fbpx

Autentický marketing

/Autentický marketing

Autentický marketing je souhrn strategií a nástrojů, díky nimž můžete být v podnikání sami sebou, dobře využívat  svých silných stránek a přizpůsobit si byznys podle vlastních představ. Přitom se nemusíte uchylovat k nátlakovým technikám, které sice jednorázově dostanou zákazníka tam, kam potřebujete, ale nevedou k opakovanému obchodu.

Hledáte partnera do firmy?

Stejný příběh jsem v poslední době slyšela několikrát. „Mám vymyšlený produkt a založenou firmu. Ale nejsem obchodník a marketing mi také nic neříká. Proto hledám do firmy partnera. Já budu vyrábět a on bude prodávat.“ Což o to, myšlenka je to hezká. Jenom jsem ji za skoro 20 let v marketingu neviděla v praxi fungovat. […]

Autor: |2018-09-18T13:24:59+02:0022. 5. 2016|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , |

7 mýtů kolem e-shopů

Říkáte si, že by bylo skvělé mít vlastní e-shop, ale zatím váháte? Založení a vedení e-shopu je čím dál tím snazší, hlavně pro ty, kteří mají chuť se do toho opravdu pustit. Přesto kolem e-shopů panuje celá řada mýtů, které stojí za to uvést na pravou míru. Tady je 7 z nich. […]

Autor: |2019-03-21T16:09:17+02:008. 5. 2016|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , |

Kouzelné otázky: Pavla Vedralová

Hostem dalšího dílu Kouzelných otázek byla Pavla Vedralová. Její oční Optiku Anděl, kde se doslova s andělskou péčí věnuje svým zákazníkům, najdete v Praze na Andělu. Které marketingové nástroje a postupy jí fungují? A co bylo konkrétně pro Pavlu přínosem z naší spolupráce? O tom je další díl videosérie. […]

Autor: |2018-05-04T15:22:14+02:003. 12. 2015|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , |

Kouzelné otázky: Markéta Puzrlová

Jaké kouzlo stojí za úspěchem skutečných podnikatelů? A co si můžete odnést ze spolupráce s marketingovou čarodějnicí? Na to se snažíme odpovědět ve videosérii Kouzelné otázky. Tentokrát jsme zavítali do pražské Vodičkovy ulice, kde má sídlo prodejna prémiového čaje TeeGschwendner, a vyzpovídali majitelku Markétu Puzrlovou. […]

Autor: |2018-05-04T14:47:59+02:0010. 10. 2015|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , |

Marketingové bludy: outsourcovat nebo ne?

Nebaví vás marketing? Možná i vy jste měli někdy chuť ho celý outsourcovat – někomu předat. Věnovat se své práci, kterou někdo jiný bude prodávat. Může takový přístup fungovat? To se dozvíte v tomhle videu. Ve druhém díle série Marketingové bludy se společně podíváme na další marketingové pověry, utkvělé představy a přesvědčení, které nám často brání úspěšně a spokojeně podnikat. […]

Autor: |2018-05-04T14:50:28+02:002. 4. 2014|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , |

7 kroků, které vám usnadní začátek podnikání

Rozhodli jste se s novým rokem podat výpověď v práci a vydat se na volnou nohu? Pak už možná také řešíte, kde a jak shánět zákazníky. Některé postupy se samozřejmě liší obor od oboru. Ale pár obecných principů využijete, ať už jste kouč, masér, grafik, kodér, projektant, copywriter, překladatel, stylista nebo konzultant. Tady jsou. […]

Autor: |2018-05-04T14:50:49+02:006. 1. 2014|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , |

10 lekcí za 10 let podnikání

Letos 20. října to bude právě deset let, co jsem opustila jistotu stálého zaměstnání a vydala se na volnou nohu. Ze začátku jsem pod značkou Leitmotiv pořádala festivaly, konference a firemní akce. Postupem času přibývalo poradenských a školicích zakázek, až v roce 2007 převážily úplně. Když se podívám zpátky, docela dost jsem se naučila. Tady je mých 10 lekcí. […]

Autor: |2018-05-04T15:04:35+02:004. 10. 2013|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , , , , , , |