Autentický marketing

Autentický marketing je souhrn strategií a nástrojů, díky nimž můžete být v podnikání sami sebou, dobře využívat  svých silných stránek a přizpůsobit si byznys podle vlastních představ. Přitom se nemusíte uchylovat k nátlakovým technikám, které sice jednorázově dostanou zákazníka tam, kam potřebujete, ale nevedou k opakovanému obchodu.

Bimbo slečny Velezradné

Bimbovu prodejnu Žertovných a kratochvilných předmětů, jakož i ptákovin, najdete v ulici Na Desátém vejci číslo 4 v Ankh Morporku. A taky v knížce Terryho Pratchetta Zimoděj. „Je-li to směšné, je to bimbo!“ hlásá reklamní nápis. Ptáte se, co to má společného s marketingem? Správná otázka. Všechno… […]

Marketing á la Pohlreich

Taky jste sledovali pořad Ano, šéfe! na TV Prima? Já docela pravidelně. Pokud si říkáte, co má ten plešatý pán v rondonu, který na obrazovce pobíhá po kuchyni a mluví sprostě, společného s marketingem, budete se nejspíš divit. Některé z jeho hlášek se dají brát jako velmi účinná doporučení. A to, i když zrovna nepodnikáte v pohostinství. Mimořádně inspirativní [...]

Krize v médiích, média v krizi

Na počátku bylo slovo. Loňská ekonomická krize zřejmě začala podobně jako evangelium svatého Jana. Slovo, a to konkrétně tištěné či vyřčené v médiích, v ní hrálo a hraje zásadní roli. Po první fázi, kdy média pomohla krizi nastartovat a pořádně rozjet, přichází druhé dějství. Krize ovlivňuje samotná média.

Objevte své silné stránky

Asi máte stejnou zkušenost. Už od základní školy se soustřeďujeme na odstraňování našich nedostatků. Spoustu času a energie tak věnujeme tomu, co nám nejde, zatímco na naše silné stránky a talenty, ve kterých máme šanci skutečně vyniknout, jaksi nezbývá čas. Co by se stalo, kdybychom to začali dělat obráceně? […]

Přejít nahoru