Marketingové bludy: outsourcovat nebo ne?
Doba čtení 1,1 min.

Nebaví vás marketing? Možná i vy jste měli někdy chuť ho celý outsourcovat – někomu předat. Věnovat se své práci, kterou někdo jiný bude prodávat. Může takový přístup fungovat? To se dozvíte v tomhle videu. Ve druhém díle série Marketingové bludy se společně podíváme na další marketingové pověry, utkvělé představy a přesvědčení, které nám často brání úspěšně a spokojeně podnikat.

Možná až příliš často čekáme na spasení. Doufáme, že někdo přijde a náš produkt konečně prodá. A tak trochu se zbavujeme odpovědnosti. Jenže to nefunguje – nikdo druhý nemá takovou motivaci jako my.

V korporaci možná. Ale v malé firmě marketing předat prostě nejde. Na to je příliš součástí jádra podnikání.

Jak se tomuhle bludu vyhnout?

1) Nastavte si marketing tak, aby vás bavil.

2) Vybírejte si takové marketingové nástroje, které vám nejsou vysloveně protivné.

3) Nastavte si pravidelné milníky, 15 minut denně, hodina týdně, 3 hodiny měsíčně.

A jakou zkušenost s marketingovým outsourcingem máte vy? Zkoušeli jste ho někdy předat? A s jakým výsledkem? Prosím, napište mi komentář.

Publikováno: 02.04.2014Rubrika: Autentický marketingŠtítky: ,
Jsem byznys mentorka, kartářka a poradkyně pro podnikatele ve službách. Pomůžu vám propojit vaše podnikání s vaší duší. Nejčastěji řeším cenotvorbu, autentický marketing a budování osobní značky. Nabízím poradenství, mastermind, klub Duše byznysu a digitální produkty. Od roku 2008 píšu blog a vydávám úplňkový zpravodaj.

Podělte se o článek na sítích:

Líbil se vám článek?

Nechte si podobné texty posílat každý měsíc e-mailem v Úplňkovém zpravodaji.
Navíc dostanete zdarma úvodní sérii (3 e-maily) s MP3 meditací, ve které se potkáte s Duší vašeho byznysu.

.