Marketing bez reklamy

/Marketing bez reklamy

Marketing není reklama. Zatímco marketing je zásadní pro váš úspěch na trhu, bez reklamy se jde docela dobře obejít. Ukážu vám jak.

Lesk a bída videomarketingu

Do videomarketingu jsem se chystala pustit už dlouho. Snažím se totiž doporučovat nástroje, které mám osobně vyzkoušené. A videomarketing byl jediná kapitola e-knihy Marketing bez reklamy, kterou jsem znala pouze z teorie. Takže jsem pořídila kameru a začala točit videoblog Marketingové bludy. V květnu spatřil světlo světa můj první videokurz Kouzelné podnikání. Co mě na videomarketingu překvapilo? Nejvíc tyhle čtyři věci. 1. Hurá - čtení ani na internetu není OUT. Asi nejčastější argument, proč namísto psaní článků točit video, je, že lidé na internetu nečtou. Moji zákazníci to ale mají zjevně jinak. Tak jsem byla zvědavá, jak budou videa fungovat. Jelikož [...]

Autor: |2018-09-18T13:29:47+00:001. 6. 2014|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , , |

4 cesty, jak zdolat blogerský zásek

„Měla bych zase napsat článek na blog. Tři měsíce už jsem nic nenapsala. Ještě skočím na poštu, utřu prach, vyžehlím, oloupu brambory, pořeším maily, udělám si manikúru a hned se do toho pustím …“ Taky se snažíte blogovat a tahle litanie vám zní povědomě? Vítejte v klubu. Psaní blogu má řadu nesporných výhod. Pomůže vám zaujmout čtenáře, získat zákazníky, podpořit značku i budovat reputaci. Přesto je v Česku kvalitních profesních blogů s pravidelně přidávanými příspěvky poměrně málo. Protože začít je těžké. A vydržet ještě těžší. Jsou lidé, kteří blogují docela přirozeně. Nemohou jinak. Zdroj inspirace nevysychá a písmenka se sama sypou na papír [...]

Autor: |2018-06-26T12:42:32+00:0016. 4. 2014|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Marketingové bludy: Bez reklamy to nejde

Abyste měli dostatek zakázek, potřebujete reklamu. Je to pravda, nebo je to jinak? Co si o tom myslím já, se dozvíte v tomhle videu. Je to historicky první díl ze série Marketingové bludy. Společně se v ní podíváme na různé pověry, utkvělé představy a přesvědčení, kterých je v marketingu dost a dost, a které nám často brání úspěšně a spokojeně podnikat. […]

Autor: |2017-09-06T15:22:10+00:003. 3. 2014|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

Tři časté nemoci firemních webů a jak na ně

Nějakou formu webové prezentace využívá naprostá většina firem. Když je web zdravý, prodává, láká nové zákazníky a vůbec dobře plní marketingové cíle. Jenže spousta webů se nějak ne a ne vyhrabat z dětských nemocí. Ty naštěstí nejsou nakažlivé a dají se poměrně snadno rozpoznat i vyléčit. Jako třeba tyhle tři. […]

Autor: |2017-07-12T16:36:50+00:001. 11. 2013|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , |

Dá se dělat marketing bez reklamy?

Když se řekne marketing, většina lidí si představí reklamu. Občas dokonce dostávám i takové poptávky na marketingové poradenství: „Řekněte mi, kde si mám zaplatit tu inzerci, aby mi zákazníci začali chodit.“ Podle mě má ale marketing mnohem širší záběr. Malá firma může k dosahování svých cílů efektivně využívat i nástroje, které nemají s reklamou vůbec nic společného.  Zákazníky bylo donedávna potřeba nahánět síťkou jako motýly. Zaujmout, odchytit a doslova dotlačit k nákupnímu rozhodnutí. Jenže… když vás někdo honí, máte tendenci utíkat. A tak se zrodil inbound marketing. Místo plácání síťkou kolem sebe stačí připravit zákazníkům voňavou a lákavou zahradu, do které se budou [...]

Autor: |2016-12-11T15:15:56+00:006. 5. 2013|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

7 způsobů, jak se dostat do novin

Píše o vás tisk či internetová média? Byli jste už v televizi nebo v rozhlase? Mediální prezentace vám může pomoci získat nové zákazníky, ale zejména budovat dobré jméno vaší firmy či značky. Velké firmy na to mají PR agentury, tiskové zprávy, konference a další nástroje. Pozornost novinářů ale můžete upoutat, i když jste docela malá firma nebo nezávislý profesionál. V Čechách je zvykem o sobě moc nemluvit, sednout si do kouta a počkat, že se sláva dostaví sama. Takhle ale dřív než sláva přijde důchod. Takže zahoďte falešnou skromnost. Chcete-li pozornost, musíte si o ni říct. Jak? Předně - mějte názor. Když [...]

Autor: |2016-12-11T15:15:56+00:004. 3. 2013|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , |

Jak se nevykašlat na blogging

Dáváte si novoroční předsevzetí? Já raději ne. Prostě se nechci 20. ledna probudit a mít ty samé zlozvyky jako před Silvestrem. A náběh na deprese k tomu. Letos jsem si ale jedno malé předsevzetí přece jen dala – po celý rok 2013 pokračovat v psaní článků na blog. I když to občas vůbec není jednoduché. […]

Autor: |2018-06-26T12:41:59+00:002. 1. 2013|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , |

5 tipů pro účinný e-mail marketing

Řada malých firem a živnostníků přistupuje k nástrojům e-mailového marketingu s ostychem, nebo je nevyužívá vůbec. Většinou je za tím obava z rozesílání nevyžádaných e-mailů, které zákazníci stejně nebudou číst. Právě e-mail přitom může být užitečným nástrojem budování loajality nebo přeměnu zájemců na skutečné zákazníky. Stačí dodržovat pět jednoduchých pravidel. […]

Autor: |2018-05-15T10:36:32+00:003. 10. 2012|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Jak napsat dobrý profil na web

Stránka O mně patří na většině webů k nejnavštěvovanějším. Je-li dobře napsaná, má potenciál udělat dobrý první dojem, podpořit vaši důvěryhodnost, nebo dokonce přesvědčit zákazníka k nákupu. Vytvoření profilu můžete zadat profesionálnímu copywriterovi, nebo se do toho pustit sami. V tom případě se vám mohou hodit následující tipy. […]

Autor: |2017-07-11T12:22:00+00:0031. 7. 2012|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Neházejte PR do žita. Může se hodit.

„Public relations? To vůbec není pro nás. S tím máme hrozně špatné zkušenosti.“ Prakticky stejnou větu jsem poslední dobou vyslechla od několika různých klientů. Bylo mi to divné, tak jsem se ptala dál. A zjistila, že to, co zažili, mělo se skutečným PR jen pramálo společného. […]

Autor: |2018-05-04T14:51:14+00:0023. 10. 2011|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |