Kurzy živlů

//Kurzy živlů
Kurzy živlů2018-11-28T11:08:55+00:00

Cítíte se zahlcení každodenními pracovními úkoly? Řešíte, jak z nekonečného množství dostupných marketingových nástrojů vybrat ty, které skutečně osloví vaše zákazníky? Zažíváte rozpory a nedorozumění se svými kolegy nebo blízkými? To všechno jsou případy, kdy vám může pomoci živlová typologie.

Základní kurz vás seznámí s živlovou typologií a jejími principy. Poznáte charakteristiky čtyř živlů a naučíte se je rozpoznat u sebe i u druhých lidí. Pokročilý je zaměřen na to, jak sílu jednotlivých živlů využít v podnikání.

Kurzy se konají vždy od 18 do 21 hodin na adrese Záluské 23, Praha 5-Jinonice. Počet účastníků je malý, aby bylo možné se individuálně věnovat otázkám i konkrétním situacím z praxe účastníků. S sebou nepotřebujete nic zvláštního. Materiály obdržíte v písemné podobě. Na místě pro vás bude připraveno malé občerstvení.

ŽIVLY A JÁ – základní kurz

V základním kurzu získáte úvod do živlové typologie. Poznáte oheň, vodu, zemi a vzduch. Zjistíte, jak převaha konkrétního živlu ovlivňuje vaše chování a kde a jak se projevuje.

Naučíte se v každodenní komunikaci rozpoznat vzorce, podle nichž se lidé s převahou jednotlivých živlů chovají. Seznámíte se také s kombinovanými typy a jejich fungováním. Vše si vyzkoušíte formou praktických příkladů a cvičení.

  • Co je živlová typologie a jak funguje
  • Oheň, voda, země, vzduch
  • Vlastnosti a projevy jednotlivých živlů
  • Jak rozpoznat živly u vašich zákazníků
  • Slavní představitelé živlů
  • Živly ve vztazích, jak lépe komunikovat
  • Efektivní živlový prodej a marketing
  • Slova, argumenty a barvy pro jednotlivé živly

Nejbližší termíny:  11. 12. 2018 (út), 13. 3. 2019 (st), 11. 4. 2019 (čt). Pro výběr konkrétního termínu a přihlášení klikněte na obrázek vpravo.

ŽIVLY V PODNIKÁNÍ – pokročilý kurz

Pokročilý kurz je určen pouze absolventům základního kurzu. Pochopíte, jaký má váš převažující živel vliv na vaše podnikání. Získáte konkrétní tipy, jak využívat své silné stránky a jak zmenšit vliv těch slabých.

Naučíte se pracovat s živlovou typologií pro účinnější komunikaci s klienty a obchodními partnery a dokážete zvolit správné marketingové nástroje pro svou cílovou skupinu.

  • Jak podniká oheň, voda, vzduch a jak země.
  • Jaká rizika podnikání jednotlivých živlů přináší.
  • Které marketingové nástroje se hodí pro váš živel.
  • Jak si podle živlu nastavit marketingový mix.
  • Framework Avinashe Kaushika a živly.
  • Jak podle živlů tvořit firemní vizuální styl.

Nejbližší termíny:  9. 1. 2019 (st), 21. 5. 2019 (út). Pro výběr konkrétního termínu a přihlášení klikněte na obrázek vlevo.

Živly pro firmy

Kurz o živlech mohu připravit i na míru pro vaši firmu nebo skupinu spolupracovníků. Dozvíte se v něm, jak funguje živlová typologie ve firemním prostředí, jaký živel převažuje konkrétně u vaší firmy nebo značky. Zjistíte, k jakému živlu nejspíš budou patřit vaši zákazníci a jak s tím naložit při přípravě marketingových materiálů, při výběru vhodné produktové, komunikační, distribuční či cenové strategie. Podmínky firemních kurzů najdete zde.

Co říkají účastníci

Jak základní kurz, tak pokročilý byl nabitý informacemi, které hned můžete uvést do praxe a spoustu věcí, které vám dosud nefungovaly, hned pochopíte a proč. Pokud víc rozumíme sami sobě a vyznáme se lépe i v ostatních, hned se nám líp žije. A to vám základní kurz objasní. Skupinky jsou malé, máte čas na všechny vaše dotazy a poznámky a když z kurzu odcházíte, už dopředu víte, že pokročilý kurz prostě musíte zažít! A otázky, jak to propojíte s marketingem a vaší prací, ale i v osobním životě, se jen hrnou. Kéž by takové kurzy byly povinnou součástí vzdělávání.

Šárka Králíčková, Atlanta speak

Úvodní kurz živlů mi velmi pomohl. Porozuměla jsem sobě, pochopila jsem také zákazníka a uvědomila jsem si, jak dále rozvíjet své podnikání. Upřímně kurz doporučuje každému, kdo má pocit, že je tak trochu mimo. Protože díky tomuhle kurzu můžete zjistit, že vůbec nejste mimo a děláte to správně, a jen jste potřebovali potvrzení. Madla je upřímná, otevřená, a nebojí své znalosti a dovednosti využít.

Děkuji za včerejší kurz živlů, bylo to skvělé. Více jsem pochopila sama sebe, hodně se mi ulevilo. Je mi jasnější chování ostatních – soukromě i profesně. Tak nějak do sebe vše zapadlo. Všem vřele doporučuji a už se těším na pokračování.

Jana Jakubíčková Rašková, Petronium
Kurz živlů byl pro mě velmi přínosný. Pochopila jsem jak rozpoznat kdo je můj zákazník a jakými metodami ho nejlépe zaujmout. A naopak čeho se vyvarovat. Kurz vřele doporučuji všem, kteří si potřebují udělat jasno v tom, jaký z mnoho marketingových nástrojů použít.
Zuzana Bartůšková, BKP Finance
Kurz překonal moje očekávání. Dozvěděl jsem se, co jsem za živel a jak se sebou mohu pracovat. Navíc jsem zjistil, jak dle živlové typologie přistupovat ke klientům a rozpoznat, kteří k mému stylu podnikání nejvíce sednou. Celý kurz byl veden v rodinné příjemné atmosféře a neváhal bych si jej ihned zopakovat.
Kurz o živlech mě lákal a zároveň jsem byla trošku nedůvěřivá, protože nemám ráda škatulkování. Ale vše předčilo moje očekávání. Zjistila jsem, že bližší poznání živlů je velmi inspirativní k poznání sebe sama, svého businessu a rychlejšího odhadu, co klient poptává. Kurz vřele doporučuji všem, kteří potřebují klienta co nejrychleji odhadnout, ujasnit si, jaký je jejich business a jestli v prezentacích mluví pro své klienty srozumitelně.
Olga Rochowanská, oděvní poradkyně

Madla zásadně změnila můj pohled na marketing a přivedla mě k tomu, že mohu důvěřovat své intuici. Jsem úplně nadšen.

Jan Bien, webmistr