Eletronické knihy o marketingu a podnikání. Obdržíte je ve třech formátech – pdf, mobi/Kindle a ePub pro ostatní čtečky.
-
Doby, kdy vám inzerát v telefonním seznamu, tištěná reklama nebo letáky do schránek dokázaly přivést dostatek zákazníků, už jsou bohužel dávno pryč. Zákazníci jsou reklamou doslova přecpaní. Chcete-li je zaujmout, musíte to vzít za jiný konec. E-kniha vám představí 10 účinných nástrojů, které jsou pro malé firmy a nezávislé profesionály o mnoho účinnější než placená inzerce. Navíc vás krok za krokem provede jejich používáním.
-
E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.
-
Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď. Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník, a pak hodnota, kterou vnímá podnikatel. V e-knize se dočtete, jak vytvořit tu první a jak ovlivnit tu druhou.
-
VÝHODNÉBalíček všech čtyř aktuálně dostupných e-knih od marketingové čarodějnice za zvýhodněnou cenu. Obdržíte je ve dvou formátech. Pdf se hodí pro čtení na počítači nebo tisk, ePub pro většinu čteček elektronických knih.
-
Typologie podle živlů je jednoduchý a intuitivní nástroj, který vám umožní lépe komunikovat s vašimi blízkými i účinněji zacílit marketingovou kampaň. E-kniha 4 cesty duše vás seznámí s charakteristikami jednotlivých živlů - ohně, vody, země a vzduchu - a naučí vás typologii v praxi používat v podnikání.