Blog

Články o autentickém podnikání

2020 5/6

Dává smysl odmítat zakázky?

Od |5. 6. 2020|Kategorie: Srdcový klient|Štítky: , , , , , , , , , , |

Stalo se vám někdy, že jste přijali problematickou zakázku, protože vám na ni přišlo neslušné říct ne? Podobnou zkušenost má nejspíš celá řada freelancerů a živnostníků. Podle mě je odmítání dovednost, kterou je na volné noze potřeba se naučit. Ale dává smysl rozlišovat, jaké zakázky je dobré odmítnout a kdy tím naopak [...]

2020 6/5

Živly v době krize

Od |6. 5. 2020|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , , , |

Jak zvládáte koronavirovou krizi? Svou roli v tom pravděpodobně hraje i převažující živel ve vaší povaze. Typologie živlů rozděluje lidi do čtyř skupin, nazvaných podle základních živlů oheň, voda, země a vzduch. Každý typ s sebou nese specifické rysy povahy a jednání i reakce na krizové situace. Který živel je ten váš, snadno zjistíte v jednoduchém on-line [...]

2020 8/4

Duše vašeho byznysu

Od |8. 4. 2020|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , , , , |

Pandemie koronaviru zasáhla do podnikání nás všech. Rušíme akce, posouváme termíny a všechno, co se jenom trochu dá, překlápíme do on-line prostředí. Věci, které nás ještě před pár týdny živily, jsou teď na okraji zájmu. Změny a nejistota mohou být velmi stresující, takže si pravděpodobně také kladete otázku, co bude dál. Na [...]

2020 9/3

Kazí vám konkurence cenu?

Od |9. 3. 2020|Kategorie: Cenotvorba ve službách|Štítky: , , , , , , , |

Nastavíte si cenu služby nebo produktu, se kterou jste opravdu spokojeni. Ujistíte se, že jste plus mínus v souladu s trhem. A pak se objeví konkurence, která srovnatelnou věc nabídne o hodně levněji. Tenhle fenomén se na trhu označuje jako „kažení ceny“. Podle mě je to ale od začátku nesmyslný koncept, který v reálném tržním [...]

2020 9/2

Impostor syndrom

Od |9. 2. 2020|Kategorie: Magie v podnikání|Štítky: , , |

Máte někdy pocit, že si nezasloužíte svůj úspěch? Že za vším, co se vám kdy povedlo, stála především šťastná náhoda? Vůbec si nepřipadáte tak chytří nebo úžasní, jak o vás tvrdí vaše okolí, a máte strach, že na to brzy někdo přijde? Dělá vám potíže přijímat komplimenty? Tenhle souhrn „příznaků“ je tak [...]

2020 12/1

Síla záměru

Od |12. 1. 2020|Kategorie: Magie v podnikání|Štítky: , , , , , , |

Ať už chcete začít prodávat nový výrobek, změnit svět nebo si jen dát něco k obědu, na začátku je vždycky nějaký záměr. Je to intence, úmysl, konkrétní vyjádření toho, co chcete, aby se stalo. Záměry jsou tím, co podnikání i jakoukoli jinou lidskou činnost posouvá dopředu. Ale dobrý záměr není úplně snadné [...]

2019 12/12

Marketing v souladu

Od |12. 12. 2019|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , |

Dáváte si slovo roku? Autorku téhle techniky, Christine Kane, přestala bavit novoroční předsevzetí. A tak se je rozhodla nahradit. Jedním slovem. Prostě si vyberete jedno jediné slovo, které vás povede následujícím rokem. Jednoduché a přitom silné. Moje slovo pro rok 2020 už mám pár týdnů vybrané. ALIGN. Znamená srovnat, zarovnat nebo vyrovnat [...]

2019 12/11

Prezentační, nebo obsahový web?

Od |12. 11. 2019|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , , |

Většina webů se dá zahrnout do jedné ze dvou kategorií. Jsou buď obsahové, nebo prezentační. Hlavní rozdíl je v tom, že zatímco na prezentační web je většinou potřeba jinými nástroji přivádět návštěvnost, obsahový ji generuje sám. Jedná se o dva přístupy, z nichž každý má jiné zákonitosti a vyžaduje jinou strategii. [...]

2019 13/10

Co vám brání říct si o peníze

Od |13. 10. 2019|Kategorie: Cenotvorba ve službách|Štítky: , , , , |

Už se vám někdy stalo, že jste chtěli zdražit, ale netroufli jste si? Nebo jste si dopředu určili férovou cenu zakázky, ale tváří v tvář klientovi vás ji „něco“ přimělo snížit? Podobnou zkušenost má většina lidí na volné noze. To „něco“, co vás zastaví, jsou zpravidla tzv. money blocks, neboli finanční bloky. [...]

2019 12/9

Andrea Grigerová: Psychologie fontů

Od |12. 9. 2019|Kategorie: Budování značky|Štítky: , , , , , |

Vybírali jste někdy písmo na webové stránky, vizitku nebo do e-knihy? Pak vás nejspíš nepřekvapí, že samotný font může ovlivnit, jak budou čtenáři vnímat vyznění celého textu a jakou emoci v nich vyvolá. Zkoumáním vlivu fontů na lidskou psychiku se zabývá psychologie fontů. Jak to celé funguje a co vědomý výběr písma může [...]

Přejít nahoru