Ideální zákazník

/Ideální zákazník

První krok k úspěšnému marketingu podle mě představuje ujasnit si, pro jaké lidi chcete pracovat. Tady najdete několik tipů a návodů.

Všichni marketéři jsou lháři

Alespoň to tvrdí Seth Godin v názvu své zatím poslední knihy. Marketéři ale ve skutečnosti nelžou. Jenom vyprávějí příběhy, které spotřebitelé chtějí slyšet. Marketing 21. století má v podstatě jednoduchá pravidla: vyprávějte příběh, který se bude šířit. Nebo zmizíte v propadlišti dějin… […]

Autor: |2018-05-04T14:58:48+00:0022. 2. 2009|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , , , |

Wanted: ideální klient

Někdo takový pravděpodobně neexistuje – podobně jako ideální agentura. Některé vztahy mezi pracovníky agentur a klienty přesto fungují lépe než jiné. Na straně agentury k tomu jistě přispívají zkušenosti a profesionalita. Může ale průběh spolupráce něčím ovlivnit i sám klient?

Autor: |2017-12-15T17:29:37+00:0027. 10. 2008|Kategorie: Ideální zákazník|Štítky: , |