Cítíte se zahlcení každodenními pracovními úkoly? Řešíte, jak z nekonečného množství dostupných marketingových nástrojů vybrat ty, které skutečně osloví vaše zákazníky? Zažíváte rozpory a nedorozumění se svými kolegy nebo blízkými? To všechno jsou případy, kdy vám může pomoci živlová typologie.

Základní kurz vás seznámí s živlovou typologií a jejími principy. Poznáte charakteristiky čtyř živlů a naučíte se je rozpoznat u sebe i u druhých lidí. Další kurzy jsou zaměřeny na to, jak sílu jednotlivých živlů využít v podnikání. Počet účastníků je malý, aby bylo možné se individuálně věnovat otázkám i konkrétním situacím z praxe účastníků.

Základní kurz živlové typologie

V základním kurzu získáte úvod do živlové typologie. Poznáte oheň, vodu, zemi a vzduch. Zjistíte, jak převaha konkrétního živlu ovlivňuje vaše chování a kde a jak se projevuje. Naučíte se v každodenní komunikaci rozpoznat vzorce, podle nichž se lidé s převahou jednotlivých živlů chovají. Seznámíte se také s kombinovanými typy a jejich fungováním. Vše si vyzkoušíte formou praktických příkladů a cvičení.

  • Co je živlová typologie a jak funguje
  • Oheň, voda, země, vzduch
  • Vlastnosti a projevy jednotlivých živlů
  • Jak rozpoznat živly u vašich zákazníků
  • Slavní představitelé živlů
  • Živly ve vztazích, jak lépe komunikovat
  • Efektivní živlový prodej a marketing
  • Slova, argumenty a barvy pro jednotlivé živly

Kurzy jednotlivých živlů v podnikání

Co říkají účastníci

Kurz o živlech mě lákal a zároveň jsem byla trošku nedůvěřivá, protože nemám ráda škatulkování. Ale vše předčilo moje očekávání. Zjistila jsem, že bližší poznání živlů je velmi inspirativní k poznání sebe sama, svého businessu a rychlejšího odhadu, co klient poptává. Kurz vřele doporučuji všem, kteří potřebují klienta co nejrychleji odhadnout, ujasnit si, jaký je jejich business a jestli v prezentacích mluví pro své klienty srozumitelně.
Olga Rochowanská, oděvní poradkyně
Kurz překonal moje očekávání. Dozvěděl jsem se, co jsem za živel a jak se sebou mohu pracovat. Navíc jsem zjistil, jak dle živlové typologie přistupovat ke klientům a rozpoznat, kteří k mému stylu podnikání nejvíce sednou. Celý kurz byl veden v rodinné příjemné atmosféře a neváhal bych si jej ihned zopakovat.
Madla zásadně změnila můj pohled na marketing a přivedla mě k tomu, že mohu důvěřovat své intuici. Jsem úplně nadšen.
Jan Bien, webmistr
Kurz živlů byl pro mě velmi přínosný. Pochopila jsem jak rozpoznat kdo je můj zákazník a jakými metodami ho nejlépe zaujmout. A naopak čeho se vyvarovat. Kurz vřele doporučuji všem, kteří si potřebují udělat jasno v tom, jaký z mnoho marketingových nástrojů použít.
Zuzana Bartůšková, BKP Finance