Kurzy2018-12-14T16:46:54+00:00

Živlová typologie

Živlová typologie je nástroj, který vám pomůže zjednodušit marketing, vybrat si jen nástroje, které skutečně osloví vaše zákazníky, snížit pocit zahlcení a zlepšit komunikaci s vašimi zákazníky i obchodními partnery. Pravidelně pořádám v Praze komorní večerní kurzy živlové typologie.

Základní kurz vás seznámí s živlovou typologií a jejími principy. Poznáte charakteristiky čtyř živlů a naučíte se je rozpoznat u sebe i u druhých lidí. Pokročilý kurz je zaměřen na to, jak sílu jednotlivých živlů využít v podnikání.

Cenotvorba pro účetní

Kurz Cenotvorba pro účetní pořádám ve spolupráci s BKP Finance speciálně pro účetní. Dozvíte se na něm, jak nacenit konkrétně účetní a daňové služby.

Budeme řešit, které faktory vzít při určování ceny v úvahu, jaká je optimální základní jednotka i v jakých případech je lepší mít na webu veřejný ceník.

Zabývat se budeme také zdražováním a slevováním. Po kurzu si zvládnete vypočítat minimální hodinovou sazbu a nastavíte si cenový systém, který bude vyhovovat konkrétně vašemu podnikání.

Kurzy na míru

Ráda pro vás připravím také přednášku, workshop nebo celodenní kurz na míru vašim potřebám a aktuální situaci. Kurzy se mohou konat u vás ve firmě, nebo vám pomohu zajistit vhodné prostory.

Školicí programy vedu formou zážitkového učení, které se spíše blíží kurzům soft skills. Využívám názorné pomůcky, řízené diskuse, případové studie, hry, cvičení a experimenty. Účastníci kurzů si nejčastěji odnášejí pochopení, jak skutečně zacházejí s různými marketingovými nástroji, a inspiraci, co konkrétně by mohli dělat jinak.

Ceník

Celodenní kurz

12 000
  • 6 hodin
  • max. 20 účastníků

Přednáška

4 000
  • 1 hodina
  • libovolný počet účastníků

Workshop

2 000hod.
  • 2 – 6 hodin
  • max. 12 účastníků

Cena zahrnuje lektorský honorář a přípravu podkladů. Cestovné mimo Prahu činí 5 Kč/km, po Praze zdarma. Tisk materiálů pro účastníky, pronájem prostor a případné občerstvení budu účtovat zvlášť podle předem dohodnuté kalkulace. Máte-li zájem uspořádat kurz pro vaši firmu nebo skupinu,  napište mi.

 Témata, ze kterých můžete vybírat:

  • co všechno je marketing a k čemu je ve firmě potřeba
  • základní principy marketingu
  • co je marketingový mix
  • jak se vyznat v marketingové terminologii
  • jaké jsou nové trendy v marketingu
  • jaké marketingové nástroje existují a jak s nimi pracovat

  • k čemu je marketingový plán
  • postup sestavení plánu
  • stanovení cílů, definice cílové skupiny
  • SWOT analýza, analýza trhu
  • strategie, taktika, rozpočet, vyhodnocení

  • oheň, voda, země a vzduch
  • vlastnosti a projevy jednotlivých živlů
  • konkrétní zákazníci z hlediska živlové typologie
  • jak využít živly v marketingu a osobním prodeji
  • vhodný výběr slov, barev a marketingových nástrojů
  • jak si pomocí živlů usnadnit podnikání
  • podle čeho stanovit cenu produktů a služeb
  • jak obhájit cenu před zákazníky
  • jak si nastavit konzistentní ceník
  • hodnota pro zákazníka a jak to s cenou souvisí
  • podle čeho spočítat ideální hodinovou sazbu
  • jak pracovat se slevami a proč všeho moc škodí

  • co je obsahová strategie a jak ji sestavit
  • odkud pořád brát nová a nová témata
  • jak začít psát blog nebo točit videoblog
  • jak a kudy svůj obsah šířit
  • jak o sobě dát vědět na sociálních sítích
  • co je guest blogging a jak ho použít

Nabídka pro neziskovky

Dlouhodobě podporuji péči o seniory, umírající, duševně nemocné dospělé a opuštěná zvířata. Pracujete-li pro neziskovou organizaci, která se některým z uvedených témat zabývá, a chcete přijít na některý z mnou pořádaných kurzů, napište mi. Podle aktuálních kapacitních možností vám poskytnu místo zdarma nebo za výhodnějších podmínek.