E-knihy a další produkty

  • Marketingový plán na pivním tácku

    199 
    E-kniha vás krok za krokem provede sestavením marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi, poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.
  • Aktualizovaná verze 2017

    Doby, kdy vám inzerát v telefonním seznamu, tištěná reklama nebo letáky do schránek dokázaly přivést dostatek zákazníků, už jsou bohužel dávno pryč. Zákazníci jsou reklamou doslova přecpaní. Chcete-li je zaujmout, musíte to vzít za jiný konec. E-kniha vám představí 10 účinných nástrojů, které jsou pro malé firmy a nezávislé profesionály o mnoho účinnější než placená inzerce. Navíc vás krok za krokem provede jejich používáním.
  • Kouzlo ceny

    399 
    Jak a podle čeho správně nastavit cenu? Pokud jste na volné noze a podnikáte ve službách, tuhle otázku jste si pravděpodobně už také položili. E-kniha Kouzlo ceny vám na ni pomůže najít odpověď. Na cenotvorbu má vliv celá řada faktorů, ale dva jsou opravdu zásadní – hodnota, kterou vnímá zákazník, a pak hodnota, kterou vnímá podnikatel. V e-knize se dočtete, jak vytvořit tu první a jak ovlivnit tu druhou.
  • Živlová typologie je jednoduchý a intuitivní nástroj, který vám umožní lépe komunikovat s vašimi blízkými i účinněji zacílit marketingovou kampaň. E-kniha 4 cesty duše vás seznámí s charakteristikami jednotlivých živlů - ohně, vody, země a vzduchu - a naučí vás živlovou typologii v praxi používat v podnikání.
  • Sleva

    E-knihy komplet (v pdf)

    1196  999 
    Balíček všech čtyř aktuálně dostupných e-knih od marketingové čarodějnice za zvýhodněnou cenu v nejčastěji stahovaném formátu pdf.
  • Přijďte si vyzkoušet, jak funguje masterminding s rituálem, a jestli vám tato forma setkávání bude vyhovovat.
Přejít nahoru