fbpx

Měsíční fáze v podnikání

Měsíc. Nenápadný souputník Země už od počátku věků ovlivňuje celou řadu věcí. Příliv a odliv, přírodu, rostliny, ženský cyklus i lidské chování. Za úplňku roste kriminalita, rány se špatně hojí, a i lidé, kteří tu celou věc s Měsícem pokládají za nesmysl, mají potíže se spaním. Sílu a moc jednotlivých měsíčních fází můžete velmi dobře využít i v podnikání. […]

Autor: |2019-03-21T23:43:39+01:007. 11. 2016|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , |

Marketingové bludy: zákazník nekupuje, protože neví

V dalším videu ze série Marketingové bludy se podíváme na jeden z největších marketingových bludů vůbec. Firmy díky němu zbytečně utrácí miliony ročně. A dost možná, že už o nějaké peníze připravil i vás. A přitom zní tak nevinně: Zákazníci nekupují, protože o našem produktu či službě nevědí. […]

Autor: |2017-07-12T14:00:20+01:0018. 10. 2016|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , , , , , |

Co napsat na web, aby prodával

Čím lépe znáte svou firmu, tím těžší je popsat ji na webu. Ať už jde o vaše silné stránky, nabídku služeb nebo výzvu k akci, na kterou lidé odpoví. Copywriteři ale mají skvělou poučku: Ty nejlepší texty nemusíte vymyslet vy sami. Stačí se jen správně zeptat svých zákazníků. Jak na to? Tady máte 5 tipů, které můžete zkusit hned teď. […]

Autor: |2017-07-12T14:05:39+01:004. 10. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , |

Jak (ne)budovat osobní značku

O budování značky byla napsána celá řada knih a článků. Většina z nich řeší, jak formulovat příslib značky, určit hodnoty, navrhnout logo, zvolit vizuální styl, nastavit tonalitu komunikace. Jste-li volnonožec nebo živnostník, popisované postupy se vám dost možná nepodařilo uvést do praxe. Osobní značku totiž podle mě na rozdíl od té firemní nelze od začátku vymyslet. Základ už totiž máte pevně daný – je jím vaše osobnost. […]

Autor: |2018-05-04T14:01:24+01:0022. 9. 2016|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , |

Jak může malá firma využít Instagram

Žijeme v době, kdy lidé od rána do večera doslova visí na svých chytrých telefonech, marketing se přemístil z letáků na internet a sociální sítě ovládly náš soukromý život. Firmy, které mají stránky na Facebooku, jsou díky mizerným dosahům závislé pouze na placených kampaních. A ne každá firma si je může dovolit. Proto je nejvyšší čas pošoupnout vaši firmu nebo podnikání na Instagram, který v Čechách zaznamenává obrovský boom. […]

Autor: |2016-12-11T15:15:50+01:004. 9. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

Jak zvýšit účinnost reklamy

Klasické reklamě se většinou radím vyhnout. Přesto existují situace, kdy se vám leták, venkovní reklama, tištěná inzerce nebo PPC kampaň pro oslovení zákazníka prostě hodí nejlépe. Aby se vaše snaha neminula účinkem, je potřeba dobře vybrat médium. A také si určit jasný a konkrétní cíl, který má vaše reklama plnit. […]

Autor: |2018-10-17T23:32:23+01:0021. 8. 2016|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , |

Marketingové bludy: ke všem zákazníkům se chovejte stejně

Ke všem zákazníkům se máme chovat stejně. Protože platí – náš zákazník, náš pán. Bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je to skutečně tak? Na tenhle marketingový blud si společně posvítíme v tomhle videu. Pomocí principu, který se nazývá Paretovo pravidlo. […]

Autor: |2017-01-18T14:33:25+01:0017. 6. 2016|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , |

Hledáte partnera do firmy?

Stejný příběh jsem v poslední době slyšela několikrát. „Mám vymyšlený produkt a založenou firmu. Ale nejsem obchodník a marketing mi také nic neříká. Proto hledám do firmy partnera. Já budu vyrábět a on bude prodávat.“ Což o to, myšlenka je to hezká. Jenom jsem ji za skoro 20 let v marketingu neviděla v praxi fungovat. […]

Autor: |2018-09-18T13:24:59+01:0022. 5. 2016|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , |
Load More Posts