Blog

Články o autentickém podnikání

Archetypy značek: Hrdina nebo psanec

Značky neboli brandy pracují s emocemi, podvědomím a hluboce uloženými vrstvami naší osobnosti. Na těchto předpokladech je založena teorie archetypů značek. Vyvinula ji americká psycholožka a psychoanalytička Carol S. Pearson ve spolupráci s Margaret Mark z agentury Young & Rubicam. […]

Marketing v době krize

Možné postupy se dají v zásadě rozdělit na dva okruhy. Tím prvním je důkladná revize samotného základu vašeho podnikání, poslání, vize a dlouhodobé strategie. Druhý se týká samotných marketingových aktivit, jejich vyhodnocení a výběru těch, které skutečně oslovují zvolenou cílovou skupinu a přinášejí vaší firmě konkrétní výsledky.

Wanted: ideální klient

Někdo takový pravděpodobně neexistuje – podobně jako ideální agentura. Některé vztahy mezi pracovníky agentur a klienty přesto fungují lépe než jiné. Na straně agentury k tomu jistě přispívají zkušenosti a profesionalita. Může ale průběh spolupráce něčím ovlivnit i sám klient?

Jak rozeslat tiskovou zprávu

Napsali jste tiskovou zprávu nebo informaci pro média, a chcete, aby ji novináři použili, nebo alespoň hned nehodili do koše? Kvalitně ji napsat je jen polovina úspěchu. Druhou část dělá distribuce. Při dodržení následujících pěti pravidel určitě neuděláte chybu. […]

Od |2020-08-14T14:08:27+02:0016.09.2008|Tvorba obsahu|0 komentářů

Vysoce efektivní marketingový plán

Připadají vám knihy o marketingových strategiích a plánech příliš teoretické? Útlá publikace VEMP – Vysoce účinný marketingový plán od Petera Knighta (Grada, Praha 2007) je onou výjimkou potvrzující pravidlo. Jediné, co v ní najdete, je praxe, praxe a zase praxe.

Očima, ušima, rukama

Také si kladete otázku, jak nejlépe oslovit své zákazníky? Samozřejmě způsobem, který nejlépe vyhovuje jejich naturelu. Což souvisí nejen s povahou, ale i se smyslovým vnímáním. I když používáme všechny smysly, dominantním se stává ten, který při komunikaci zapojujeme primárně. Někteří lidé se tak víc spoléhají na zrakové (vizuální) vnímání, jiní na sluchové (auditivní) a další [...]

Přejít nahoru