Kouzelné otázky: Markéta Puzrlová

Jaké kouzlo stojí za úspěchem skutečných podnikatelů? A co si můžete odnést ze spolupráce s marketingovou čarodějnicí? Na to se snažíme odpovědět ve videosérii Kouzelné otázky. Tentokrát jsme zavítali do pražské Vodičkovy ulice, kde má sídlo prodejna prémiového čaje TeeGschwendner, a vyzpovídali majitelku Markétu Puzrlovou. […]

Autor: |2018-05-04T14:47:59+00:0010. 10. 2015|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , |

Čtyři důvody, proč lidé chválí, ale nekupují

Chvála je skvělá věc. Motivuje, naplňuje nás energií, inspiruje. Ale účty nám nezaplatí. Svůj byznys, produkty a marketing bychom neměli stavět na tom, co lidé říkají, ale co skutečně kupují. Proč lidé chválí, ale nevytáhnou peněženku? Julia Bickerstaff popisuje hned čtyři dobré důvody. […]

Autor: |2018-05-04T14:54:43+00:0022. 9. 2015|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , , , , |

Braňte svou značku

Jak vybudovat značku řeší asi většina z nás, ale umíme ji také chránit? A jak taková ochrana značky v praxi vlastně vypadá? Krok první: Výběr značky V prvé řadě musíte umět svou značku (tedy její slovní přepis) vybrat tak, aby mohla být kdykoli chráněna jako ochranná známka. Pouze tento právní nástroj vám totiž zajistí exkluzivitu označení na trhu — a to ve spojení s výrobky, či službami, pro které ji získáte. […]

Autor: |2017-01-18T15:54:15+00:0030. 8. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , |

Marketingové bludy: freelancing je kariérní sebevražda

Volnonožec je člověk, který si neumí najít pořádnou práci. Na volné noze se totiž nedá vydělat. A vůbec – freelancing se rovná kariérní sebevraždě. Na tyhle a další mýty o podnikání na volné noze jsme se podívali s Robertem Vlachem, podnikatelským poradcem a zakladatelem portálu Na volné noze. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:51+00:0017. 8. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , |

Work-life balance a život na volné noze

Posledních zhruba deset let se začíná stále hlasitěji a aktivněji řešit problematika tzv. worklife balance, neboli nalezení rovnováhy mezi osobním a pracovním životem. Toto téma je přitom často mnohem ožehavější právě pro lidi pracující na volné noze, pro které bývá hranice mezi prací a osobním životem poměrně tenká. Přesto vás teď možná překvapím, když řeknu, že celých těch deset let se k tomuto problému nepřistupuje správně. Work/life balance je totiž o něčem trochu jiném. […]

Autor: |2016-10-16T20:25:11+00:003. 8. 2015|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |

Marketingové bludy: Živnostník nepotřebuje grafický styl

Pojmy, jako je jednotný grafický styl, vizuální identita, CI nebo grafický manuál, si většinou spojujeme s velkými firmami. Hodí se něco takového i pro živnostníky a volnonožce? Na to jsem se v dalším díle Marketingových bludů zeptala ekografika Šimona Chloupka. […]

Autor: |2017-07-13T09:22:46+00:0015. 7. 2015|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , |

5 tipů, jak zvládat e-maily a přitom nepřijít o zákazníky

Stalo se mi to několikrát. Chtěla jsem něco objednat nebo reklamovat, tak jsem napsala zdvořilý e-mail. Ale ono nic. Ticho. Žádná odpověď. Možná se můj e-mail ztratil kdesi v temných internetových zákoutích. Anebo se nebohý poskytovatel služeb prostě utopil v záplavě doručené pošty. Kdyby se vám náhodou někdy dělo to samé, tady je pět tipů, co s tím. […]

Autor: |2017-07-12T15:55:55+00:0017. 6. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , , |

Máte jasnou strategii pro sociální sítě?

Zajímá-li vás problematika marketingového plánování či tvorby marketingových strategií, možná jste se už seznámili s některými články věnovanými této oblasti marketingové práce na mém blogu. Je to mé oblíbené téma a stále si myslím, že je zejména u malých firem poněkud podceňované. Možná je to tím, že výsledky nejsou vidět okamžitě jako u marketingových kampaní, nebo tím, že „markeťáci“ jsou podobně jako prodejci spíše extraverti zaměření na lidi, komunikaci a okamžité přínosy, než na systémy, analýzy, vyhodnocování výsledků a dlouhodobou systematickou práci. […]

Autor: |2017-07-12T18:28:03+00:0025. 5. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , , , , |