Tarot v podnikání

Kolikrát už se vám stalo, že jste se dívali na film, četli knížku nebo naslouchali vyprávění jiného člověka, a najednou vás napadlo řešení vaší vlastní situace, na které jste dlouho nemohli přijít? K takovým situacím často dochází docela spontánně. Přitom existuje způsob, jak je vyvolat cíleně – tarotové karty. […]

Autor: |2018-05-04T15:19:25+01:0020. 4. 2016|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , |

Marketingové bludy: článek se zpropaguje sám

Napsali jste článek na blog. A říkáte si, že teď už stačí jenom zmáčknout tlačítko „Publikovat“ a čtenáři už si ho sami najdou. Nebo je pro to, aby se článek dostal k co největšímu počtu čtenářů, potřeba ještě něco udělat? O tom jsem si (v zatím nejdelších) Marketingových bludech povídala s Jirkou Rosteckým, zakladatelem magazínu MladýPodnikatel.cz. […]

Autor: |2017-07-12T14:08:43+01:0020. 3. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , , , |

Zapomeňte na PR, vyprávějte PŘÍBĚH

Spolehlivou cestou, jak zaujmout média, je poutavé téma a osobitý příběh. Naučte se vyprávět ten svůj. Praktické tipy pro vás sepsala Olga Pohl. Byla jedna dynamická firma, která chtěla být v novinách. Ale nikdo o ní nechtěl napsat. Zazvonil zvonec a… To byla hloupá pohádka, viďte? A víte proč? Protože žádný Honza nešel do světa a půl království taky nedostal. […]

Autor: |2017-07-12T13:29:05+01:0029. 2. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

7 rad, které vám pomohou při tvorbě úspěšného webu

SEO je optimalizace pro vyhledávače. UX User Experience, neboli uživatelská přívětivost. A co vznikne, když se to dá dohromady? SEO UX, což je série kurzů, které Pavel Ungr a Jan Kvasnička společně uspořádali loni na podzim v 6 městech ČR. Já jsem navštívila ten zatím poslední 17. prosince v Impact HUB Praha. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:50+01:0022. 2. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Variantní nabídky: dejte zákazníkovi na výběr

Vybírali jste si někdy tarif pro mobilní telefon? Určitě ano. Vyskočila na vás stránka s několika cenovými balíčky s různým počtem minut a služeb zdarma a vy jste si vybrali takový, který jste považovali za nejvýhodnější. Mobilní operátoři chystají několik variant nabídek tak, aby si vybral jak ten, kdo chce platit málo peněz, tak ten, kdo chce nejlepší služby. […]

Autor: |2017-07-12T15:54:08+01:004. 2. 2016|Kategorie: Cenotvorba a peníze|Štítky: , , , , , |

Marketingové bludy: video není pro malé firmy

Video. Nástroj, o kterém se v současné době hodně mluví a čím dál tím víc se i používá. Hodí se i pro malé firmy? Je k jeho natáčení potřeba profesionální štáb a statisícový rozpočet? A co je důležitější – forma, nebo obsah? O tom jsme si povídali v dalším díle Marketingových bludů. Pozvání do mé čarodějné kuchyně tentokrát přijali dva hosté – Aleš Výmola a Michal Muller. […]

Autor: |2018-09-18T13:22:04+01:0019. 1. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , |

Nevíte, v čem podnikat? Začněte u sebe

Někteří lidé vstupují do podnikání s jasnou vizí. Od samého začátku vědí, čím se chtějí zabývat, jaké výrobky či služby nabízet. Na druhou stranu je také spousta takových, kteří mají o předmětu podnikání jen mlhavou představu, nebo na svůj nápad stále čekají. Jestli také patříte mezi váhavce, tady je pár tipů, které vám mohou pomoci se pohnout z místa: […]

Autor: |2018-05-04T14:47:44+01:003. 1. 2016|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , |

Chcete získat zákazníky? Zkuste marketingový plán

„Nabízím masáže (nebo rohlíky, žehlení, koučování, hlídání dětí, kurzy jógy nebo cokoli jiného). Jak mám oslovit nové zákazníky?“ Pokud vás tahle otázka trápí, máte dvě možnosti. Buď kopírovat taktiky a nástroje, které k získávání klientů s úspěchem používají jiní podnikatelé a živnostníci. Nebo vyjít z toho, co potřebuje váš konkrétní byznys. A sestavit si marketingový plán. […]

Autor: |2016-02-03T10:57:57+01:0023. 12. 2015|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , |

Kouzelné otázky: Pavla Vedralová

Hostem dalšího dílu Kouzelných otázek byla Pavla Vedralová. Její oční Optiku Anděl, kde se doslova s andělskou péčí věnuje svým zákazníkům, najdete v Praze na Andělu. Které marketingové nástroje a postupy jí fungují? A co bylo konkrétně pro Pavlu přínosem z naší spolupráce? O tom je další díl videosérie. […]

Autor: |2018-05-04T15:22:14+01:003. 12. 2015|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , |