Marketingové poradenství

/Marketingové poradenství
Marketingové poradenství 2018-06-20T09:49:13+00:00

Úspěšné podnikání je takové, která vám přinese dost peněz a času na to, abyste mohli žít život, jaký si přejete. Naplní peněženku, neničí zdraví a nežere duši. Přesně takové vám pomohu vytvořit. Nabízím marketingové poradenství a mentoring. Mojí specializací je autentický marketing a psychologie podnikání.

Posunu vás dopředu, zejména pokud se nacházíte v jedné z následujících situací:

Právě začínáte s podnikáním.

Máte čerstvý živnostenský list či nově založenou firmu. Nebo máte nápad a přemýšlíte, jak ho proměnit v úspěšný byznys. Případně jestli se to vůbec vyplatí.

Projdu s vámi váš záměr, najdu slabá místa a poradím, co udělat nebo vylepšit, aby byl proveditelný. Pomůžu vám si ujasnit, co je vaše konkurenční výhoda, kdo je váš zákazník a jak ho nejlépe oslovit. Dřív, než zbytečně utratíte peníze za grafický design, obaly produktů nebo webové stránky, které nebudou fungovat.

Zasekli jste se.

Nejčastěji se to projevuje tak, že se svým podnikáním nejste spokojeni. Děláte věci, které nechcete. Některé zákazníky byste raději neviděli. V práci se necítíte (psychicky nebo i po fyzické stránce) dobře. Nebo vaše podnikání jednoduše nevydělává tolik, kolik byste si představovali.

Nejdřív vám pomůžu přijít na to, co je špatně. Používám k tomu koučovací otázky, tarotové karty i další metody. Pak společně vymyslíme novou strategii a konkrétní kroky, které je potřeba podniknout. Možná upravit produkt, službu nebo obchodní podmínky. Zdražit nebo zlevnit. Změnit značku, logo, firemní barvy nebo tonalitu komunikace. Zaměřit se na jinou skupinu zákazníků nebo zvolit jiné jádro podnikání.

Platíte nefunkční nástroje.

Investovali jste do letáků, PPC kampaní, reklamy na Facebooku nebo jiné formy propagace. Jenže vaše úsilí a peníze nepřinášejí ty správné zákazníky. Případně jste si vytvořili (nebo nechali vytvořit) webové stránky, které neplní vaše cíle.

Podle mé zkušenosti stačí k úspěšné propagaci malé firmy jen minimum placené reklamy. Většina se bez ní obejde úplně. Ukážu vám jiné cesty, jak oslovit vaše zákazníky – například blog, e-mailing nebo marketing doporučení. U webových stránek doporučím, jaké úpravy je třeba provést, aby lépe prodávaly nebo přiměly zákazníky vás kontaktovat.

Marketing je podle mě potřeba nastavit tak, aby vás bavil a dal se ve vašem běžném pracovním tempu zvládnout. Proto hledám minimalistická řešení a většinou začínám tím, co všechno můžete v klidu přestat dělat nebo platit.

Věřím na zázraky, ale nohama stojím pevně na zemi.

Nabízím praktická, konkrétní a proveditelná řešení. Která sice dají práci, ale přinášejí dlouhodobé výsledky.

Nejspíš nejsem ta pravá

  • Když hledáte někoho, kdo ten otravný marketing udělá za vás.
  • Když chcete jenom vědět, kam si dát tu reklamu, která vám rychle, levně a bezpracně přivede zákazníky.
  • Když potřebujete napsat texty, vytvořit reklamu nebo řešit technické nastavení nástrojů, jako je PPC, SEO nebo reklama na Facebooku.

Co o mně říkají klienti

S Madlou jsem konzultoval některá klíčová rozhodnutí v mém podnikání. Moc se mi líbilo, jak dokázala skloubit podnikatelskou a marketingovou praxi s psychologií. Nebavili jsme se jen o penězích, ale hlavně o životě a štěstí. Hledali jsme cesty, které nebudou nejlepší jen pro firmu, ale i pro mě osobně. A právě proto ji mohu doporučit každému, kdo stojí před nějakým důležitým rozhodnutím, chce získat nadhled a hledá někoho, kdo by mu pomohl najít nové možnosti. Madla je pro něj nejlepší volbou.

Jiří Rostecký, Mladypodnikatel.cz

S Madlou jsme konzultovali marketingovou a obchodní strategii naší firmy. Jednalo se i trochu techničtější aspekty. Madla mi naprosto učarovala svým rychlým a přesným pochopením našich problémů. Potom jak mávnutím kouzelného proutku přišla s vhodnými a užitečnými řešeními. Oceňuji především velmi rozsáhlé know-how, kterým Madla disponuje, a její profesionalitu.

Tomáš Herůdek, Freshface.cz

Spoluprací s Madlou jsem vždy dosáhla zamýšleného cíle. Rychle pronikne do problému, pochopí ho a navrhne efektivní řešení, které dokáže dobře a ve správnou chvíli komunikovat. Zní to složitě, tak ve zkratce: Madla je prostě dobrá!

Petra Adámková, Alfa Human Service

Jak čaruji

Konzultace se konají u mě v kanceláři. Pokud nejste z Prahy nebo se nechcete vidět osobně, konzultaci je možné uskutečnit i telefonicky (zavolám já vám) nebo prostřednictvím Google Hangouts či Skype.

Vážím si vašeho času, proto jím nebudu plýtvat. Už první schůzka je placenou konzultací a hned od začátku budeme pracovat. 

Z mých článků na blogu a referencí si můžete udělat představu, zda vám můj přístup bude vyhovovat. Pokud by se při osobním setkání ukázalo, že tomu tak není, po 15 minutách schůzku přerušíme a nebudu vám nic účtovat.

Ideální způsob, jak začít, je stáhnout si šablonu marketingového plánu, zkusit si ho před konzultací vyplnit a poslat mi ho dopředu e-mailem. Pomůže také, pokud mi pošlete odkaz na vaše webové stránky a sociální média, kde se prezentujete. Máte-li letáky, vizitky nebo jiné marketingové materiály, určitě je na schůzku přineste s sebou.

Na konzultaci nenavazuje žádný písemný výstup. Pokud si nechcete dělat poznámky, můžete si celé sezení nahrát na diktafon.

Prosím, neberte si s sebou na konzultaci malé děti. Neužijí si to a vy také ne. Pokud vám na poslední chvíli selže hlídání, raději mi zavolejte, domluvíme se na jiný termín.

Ceník

1 hodina

3000
  • hodinová sazba 3000 Kč

3 hodiny

7000
  • hodinová sazba 2333 Kč

5 hodin

10000
  • hodinová sazba 2000 Kč

Uvedené ceny platí při platbě balíčku předem. Při objednávce jednotlivých hodin stojí hodina 3000 Kč/hod. Jakmile jednou zakoupíte nejvyšší balíček, všechny další hodiny už se navždy účtují nejvýhodnější aktuálně platnou hodinovou sazbou.

Ceny jsou stejné, ať už konzultujeme osobně, po telefonu nebo prostřednictvím skype. Balíček je třeba vyčerpat během 180 dnů od zakoupení.

I když s vaší značkou či firmou strávím nějaký čas i před schůzkou, nebudu vám ho účtovat. Příprava je zahrnuta v ceně konzultace.

Poptávka poradenství

Od 25. 6. do 8. 7. 2018 mám dovolenou. Termín si můžeme domluvit až po 9. 7. Děkuji za pochopení.

Máte chuť začít? Vyplňte, prosím, poptávkový formulář. Brzy se vám ozvu. Obvykle pracuji od 10 do 18 hodin každý všední den a mívám plno cca na týden dopředu.