Blog

Články o autentickém podnikání

Vlastní jméno, nebo název?

Když si založíte firmu, máte jasno. Potřebujete název, pod kterým firmu zaregistrujete. Ale když se rozhodnete podnikat jako OSVČ, máte možnosti dvě. Buď vystačíte s vlastním jménem, pod kterým jste zapsaní v živnostenském rejstříku, nebo si vytvoříte značku, kterou budete budovat. Někdy to [...]

Máte byznys, nebo něco jiného?

Nevyděláváte tolik, kolik byste chtěli, a pořád nemůžete přijít na to, proč? Nebo se vám nedaří najít společnou řeč s vašimi klienty či spolupracovníky? Může to být tím, že se k podnikání podvědomě stavíte jako k něčemu jinému. A vaše energetické nastavení i kroky, které konáte, tomu odpovídají. Podle mé zkušenosti [...]

Jak prodávat bez manipulace

Různé nátlakové a manipulativní techniky mají v marketingu dlouhou historii. Řada lidí a firem na nich staví dodnes. Na druhé straně potkávám spoustu volnonožců a živnostníků, kteří raději o své značce, službách a výrobcích vůbec nemluví, aby se jimi někdo náhodou necítil manipulován. Podle mě existuje třetí cesta:

7 tipů, jak se připravit na portrétní focení

Jste-li na volné noze, tváří vašeho byznysu je… vaše tvář. Většina podnikatelů tedy dříve či později začne řešit pořízení portrétních fotografií. Na tom, jak se povedou, má samozřejmě lví podíl výběr vhodného fotografa. Ale řadu věcí pro to můžete udělat i vy jako klient.  [...]

Jak neusnout na vavřínech

Většina podnikatelů vnímá marketing jako způsob, jak získat nějaké klienty. Takže se mu věnuje zejména na začátku. Ve chvíli, kdy už se ve svém oboru stanete známými, klientů máte dostatek a diář se vám plní na několik týdnů dopředu, jde propagace stranou. Ale dává [...]

Osobní značka: 3 věci, o kterých se moc nemluví

Osobní značka je všechno, s čím si vás lidé spojují. Vaše jméno, reputace, hodnoty i přesvědčení. Článků o tom, proč je dobré svůj osobní brand vědomě řídit nebo jak začít, už bylo napsáno dost a dost. Tak jsem se tentokrát podívala na [...]

Jak se obejít bez sociálních sítí

Sociální sítě před pár lety doslova změnily svět drobného podnikání. Volnonožci a živnostníci s nimi dostali do rukou levný a dostupný nástroj, jak oslovit širokou skupinu potenciálních zákazníků. Jenže doba pokročila a ve většině oborů už je na sítích dost narváno. Každý další post jako by jen přispíval [...]

Od |2024-04-19T11:13:16+02:0002.09.2020|Tvorba obsahu|6komentářů
Přejít nahoru