Jak zvýšit účinnost reklamy

Klasické reklamě se většinou radím vyhnout. Přesto existují situace, kdy se vám leták, venkovní reklama, tištěná inzerce nebo PPC kampaň pro oslovení zákazníka prostě hodí nejlépe. Aby se vaše snaha neminula účinkem, je potřeba dobře vybrat médium. A také si určit jasný a konkrétní cíl, který má vaše reklama plnit. […]

Autor: |2018-10-17T23:32:23+00:0021. 8. 2016|Kategorie: Strategie a plánování|Štítky: , , |

Marketingové bludy: ke všem zákazníkům se chovejte stejně

Ke všem zákazníkům se máme chovat stejně. Protože platí – náš zákazník, náš pán. Bez ohledu na to, jací zákazníci to jsou a jak moc u nás nakupují. Je to skutečně tak? Na tenhle marketingový blud si společně posvítíme v tomhle videu. Pomocí principu, který se nazývá Paretovo pravidlo. […]

Autor: |2017-01-18T14:33:25+00:0017. 6. 2016|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , |

Hledáte partnera do firmy?

Stejný příběh jsem v poslední době slyšela několikrát. „Mám vymyšlený produkt a založenou firmu. Ale nejsem obchodník a marketing mi také nic neříká. Proto hledám do firmy partnera. Já budu vyrábět a on bude prodávat.“ Což o to, myšlenka je to hezká. Jenom jsem ji za skoro 20 let v marketingu neviděla v praxi fungovat. […]

Autor: |2018-09-18T13:24:59+00:0022. 5. 2016|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , |

7 mýtů kolem e-shopů

Říkáte si, že by bylo skvělé mít vlastní e-shop, ale zatím váháte? Založení a vedení e-shopu je čím dál tím snazší, hlavně pro ty, kteří mají chuť se do toho opravdu pustit. Přesto kolem e-shopů panuje celá řada mýtů, které stojí za to uvést na pravou míru. Tady je 7 z nich. […]

Autor: |2018-05-04T14:54:30+00:008. 5. 2016|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , |

Tarot v podnikání

Kolikrát už se vám stalo, že jste se dívali na film, četli knížku nebo naslouchali vyprávění jiného člověka, a najednou vás napadlo řešení vaší vlastní situace, na které jste dlouho nemohli přijít? K takovým situacím často dochází docela spontánně. Přitom existuje způsob, jak je vyvolat cíleně – tarotové karty. […]

Autor: |2018-05-04T15:19:25+00:0020. 4. 2016|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , |

Marketingové bludy: článek se zpropaguje sám

Napsali jste článek na blog. A říkáte si, že teď už stačí jenom zmáčknout tlačítko „Publikovat“ a čtenáři už si ho sami najdou. Nebo je pro to, aby se článek dostal k co největšímu počtu čtenářů, potřeba ještě něco udělat? O tom jsem si (v zatím nejdelších) Marketingových bludech povídala s Jirkou Rosteckým, zakladatelem magazínu MladýPodnikatel.cz. […]

Autor: |2017-07-12T14:08:43+00:0020. 3. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , , , |

Zapomeňte na PR, vyprávějte PŘÍBĚH

Spolehlivou cestou, jak zaujmout média, je poutavé téma a osobitý příběh. Naučte se vyprávět ten svůj. Praktické tipy pro vás sepsala Olga Pohl. Byla jedna dynamická firma, která chtěla být v novinách. Ale nikdo o ní nechtěl napsat. Zazvonil zvonec a… To byla hloupá pohádka, viďte? A víte proč? Protože žádný Honza nešel do světa a půl království taky nedostal. […]

Autor: |2017-07-12T13:29:05+00:0029. 2. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |