—Úspěšné podnikání umožňuje stihnout i ufinancovat životní styl, jaký si přejete. Naplní peněženku, neničí zdraví a nežere duši. Přesně takové vám pomohu vytvořit. Mojí specializací je nastavení podnikání, psychologie zákazníka a marketingová strategie.

Posunu vás dopředu, zejména pokud se nacházíte v jedné z následujících situací:

Právě začínáte s podnikáním.

Máte čerstvý živnostenský list či nově založenou firmu. Nebo máte nápad a přemýšlíte, jak ho proměnit v úspěšný byznys. Případně jestli se to vůbec vyplatí.

Projdu s vámi váš záměr, najdu slabá místa a poradím, co udělat nebo vylepšit, aby byl proveditelný. Pomůžu vám si ujasnit, co je vaše konkurenční výhoda, kdo je váš zákazník a jak ho nejlépe oslovit. Dřív, než zbytečně utratíte peníze za grafický design, obaly produktů nebo webové stránky, které nebudou fungovat.

Zasekli jste se.

Nejčastěji se to projevuje tak, že se svým podnikáním nejste spokojeni. Děláte věci, které nechcete. Některé zákazníky byste raději neviděli. V práci se necítíte (psychicky nebo i po fyzické stránce) dobře. Nebo vaše podnikání jednoduše nevydělává tolik, kolik byste si představovali.

Nejdřív vám pomůžu přijít na to, co je špatně. Používám k tomu koučovací otázky, tarotové karty i další metody. Pak společně vymyslíme novou strategii a konkrétní kroky, které je potřeba podniknout. Možná upravit produkt, službu nebo obchodní podmínky. Zdražit nebo zlevnit. Změnit značku, logo, firemní barvy nebo tonalitu komunikace. Zaměřit se na jinou skupinu zákazníků nebo zvolit jiné jádro podnikání.

Platíte nefunkční nástroje.

Investovali jste do letáků, PPC kampaní, reklamy na Facebooku nebo jiné formy propagace. Jenže vaše úsilí a peníze nepřinášejí ty správné zákazníky. Případně jste si vytvořili (nebo nechali vytvořit) webové stránky, které neplní vaše cíle.

Podle mé zkušenosti stačí k úspěšné propagaci malé firmy jen minimum placené reklamy. Většina se bez ní obejde úplně. Ukážu vám jiné cesty, jak oslovit vaše zákazníky – například blog, e-mailing nebo marketing doporučení. U webových stránek doporučím, jaké úpravy je třeba provést, aby lépe prodávaly nebo přiměly zákazníky vás kontaktovat.

Marketing je podle mě potřeba nastavit tak, aby vás bavil a dal se ve vašem běžném pracovním tempu zvládnout. Proto hledám minimalistická řešení a většinou začínám tím, co všechno můžete v klidu přestat dělat nebo platit.

Věřím na zázraky, ale nohama stojím pevně na zemi.

Nabízím praktická, konkrétní a proveditelná řešení. Která sice dají práci, ale přinášejí dlouhodobé výsledky.

Nejspíš nejsem ta pravá

  • Když hledáte někoho, kdo ten otravný marketing udělá za vás.
  • Když chcete jenom vědět, kam si dát tu reklamu, která vám rychle, levně a bezpracně přivede zákazníky.
  • Když potřebujete napsat texty, vytvořit reklamu nebo řešit technické nastavení nástrojů, jako je PPC, SEO nebo reklama na Facebooku.

Jak čaruji

Konzultace se konají u mě v kanceláři. Pokud nejste z Prahy nebo se nechcete vidět osobně, konzultaci je možné uskutečnit i telefonicky (zavolám já vám) nebo prostřednictvím skype.

Vážím si vašeho času, proto jím nebudu plýtvat. Už první schůzka je placenou konzultací a hned od začátku budeme pracovat. 

Z mých článků na blogu a referencí si můžete udělat představu, zda vám můj přístup bude vyhovovat. Pokud by se při osobním setkání ukázalo, že tomu tak není, po 15 minutách schůzku přerušíme a nebudu vám nic účtovat.

Ideální způsob, jak začít, je stáhnout si šablonu marketingového plánu, zkusit si ho před konzultací vyplnit a poslat mi ho dopředu e-mailem. Pomůže také, pokud mi pošlete odkaz na vaše webové stránky a sociální média, kde se prezentujete. Máte-li letáky, vizitky nebo jiné marketingové materiály, určitě je na schůzku přineste s sebou.

Ceník

1 hodina

2500
  • hodinová sazba 2500 Kč

3 hodiny

6000
  • hodinová sazba 2000 Kč

5 hodin

9000
  • hodinová sazba 1800 Kč

Druhá hodina stojí stejně jako první, čtvrtá stejně jako třetí. Jakmile jednou zakoupíte nejvyšší balíček, všechny další hodiny už se navždy účtují nejvýhodnější aktuálně platnou hodinovou sazbou.

I když s vaší značkou či firmou strávím nějaký čas i před schůzkou, nebudu vám ho účtovat. Příprava je zahrnuta v ceně konzultace. Na konzultaci nenavazuje žádný písemný výstup. Pokud si nechcete dělat poznámky, můžete si celé sezení nahrát na diktafon.

Poptávka poradenství

Máte chuť začít? Vyplňte, prosím, poptávkový formulář. Brzy se vám ozvu.