Chcete uspořádat přednášku nebo kurz pro členy vaší profesní asociace, zaměstnance, klienty nebo skupinu podnikatelů? Ráda pro vás připravím školení na míru vašim potřebám a aktuální situaci. V prostorách dle vašeho výběru a v termínu, který vám bude vyhovovat.

Soustředím se na marketing malých firem a OSVČ. Má-li vaše firma více než 10 zaměstnanců, metody a postupy, které školím, vám pravděpodobně nebudou fungovat.

Témata:

  • co všechno je marketing a k čemu je ve firmě potřeba
  • základní principy marketingu
  • co je marketingový mix
  • jak se vyznat v marketingové terminologii
  • jaké marketingové nástroje existují a jak s nimi pracovat

  • k čemu je marketingový plán
  • postup sestavení plánu
  • stanovení cílů, definice cílové skupiny
  • SWOT analýza, analýza trhu
  • strategie, taktika, rozpočet, vyhodnocení

  • oheň, voda, země a vzduch
  • vlastnosti a projevy jednotlivých živlů
  • konkrétní zákazníci z hlediska živlové typologie
  • výběr slov, barev a marketingových nástrojů
  • jak si pomocí živlů usnadnit podnikání

  • podle čeho stanovit cenu produktů a služeb
  • jak obhájit cenu před zákazníky
  • jak si nastavit konzistentní ceník
  • podle čeho spočítat ideální hodinovou sazbu
  • introjekty, co nám brání říct si o peníze

  • co je obsahová strategie a jak ji sestavit
  • jak začít psát blog, točit videoblog nebo podcast
  • odkud pořád brát nová a nová témata
  • jak zapojit sociální sítě
  • guest blogging, public relations a další nástroje

Formáty a ceny

  • Workshop – může trvat 2-6 hodin podle tématu a potřeby. Může (a nemusí) být doprovázen promítanou prezentací. Je praktický a zaměřený na konkrétní otázky z praxe účastníků. Proto se ideálně hodí pro publikum do velikosti školní třídy. Cena činí 2000 Kč/hod.
  • Celodenní kurz kombinuje teorii a praktická cvičení. Součástí je promítaná prezentace a připravený sled zadání pro účastníky. Umožňuje probrat jedno téma do hloubky nebo udělat všeobecný přehled. Ideální počet účastníků je 12, maximálně 20. Kurz trvá 5-6 hodin, cena je 12 000 Kč.
  • Přednáška je formát pro větší auditorium na konferencích a podobných akcích. Trvá 20-60 minut včetně dotazů. Jde o teoretický výklad, doprovázený promítanými slidy. Minimální cena 5000 Kč. Pro konkrétní nabídku mě, prosím, kontaktujte.

Uvedené ceny zahrnují pouze lektorský honorář a přípravu podkladů.

Obvykle školím a přednáším v Praze. Výjezd mimo Prahu v rámci ČR stojí 5 000 Kč/den. Případné další náklady (například tisk materiálů pro účastníky nebo pronájem projektoru) budu účtovat zvlášť podle předem dohodnuté kalkulace.

Máte-li zájem uspořádat kurz na míru, prosím, napište mi.

Madla Čevelová zaujala všechny posluchače svými odbornými znalostmi na semináři v Roztokách u Prahy. Zároveň bylo vidět, že jako člověk z praxe, je schopna nabídnout řadu informací, které pomohou podnikatelům při rozjezdu firmy nebo je uchrání před zbytečnými problémy. Děkujeme, seminář byl výborný.

Lenka Švecová, BPW ČR