Kurzy živlů

//Kurzy živlů
Kurzy živlů 2017-04-27T11:14:25+00:00

Cítíte se zahlcení každodenními pracovními úkoly? Řešíte, jak z nekonečného množství dostupných marketingových nástrojů vybrat ty, které skutečně osloví vaše zákazníky? Zažíváte rozpory a nedorozumění se svými kolegy nebo blízkými? To všechno jsou případy, kdy vám může pomoci živlová typologie.

Základní kurz vás seznámí s živlovou typologií a jejími principy. Poznáte charakteristiky čtyř živlů a naučíte se je rozpoznat u sebe i u druhých lidí. Další kurzy jsou zaměřeny na to, jak sílu jednotlivých živlů využít v podnikání. Počet účastníků je malý, aby bylo možné se individuálně věnovat otázkám i konkrétním situacím z praxe účastníků.

Základní kurz živlové typologie

V základním kurzu získáte úvod do živlové typologie. Poznáte oheň, vodu, zemi a vzduch. Zjistíte, jak převaha konkrétního živlu ovlivňuje vaše chování a kde a jak se projevuje. Naučíte se v každodenní komunikaci rozpoznat vzorce, podle nichž se lidé s převahou jednotlivých živlů chovají. Seznámíte se také s kombinovanými typy a jejich fungováním. Vše si vyzkoušíte formou praktických příkladů a cvičení.

  • Co je živlová typologie a jak funguje
  • Oheň, voda, země, vzduch
  • Vlastnosti a projevy jednotlivých živlů
  • Jak rozpoznat živly u vašich zákazníků
  • Slavní představitelé živlů
  • Živly ve vztazích, jak lépe komunikovat
  • Efektivní živlový prodej a marketing
  • Slova, argumenty a barvy pro jednotlivé živly

Pokročilý kurz – živly v podnikání

Pokročilý kurz je určen pouze absolventům základního kurzu. Pochopíte, jaký má váš převažující živel vliv na vaše podnikání. Získáte konkrétní tipy, jak využívat své silné stránky a jak zmenšit vliv těch slabých. Naučíte se pracovat s živlovou typologií pro účinnější komunikaci s klienty a obchodními partnery a dokážete zvolit správné marketingové nástroje pro svou cílovou skupinu.

  • Jak podniká oheň, voda, vzduch a jak země.
  • Jaká rizika podnikání jednotlivých živlů přináší.
  • Které marketingové nástroje se hodí pro váš živel.
  • Jak si podle živlu nastavit marketingový mix.
  • Framework Avinashe Kaushika a živly.
  • Jak podle živlů tvořit firemní vizuální styl.

Co říkají účastníci

Kurz o živlech mě lákal a zároveň jsem byla trošku nedůvěřivá, protože nemám ráda škatulkování. Ale vše předčilo moje očekávání. Zjistila jsem, že bližší poznání živlů je velmi inspirativní k poznání sebe sama, svého businessu a rychlejšího odhadu, co klient poptává. Kurz vřele doporučuji všem, kteří potřebují klienta co nejrychleji odhadnout, ujasnit si, jaký je jejich business a jestli v prezentacích mluví pro své klienty srozumitelně.
Olga Rochowanská, oděvní poradkyně

Úvodní kurz živlů mi velmi pomohl. Porozuměla jsem sobě, pochopila jsem také zákazníka a uvědomila jsem si, jak dále rozvíjet své podnikání. Upřímně kurz doporučuje každému, kdo má pocit, že je tak trochu mimo. Protože díky tomuhle kurzu můžete zjistit, že vůbec nejste mimo a děláte to správně, a jen jste potřebovali potvrzení. Madla je upřímná, otevřená, a nebojí své znalosti a dovednosti využít.

Děkuji za včerejší kurz živlů, bylo to skvělé. Více jsem pochopila sama sebe, hodně se mi ulevilo. Je mi jasnější chování ostatních – soukromě i profesně. Tak nějak do sebe vše zapadlo. Všem vřele doporučuji a už se těším na pokračování.

Jana Jakubíčková Rašková, Petronium
Kurz překonal moje očekávání. Dozvěděl jsem se, co jsem za živel a jak se sebou mohu pracovat. Navíc jsem zjistil, jak dle živlové typologie přistupovat ke klientům a rozpoznat, kteří k mému stylu podnikání nejvíce sednou. Celý kurz byl veden v rodinné příjemné atmosféře a neváhal bych si jej ihned zopakovat.
Kurz živlů byl pro mě velmi přínosný. Pochopila jsem jak rozpoznat kdo je můj zákazník a jakými metodami ho nejlépe zaujmout. A naopak čeho se vyvarovat. Kurz vřele doporučuji všem, kteří si potřebují udělat jasno v tom, jaký z mnoho marketingových nástrojů použít.
Zuzana Bartůšková, BKP Finance
Madla zásadně změnila můj pohled na marketing a přivedla mě k tomu, že mohu důvěřovat své intuici. Jsem úplně nadšen.
Jan Bien, webmistr