fbpx

Psychologie podnikání

/Psychologie podnikání

Co má společného podnikání a psychologie? V dnešní době hodně. Články a videa o tom najdete v téhle rubrice.

Fake it till you make it

Pravidlo „Fake it till you make it“ se používá k posílení sebedůvěry při veřejných prezentacích i k boji s depresí nebo závislostmi. V podnikání pak zejména v začátcích nebo ve chvíli, kdy chcete svou firmu posunout na novou úroveň. […]

Autor: |2017-07-12T21:08:46+01:007. 8. 2009|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: |

Krize v médiích, média v krizi

Na počátku bylo slovo. Loňská ekonomická krize zřejmě začala podobně jako evangelium svatého Jana. Slovo, a to konkrétně tištěné či vyřčené v médiích, v ní hrálo a hraje zásadní roli. Po první fázi, kdy média pomohla krizi nastartovat a pořádně rozjet, přichází druhé dějství. Krize ovlivňuje samotná média.

Autor: |2017-07-11T17:25:55+01:008. 7. 2009|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

Marketing, hubnutí a magie

Tyhle tři věci zaměstnávají lidi už od pradávna. Vždyť kdo by nechtěl být krásný, mocný a bohatý! Ačkoli to zní nepravděpodobně, mají společnou ještě jednu věc. Postupy, které zaručeně vedou k cíli, jsou jednoduché, snadno pochopitelné a volně dostupné. Přesto se najde jen málo odvážlivců, ochotných se jimi skutečně řídit. […]

Autor: |2018-05-04T15:21:13+01:009. 5. 2009|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , |

Jak si najít čas na vlastní marketing

„Marketing? To nestíhám.“ Tahle odpověď v podstatě vyplynula z ankety, kterou jsem nedávno uspořádala na svých webových stránkách. Čas na vlastní marketing si dokážou najít pouze tři ze 40 dotázaných. To mi přišlo přinejmenším zajímavé, a tak jsem se ptala dál. […]

Autor: |2017-10-24T17:49:32+01:0023. 3. 2009|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

Očima, ušima, rukama

Také si kladete otázku, jak nejlépe oslovit své zákazníky? Samozřejmě způsobem, který nejlépe vyhovuje jejich naturelu. Což souvisí nejen s povahou, ale i se smyslovým vnímáním. I když používáme všechny smysly, dominantním se stává ten, který při komunikaci zapojujeme primárně. Někteří lidé se tak víc spoléhají na zrakové (vizuální) vnímání, jiní na sluchové (auditivní) a další na kinestetické (doteky) nebo fyzické vjemy. […]

Autor: |2017-07-12T22:35:44+01:0028. 5. 2008|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |

Taky používáte jen půlku hlavy?

Zní to možná podivně, ale v práci, a zejména v marketingu, který je v podstatě podmnožinou ekonomie, je to docela pravděpodobné. Lidský mozek, přesněji jeho šedá kůra, se totiž dělí na dvě hemisféry, které řídí různé myšlenkové funkce. Za tento objev získal Roger Sperry v roce 1962 Nobelovu cenu. […]

Autor: |2017-07-12T22:53:16+01:0015. 4. 2008|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , |
Load More Posts