Kouzelné podnikání – obsah kurzu

//Kouzelné podnikání – obsah kurzu
Kouzelné podnikání – obsah kurzu2018-09-19T17:54:08+00:00

Na této stránce najdete přehled modulů kurzu Kouzelné podnikání. Když si ji uložíte do záložek, můžete ji použít jako vstupní stránku do kurzu. Abyste mohli jednotlivé lekce rozkliknout, musíte se přihlásit.

Modul 1Jádro podnikání
Vítám vás v první lekci videokurzu Kouzelné podnikání. Co se v ní dozvíte? Že najít si dobré jádro podnikání je jako najít poklad. Jakou mapu a co dalšího k hledání pokladu potřebujete. Zda je v životě nezbytné dělat, co vás baví. Proč je dobré začínat otázkou PROČ. Co je poslání, co vize a k čemu obojí potřebujete. A nakonec poznáte 8 způsobů, jak proměnit vášeň na peníze.
Lekce 11. Jádro podnikání
Modul 2Ideální zákazník
První díl Kouzelného podnikání máte úspěšně za sebou… a je tady druhý! Dozvíte se v něm, co ví většina drobných podnikatelů o svých zákaznících, nebo jak použít metody FBI na českém dvorku. Také proč demografie nestačí a co použít místo toho. V čem vám mohou pomoci pocity nebo hodnoty, kdy mířit na pacienta a kdy spíš na zubaře. A kdy neplatí „náš zákazník, náš pán“.
Lekce 12. Ideální zákazník
Modul 3Plány a cíle
Vítám vás u třetí lekce! Pochopíte v ní, jak (skoro) všichni používáme magii v marketingu. Zjistíte, proč se některá přání snadno plní a jiná ne a co má ukazatel „hospoda 2 km“ společného s plánováním. Také poznáte, jaké vlastnosti by měl mít ideálně nastavený cíl.
Lekce 13. Plány a cíle
Modul 4Analýza na draka
V pořadí čtvrté video se zabývá SWOT analýzou. S pomocí obrázků Adély Rúčkové vám tentokrát budu vyprávět pohádku. Dozvíte se v ní, jak začít, když chcete porazit draka nebo konkurenci. Kam zařadit kouzelného dědečka, meč, odvahu nebo kocovinu. Jestli je SWOT analýza opravdu tak nudná, jak vypadá, a jaké kouzlo je potřeba k vytvoření strategie.
Lekce 14. Analýza na draka
Modul 5Cena a peníze
V pátém díle se budeme věnovat nastavení ceny. Poznáte 6 vodítek, která vám pomohou určit cenu produktu nebo služby. Prozradím vám, co budí většinu drobných podnikatelů ze spaní a v čem vám určitě nepomůže konkurence. Kdy se hodí mít kotvu a a jaké signály cena vysílá. A konečně proč není třeba odhadovat konkrétního zákazníka, a co dělat místo toho.
Lekce 15. Cena a peníze
Modul 6Marketingové nástroje
A je tady poslední video ze série Kouzelné podnikání. Tentokrát si budeme povídat o tom, co je inbound marketing a jak ho využít. Prozradím vám, jak získat zákazníky za málo peněz a trochu práce. Zjistíme, co vám přinese lepší výsledky než letáky a inzerce. Zda každý nutně potřebuje mít web, platit SEO a být na Facebooku. A také jak si z marketingových nástrojů vybrat ty, které vám přinesou výsledky.
Lekce 16. Marketingové nástroje

 

Foto: Kaboompics.com