fbpx

Psychologie podnikání

/Psychologie podnikání

Co má společného podnikání a psychologie? V dnešní době hodně. Články a videa o tom najdete v téhle rubrice.

Jak si hodné holky samy brání v podnikání

Hodné holky jsou ženy, kterým záleží na mínění druhých. Nechtějí nikomu ublížit, být nezdvořilé, ani se nikoho dotknout. Takže se naučily dávat druhým větší prostor než sobě. Napřed se starat o potřeby ostatních, a pak teprve o své vlastní. Tedy, když na to zbude čas. Z většiny hodných holek se stávají skvělé zaměstnankyně. Není divu – dělají, co svým zaměstnavatelům na očích vidí. Úkoly jsou často splněné dřív, než je vůbec stačí vyslovit. […]

Autor: |2019-03-01T15:42:41+01:0015. 2. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

Žere podnikání duši?

Podnikatel. Těsně po revoluci to slovo vyvolávalo celkem jasnou představu. Věčně uhoněný chlápek ve fialovém saku, který tráví denně 14 – 16 hodin v práci, má vysoký krevní tlak a sklony k obezitě. Není divu – nestíhá jíst, protože je věčně na cestách nebo v kanceláři. Na rodinu ani na koníčky nemá čas; vydělává prachy. Jenže doba se mění. A s ní i obraz podnikání. Jak? […]

Autor: |2017-07-12T16:21:30+01:0031. 1. 2014|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

Chcete mít více zákazníků? Dělejte méně.

Píšete dva články týdně. Vydáváte firemní časopis. Jste na Facebooku, LinkedIn, Twitteru, Instagramu, Pinterestu, Foursquare i Google Plus. Týdně posíláte dva newslettery. Pořádáte akce, jezdíte na veletrhy, spravujete PPC kampaně. Navštěvujete business snídaně, večeře i svačiny. Přes veškerou snahu není zákazníků pořád dost. Řešení? Namísto přidávání dalších aktivit uberte. […]

Autor: |2017-07-12T16:32:49+01:002. 12. 2013|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , , |

Jak se zbavit mýtů a začít prodávat

Obec Koupě se 150 obyvateli a kostelíkem na návsi leží ve Středočeském kraji nedaleko Příbrami. Město či vesnici s názvem Prodej byste ale na mapě České republiky hledali marně. Geografie tak věrně odráží rozšířený společenský postoj – nakupujeme rádi, ale prodávat se nám nechce. […]

Autor: |2017-10-05T15:45:47+01:0031. 1. 2013|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |

Energetické účetnictví: najděte rovnováhu v životě i v podnikání

Nestíháte? Nedaří se vám skloubit zaměstnání, podnikání, rodinu a koníčky dohromady? Připadá vám, že dostáváte málo peněz za hodně práce? Máte občas chuť se vším praštit, protože je toho na vás moc? Zkuste se na své aktivity podívat pomocí modelu, kterému říkám energetické účetnictví. […]

Autor: |2018-06-26T12:45:04+01:005. 12. 2012|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , |

Co brzdí malé firmy v Česku

Také si někdy kladete otázku, co brání českým drobným podnikatelům v úspěchu a ve štěstí? Podle mě to není ani ekonomická krize, ani nekalá konkurence, a dokonce ani daňové zatížení. Daleko vážnější škody totiž dokážou napáchat čistě vnitřní faktory. […]

Autor: |2019-03-21T23:45:47+01:001. 11. 2012|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , , |

Nefunguje vám marketing? Možná vím proč.

Čím déle působím jako marketingový poradce, tím víc jsem o tom přesvědčená: marketing funguje, když se mu věnujete. Přesto se občas potkávám s klienty, kteří navenek dělají všechno správně, a jejich firma přesto ne a ne se postavit na nohy. Podle mé zkušenosti za tím nejčastěji stojí jeden ze tří důvodů. […]

Autor: |2019-03-21T23:59:31+01:004. 8. 2011|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , |

Nejčastější marketingové omyly českých firem

Drobní podnikatelé v Česku určitě nemají zrovna na růžích ustláno. Ale to nic nemění na tom, že si občas šlapeme po štěstí zcela vlastními silami. Jak? K nejčastějším omylům, které malým českým firmám brání v úspěchu, podle mě patří následujících pět. […]

Autor: |2017-07-12T18:47:53+01:002. 3. 2011|Kategorie: Psychologie podnikání|Štítky: , , , , , , , |

Průzkum: Marketing malých firem v ČR

Co si představíte, když se řekne marketing? Máte marketingový plán a poslání? Jaké marketingové nástroje používáte? A jakou podporu byste ve svém podnikání uvítali? To byly hlavní okruhy otázek, které jsem v červnu 2010 položila celkem 70 respondentům z řad drobných podnikatelů, volnonožců a živnostníků. V několika článcích prezentuji zjištěné výsledky. […]

Autor: |2017-07-13T10:08:12+01:0029. 11. 2010|Kategorie: Psychologie podnikání|

Průzkum: vzorek účastníků

Dotazník vyplnilo celkem 70 respondentů z řad majitelů malých firem, živnostníků a nezávislých profesionálů písemně nebo elektronicky. Písemná forma dotazníku byla distribuována účastníkům srazu nezávislých profesionálů Navolnenoze.cz ve Valticích ve dnech 4. – 6. června 2010 a pražským podnikatelkám na školení společnosti Odyssey Performance Enhancement Network 1. a 2. června 2010. […]

Autor: |2017-07-13T10:10:05+01:0029. 11. 2010|Kategorie: Psychologie podnikání|
Load More Posts