Úspěšné podnikání se podle mě pozná jednoduše – umožňuje vám žít takový život, jaký si přejete. Vydělává peníze, aniž by vám ničilo zdraví nebo duši. Můžete v něm být sami sebou a naplno využívat svých darů, talentů a silných stránek. Přesně takové vám pomohu vytvořit. Nabízím marketingové poradenství a mentoring. Mojí specializací je autentický marketing a psychologie podnikání.

Posunu vás dopředu, zejména pokud se nacházíte v jedné z následujících situací:

Chcete rozjet byznys.

Podnikáte už nějakou dobu, ale zatím je to spíš přivýdělek nebo vedlejšák. Plánovali jste si, že už vás podnikání dávno uživí, ale místo toho ho stále dotujete z úspor nebo ze zaměstnání. Případně vám byznys funguje a vydělává, ale zdaleka ne tolik, kolik byste si představovali.

Projdu s vámi váš záměr, najdu slabá místa a poradím, co změnit nebo vylepšit. Pomůžu vám si ujasnit, co je vaše konkurenční výhoda, kdo je váš zákazník a jak ho nejlépe oslovit. Dřív, než zbytečně utratíte peníze za grafický design, obaly produktů, reklamu nebo webové stránky, které nebudou fungovat.

Zasekli jste se.

Nejčastěji se to projevuje pocitem nespokojenosti. Děláte věci, které nechcete. Oslovují vás zákazníci, které byste raději neviděli. V práci se necítíte dobře, ať už po psychické nebo i fyzické stránce. Jste unavení, vyčerpaní a práce vám nepřináší smysl ani naplnění.

Nejdřív vám pomůžu přijít na to, co je špatně. Používám k tomu koučovací otázky, tarotové karty i další metody. Pak společně vymyslíme novou strategii a konkrétní kroky, které je potřeba podniknout. Možná upravit produkt, službu nebo obchodní podmínky. Zdražit nebo zlevnit. Změnit značku, vizuální styl nebo tonalitu komunikace. Zaměřit se na jinou skupinu zákazníků nebo zvolit jiné jádro podnikání.

Platíte nefunkční nástroje.

Investovali jste do letáků, PPC kampaní, reklamy na Facebooku nebo jiné formy propagace. Jenže vaše úsilí nepřináší zákazníky. Nebo ne takové, o které máte zájem. Případně jste si nechali vytvořit webové stránky, které neplní vaše cíle.

Podle mé zkušenosti stačí k úspěšné propagaci malé firmy jen minimum placené reklamy. Většina se bez ní obejde úplně. Ukážu vám jiné cesty, jak oslovit vaše zákazníky –  například obsahový marketing nebo marketing doporučení. U webových stránek navrhnu úpravy, které je třeba provést, aby lépe prodávaly nebo přiměly zákazníky vás kontaktovat.

Věřím na zázraky, ale nohama stojím pevně na zemi.

Nabízím praktická, konkrétní a proveditelná řešení. Která sice dají práci, ale přinášejí dlouhodobé výsledky. Pomohu vám nastavit marketing tak, aby vás bavil a dal se ve vašem běžném pracovním tempu zvládnout. Dávám přednost minimalistickým řešením a většinou začínám tím, co všechno můžete zrušit nebo přestat dělat.

Nejspíš nejsem ta pravá

  • Když hledáte někoho, kdo ten otravný marketing udělá za vás, nebo chcete jenom vědět, kam si dát tu reklamu, která vám rychle, levně a bezpracně přivede zákazníky.
  • Když potřebujete napsat texty, vytvořit reklamu nebo řešit technické nastavení nástrojů, jako je PPCSEO nebo reklama na Facebooku.
  • Když jste na úplném začátku a ještě přesně nevíte, co a komu vlastně chcete prodávat (v takovém případě nejdříve zkuste videokurz zdarma).

Co o mně říkají klienti

S Madlou jsem konzultoval některá klíčová rozhodnutí v mém podnikání. Moc se mi líbilo, jak dokázala skloubit podnikatelskou a marketingovou praxi s psychologií. Nebavili jsme se jen o penězích, ale hlavně o životě a štěstí. Hledali jsme cesty, které nebudou nejlepší jen pro firmu, ale i pro mě osobně. A právě proto ji mohu doporučit každému, kdo stojí před nějakým důležitým rozhodnutím, chce získat nadhled a hledá někoho, kdo by mu pomohl najít nové možnosti. Madla je pro něj nejlepší volbou.

Jiří Rostecký, Mladypodnikatel.cz

Konzultace u Madly doporučuji kudy chodím. Fungují, myslím, na více rovinách. Za prvé jsem si už po pár sezeních ujasnila a lépe nacenila všechny své služby, za druhé mi začalo být v celém tom podnikání lehčeji a svobodněji.

Michaela Weikertová (Mužíková), copywriterka

S Madlinou pomocí jsem si po 5 letech podnikání na vedlejšák udělala svůj první marketingový průzkum a vytvořila svůj první marketingový plán. V kouzelné chaloupce v Jinonicích jsem od Madly získala podporu a průlomovou zkušenost, díky níž se mé podnikání posouvá o level výše a stává se mou hlavní činností.

Zuzana Dudková, průvodkyně a koučka

Jak čaruji

Konzultace se konají u mě v kanceláři. Pokud nejste z Prahy, máte alergii na kočky nebo se nechcete vidět osobně, konzultaci je možné uskutečnit i telefonicky (zavolám já vám) nebo prostřednictvím Skype či Google Hangouts.

Vážím si vašeho času, proto jím nebudu plýtvat. Už první schůzka je placenou konzultací a hned od začátku budeme pracovat. 

Z mých článků na blogu a referencí si můžete udělat představu, zda vám můj přístup bude vyhovovat. Pokud by se při osobním setkání ukázalo, že tomu tak není, po 15 minutách schůzku přerušíme a nebudu vám nic účtovat.

Chcete-li se na schůzku dobře připravit, doporučuji si zkusit vyplnit marketingový plán a alespoň den dopředu mi ho poslat. Šablonu s návodem ke stažení najdete tady.

Máte-li letáky, vizitky nebo jiné marketingové materiály, určitě je na schůzku přineste s sebou. Pomůže také, když mi pošlete odkaz na vaše webové stránky a sociální média, kde se prezentujete.

Na konzultaci nenavazuje žádný písemný výstup. Pokud si nechcete dělat poznámky, můžete si celé sezení nahrát na diktafon.

Prosím, neberte si s sebou na konzultaci malé děti. Neužijí si to a vy také ne. Pokud vám na poslední chvíli selže hlídání, raději mi zavolejte, domluvíme se na jiný termín.

Ceník

1 hodina

3000
  • hodinová sazba 3000 Kč
  • bez follow up*

3 hodiny

7500
  • hodinová sazba 2500 Kč
  • follow up* 30 min.

5 hodin

10000
  • hodinová sazba 2000 Kč
  • follow up* 60 min.

Uvedené ceny platí při platbě balíčku předem. Při objednávce jednotlivých hodin stojí hodina 3000 Kč/hod. Jakmile jednou zakoupíte nejvyšší balíček, všechny další hodiny už se navždy účtují nejvýhodnější aktuálně platnou hodinovou sazbou.

Ceny jsou stejné, ať už konzultujeme osobně, po telefonu nebo prostřednictvím skype. Balíček je třeba vyčerpat během 180 dnů od zakoupení. Nejsem plátce DPH.

I když s vaší značkou či firmou strávím nějaký čas i před schůzkou, nebudu vám ho účtovat. Příprava je zahrnuta v ceně konzultace.

*Follow up znamená, že se zhruba měsíc po našem posledním setkání znovu podívám na váš web, sociální sítě nebo jiné marketingové nástroje. Prověřím, jestli jsme se pochopili, a pošlu vám zpětnou vazbu, nakolik jdete dohodnutým směrem. V rámci uvedeného časového rozmezí mi můžete také položit doplňující otázky.

Poptávka poradenství

Máte chuť začít? Vyplňte, prosím, poptávkový formulář. Brzy se vám ozvu. Obvykle pracuji od 10 do 18 hodin každý všední den a mívám plno cca na týden dopředu.