Blog

Články o autentickém podnikání

Čtyři důvody, proč lidé chválí, ale nekupují

Chvála je skvělá věc. Motivuje, naplňuje nás energií, inspiruje. Ale účty nám nezaplatí. Svůj byznys, produkty a marketing bychom neměli stavět na tom, co lidé říkají, ale co skutečně kupují. Proč lidé chválí, ale nevytáhnou peněženku? Julia Bickerstaff popisuje hned čtyři dobré [...]

Kouzelné otázky: Zuzana Bartůšková

Které nástroje fungují skutečným podnikatelům? A co se můžete naučit od marketingové čarodějnice? O tom je videosérie Kouzelné otázky. Tentokrát s účetní specialistkou a daňovou poradkyní Zuzanou Bartůškovou z firmy BKP Finance. […]

Braňte svou značku

Jak vybudovat značku řeší asi většina z nás, ale umíme ji také chránit? A jak taková ochrana značky v praxi vlastně vypadá? To popisuje v článku známková zástupkyně Jindra Šulcová. Krok první: Výběr značky V prvé řadě musíte umět svou značku (tedy její slovní přepis) vybrat tak, aby mohla [...]

Od |2024-04-19T10:36:01+02:0030.08.2015|Budování značky|0 komentářů

Marketingové bludy: freelancing je kariérní sebevražda

Volnonožec je člověk, který si neumí najít pořádnou práci. Na volné noze se totiž nedá vydělat. A vůbec – freelancing se rovná kariérní sebevraždě. Na tyhle a další mýty o podnikání na volné noze jsme se podívali s Robertem Vlachem, podnikatelským poradcem a zakladatelem portálu Na [...]

Work-life balance a život na volné noze

Posledních zhruba deset let se začíná stále hlasitěji a aktivněji řešit problematika tzv. worklife balance, neboli nalezení rovnováhy mezi osobním a pracovním životem. Toto téma je přitom často mnohem ožehavější právě pro lidi pracující na volné noze, pro které bývá hranice mezi prací a osobním životem poměrně tenká. [...]

Marketingové bludy: Živnostník nepotřebuje grafický styl

Pojmy, jako je jednotný grafický styl, vizuální identita, CI nebo grafický manuál, si většinou spojujeme s velkými firmami. Hodí se něco takového i pro živnostníky a volnonožce? Na to jsem se v dalším díle Marketingových bludů zeptala ekografika Šimona Chloupka. [...]

Kouzelné otázky: Olga Rochowanská

Které marketingové nástroje fungují skutečným podnikatelům? A co vám může přinést spolupráce s marketingovou čarodějnicí? O tom je nová videosérie Kouzelné otázky. Do prvního dílu jsem si pozvala oděvní stylistku a vizážistku Olgu Rochowanskou. […]

5 tipů, jak zvládat e-maily a přitom nepřijít o zákazníky

Stalo se mi to několikrát. Chtěla jsem něco objednat nebo reklamovat, tak jsem napsala zdvořilý e-mail. Ale ono nic. Ticho. Žádná odpověď. Možná se můj e-mail ztratil kdesi v temných internetových zákoutích. Anebo se nebohý poskytovatel služeb prostě utopil v záplavě doručené pošty. Kdyby se vám [...]

Podnikatelský minimalismus

„Jak se máš?“ „Hekticky.“ Takhle jsem léta odpovídala taky. Přeplněný kalendář mi připadal jako dobré vyjádření vlastní hodnoty. Každý den jsem odškrtávala úkoly z kilometrového to-do listu a cítila se provinile, když jsem se přistihla, že dělám méně než dvě věci najednou. Než mi to postupně [...]

Marketingové bludy: Jde podnikat bez webu?

Začínáte podnikat. Zřídíte si živnostenský list a… zprovozníte webové stránky. Nebo to není nutné? O tom, jestli web nutně potřebujete k podnikání, je další díl série Marketingové bludy. Tentokrát ale neodpovídám sama, ale k rozhovoru jsem si pozvala webmistra Honzu Biena. [...]

Od |2024-10-27T12:43:33+01:0015.04.2015|Tvorba obsahu|4komentářů
Přejít nahoru