fbpx

Ideální zákazník

Úvodní stránka/Ideální zákazník

Váš zákazník není každý. První krok k úspěšnému marketingu podle mě představuje ujasnit si, pro jaké lidi chcete pracovat. Náš ideální zákazník je v principu člověk, který chce náš produkt, vidí v něm hodnotu a má schopnost i pravomoc si ho pořídit. Tady najdete několik tipů a návodů.

Všichni marketéři jsou lháři

Alespoň to tvrdí Seth Godin v názvu své zatím poslední knihy. Marketéři ale ve skutečnosti nelžou. Jenom vyprávějí příběhy, které spotřebitelé chtějí slyšet. Marketing 21. století má v podstatě jednoduchá pravidla: vyprávějte příběh, který se bude šířit. Nebo zmizíte v propadlišti dějin… […]

By |2018-05-04T14:58:48+02:0022. 2. 2009|Categories: Ideální zákazník|Tags: , , , |

Wanted: ideální klient

Někdo takový pravděpodobně neexistuje – podobně jako ideální agentura. Některé vztahy mezi pracovníky agentur a klienty přesto fungují lépe než jiné. Na straně agentury k tomu jistě přispívají zkušenosti a profesionalita. Může ale průběh spolupráce něčím ovlivnit i sám klient?

By |2017-12-15T17:29:37+01:0027. 10. 2008|Categories: Ideální zákazník|Tags: , |