Kurzy cenotvorby

//Kurzy cenotvorby
Kurzy cenotvorby 2017-04-26T20:36:09+00:00

Řešíte, podle čeho určit cenu svých výrobků a služeb? Konkurence tlačí ceny dolů a nutí vás slevovat také? Zasekli jste se na určité úrovni příjmu, kterou se vám dlouhodobě nedaří překročit? Bojíte se zdražit, protože byste přišli o zákazníky? Nejste sami. Když dojde na cenotvorbu, podobné pocity má celá řada majitelů malých firem, živnostníků a nezávislých profesionálů.

Pricing neboli cenotvorba má dvě složky. Ta snazší z nich je cenu určit, ta složitější následně si ji ustát před zákazníkem. Kurzy cenotvorby vás naučí používat cenu jako marketingový nástroj.

Poznáte, které faktory mají vliv na nastavení ceny a na to, jak ji vnímá zákazník. Zamyslíte se nad tím, jakou roli pro vás hrají peníze a co vám brání si o ně říct. Pochopíte, podle čeho se rozhodují vaši zákazníci, a spolehlivě se vyhnete slevové spirále.

Síla ceny

Síla ceny (dříve Čarujeme s cenou) je jediný systematický kurz cenotvorby pro podnikatele ve službách. Řeší, jak nastavit konkurenceschopnou cenu, i jak si říct zákazníkům o peníze.

Naučí vás podívat se s odstupem na vaše podnikání a na způsob, jakým nastavujete ceny. Poznáte, co všechno má na cenu vliv, a jak pomocí pricingu přitáhnout toho správného zákazníka.

Zjistíte, jak sestavit funkční ceník, kdy vám pomůže zdražení nebo proč je nebezpečné konkurovat pouze cenou. Pochopíte, která utkvělá přesvědčení utvářela váš vztah k penězům, a jak je vědomě změnit.

Cenotvorba pro účetní

Dobře nastavená cena vám přitáhne ty správné zákazníky a umožní vám nastavit si podnikání tak, jak chcete. Na kurzu Cenotvorba pro účetní se dozvíte, jak si takovou cenu nastavit.

Poznáte, které faktory je třeba vzít při stanovení ceny v úvahu. Začnete rozlišovat, kdy je lepší účtovat za projekt a kdy za položku. Zamyslíte se nad tím, zda je konkrétně pro vás lepší mít na webu veřejný ceník.

Dozvíte se, jak pracovat s minimální hodinovou sazbou, kdy a jak zdražovat a jak pracovat se slevami.

Co říkají účastníci:

Madla poskládala během kurzu Čarujeme s cenou dohromady jednotlivé dílky skládačky, které mi nyní do sebe zapadají. Vím, jaká je moje cena. Vím, jak si před klientem tuto cenu obhájit. Vím, jak používat cenu pro získání ideálního klienta. Nejedná se přitom o pouhou teoretickou přednášku – díky praktickému cvičení jsem si uvědomil, odkud pramení moje neochota s cenou lépe pracovat. A abych nezapomněl, kurzu se účastnili opravdu fajn lidé.
Kurz Čarujeme s cenou v podání Madly nemá chybu, mohu jen doporučit. Zaznamenávám s odstupem času velký posun v celém podnikání.
Olga Rochowanská, oděvní stylistka
Madla spojuje dvě na první pohled nesouvisející věci, a to psychologii (kterou vystudovala) a marketing (ve kterém úspěšně podniká). Na kurzu jsme se dozvěděli, jak psychologie ovlivňuje naše vnímání (a cítění), a jak si cenu umět obhájit před klienty. Co cenu tvoří a že se nejedná jen o číslo, ale hodnotu, kterou zákazník získá. Madla svému řemeslu rozhodně rozumí a doporučil bych ji všem drobným živnostníkům a podnikatelům na volné noze, kteří řeší cenotvorbu v rámci svých služeb.
Lukáš Vik, webdesignér
Madlu vám mohu vřele doporučit, pomůže vám uvědomit si věci, která vás posunou dál a usnadní vám další práci (a nejen ji). Čarujeme s cenou byl moc zajímavý kurz!
Jindra Šulcová, právní ochrana značek
Kurz Čarujeme s cenou mohu vřele doporučit. Sama jsem si vyzkoušela, že hodně problémů, o kterých jsem si myslela, že je v zákaznících je jen v mojí hlavě. Návratnost peněz investovaných do kurzu byla v řádu týdnů. A to myslím, že by byla i kratší, kdybych nebyla tak opatrná na zavádění změn a ta změna myšlení mi nedala tolik práce.
Zuzana Bartůšková, BKP Finance
Kurz Čarujeme s cenou už se mi 3x zaplatil. Díky!
Martin Perlík, projektant
Moje doporučení je stručné – už 5 minut po kurzu Čarujeme s cenou si jsem jistá, že mi změnil život. Při diskuzích o vztahu k penězům se mi odkrylo množství poznatků o vztahu sama k sobě.
Adéla Rúčková, ilustrátorka
Kurz Čarujeme s cenou byl nad moje očekávání příjemný. Uvědomila jsem si svoje postoje k penězům a svoji vlastní cenu.
Pavla Vedralová, Optika Anděl