvé řadě musíte umět svou značku (tedy její slovní přepis) vybrat tak, aby mohla být kdykoli chráněna jako ochranná známka. Pouze tento právní nástroj vám totiž zajistí exkluzivitu označení na trhu — a to ve spojení s výrobky, či službami, pro které ji získáte. […]

Autor: |2019-02-08T12:23:25+01:0030. 8. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , |

Marketingové bludy: freelancing je kariérní sebevražda

Volnonožec je člověk, který si neumí najít pořádnou práci. Na volné noze se totiž nedá vydělat. A vůbec – freelancing se rovná kariérní sebevraždě. Na tyhle a další mýty o podnikání na volné noze jsme se podívali s Robertem Vlachem, podnikatelským poradcem a zakladatelem portálu Na volné noze. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:51+01:0017. 8. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , |

Work-life balance a život na volné noze

Posledních zhruba deset let se začíná stále hlasitěji a aktivněji řešit problematika tzv. worklife balance, neboli nalezení rovnováhy mezi osobním a pracovním životem. Toto téma je přitom často mnohem ožehavější právě pro lidi pracující na volné noze, pro které bývá hranice mezi prací a osobním životem poměrně tenká. Přesto vás teď možná překvapím, když řeknu, že celých těch deset let se k tomuto problému nepřistupuje správně. Work/life balance je totiž o něčem trochu jiném. […]

Autor: |2016-10-16T20:25:11+01:003. 8. 2015|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |