Marketing bez reklamy

/Marketing bez reklamy

Marketing není reklama. Zatímco marketing je zásadní pro váš úspěch na trhu, bez reklamy se jde docela dobře obejít. Ukážu vám jak.

7 kroků k plánování obsahu na příští rok

Prosinec je pro řadu drobných podnikatelů obdobím největší hektiky. Pokud pracujete ve službách jako já, možná to máte jinak. Protože lidé řeší víc Vánoce než sebe a svůj byznys, ruch pomalu utichá. Tím pádem je čas zamyslet se nad pomalu končícím rokem a naplánovat ten příští. O marketingovém plánu už jsem psala mockrát. Takže se tentokrát podíváme konkrétně na obsahový marketing.  Krok 1: Projděte loňský rok Začněte tím, že si uděláte inventuru všech marketingových nástrojů a kanálů, kde publikujete nějaký obsah. V mém případě je to web a blog, úplňkový zpravodaj, Facebook stránka, skupina Tajemná komnata, LinkedIn, Twitter a YouTube. Vy [...]

Autor: | 2017-12-17T22:53:41+00:00 3. 12. 2017|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , |

Nejčastější právní přešlapy v praxi marketéra

Neznalost zákona neomlouvá. Takto často uvádím své semináře, určené zejména uším a očím marketérů. Že marketéři intuitivně tuší, kudy vedou jejich hranice tvorby – to vím. Že v tom však nemají zcela jasno – to víte? Na seminářích potom se vztyčeným prstem připomínám: Právní přešlapy? Proč ne. Ale musíte o nich vědět. Jen tak si totiž budete schopni spočítat, kolik vás vlastně kampaň může stát. Do rozpočtu totiž zahrnete i případné výdaje na právníky, soudy či pokuty. A v jakých případech se na tenkém ledě pohybujete nejčastěji? […]

Autor: | 2017-10-13T16:14:14+00:00 13. 10. 2017|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , |

Jste lovec nebo farmář?

Moderní volnonožec nebo živnostník je do značné míry v situaci pravěkého lovce. Každý den se musí vydat ven a něco ulovit. Kdysi mamuta, dnes nejčastěji novou zakázku, ale princip zůstává stejný. Kdo nic nechytí, umře hlady. Jak z toho ven? V podstatě stejnou cestou, jakou se před pár tisícovkami let vydalo samotné lidstvo. Totiž stát se z lovce farmářem. […]

Autor: | 2017-09-06T22:47:39+00:00 6. 9. 2017|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , |

Fotografie na webu pomohou chytit zákazníka za srdce a nepustit

50 milisekund. Jen tak málo stačí pro první podvědomé ohodnocení vizuální stránky webu a toho, zda se uživateli bude líbit, nebo ne. Během následujících pár sekund se rozhodne, zda na vašem webu zůstane nebo půjde jinam. Fotografie vám pomohou zajistit, aby uživatel na vašem webu zůstal. […]

Autor: | 2017-12-17T22:53:40+00:00 27. 1. 2017|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , |

Co napsat na web, aby prodával

Čím lépe znáte svou firmu, tím těžší je popsat ji na webu. Ať už jde o vaše silné stránky, nabídku služeb nebo výzvu k akci, na kterou lidé odpoví. Copywriteři ale mají skvělou poučku: Ty nejlepší texty nemusíte vymyslet vy sami. Stačí se jen správně zeptat svých zákazníků. Jak na to? Tady máte 5 tipů, které můžete zkusit hned teď. […]

Autor: | 2017-07-12T14:05:39+00:00 4. 10. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , |

Jak může malá firma využít Instagram

Žijeme v době, kdy lidé od rána do večera doslova visí na svých chytrých telefonech, marketing se přemístil z letáků na internet a sociální sítě ovládly náš soukromý život. Firmy, které mají stránky na Facebooku, jsou díky mizerným dosahům závislé pouze na placených kampaních. A ne každá firma si je může dovolit. Proto je nejvyšší čas pošoupnout vaši firmu nebo podnikání na Instagram, který v Čechách zaznamenává obrovský boom. […]

Autor: | 2016-12-11T15:15:50+00:00 4. 9. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , |

7 mýtů kolem e-shopů

Říkáte si, že by bylo skvělé mít vlastní e-shop, ale zatím váháte? Založení a vedení e-shopu je čím dál tím snazší, hlavně pro ty, kteří mají chuť se do toho opravdu pustit. Přesto kolem e-shopů panuje celá řada mýtů, které stojí za to uvést na pravou míru. Tady je 7 z nich. […]

Autor: | 2016-12-11T15:15:50+00:00 8. 5. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , |

Marketingové bludy: článek se zpropaguje sám

Napsali jste článek na blog. A říkáte si, že teď už stačí jenom zmáčknout tlačítko „Publikovat“ a čtenáři už si ho sami najdou. Nebo je pro to, aby se článek dostal k co největšímu počtu čtenářů, potřeba ještě něco udělat? O tom jsem si (v zatím nejdelších) Marketingových bludech povídala s Jirkou Rosteckým, zakladatelem magazínu MladýPodnikatel.cz. […]

Autor: | 2017-07-12T14:08:43+00:00 20. 3. 2016|Kategorie: Marketing bez reklamy|Štítky: , , , , , , , |