fbpx

Autentický marketing

/Autentický marketing

Autentický marketing je souhrn strategií a nástrojů, díky nimž můžete být v podnikání sami sebou, dobře využívat  svých silných stránek a přizpůsobit si byznys podle vlastních představ. Přitom se nemusíte uchylovat k nátlakovým technikám, které sice jednorázově dostanou zákazníka tam, kam potřebujete, ale nevedou k opakovanému obchodu.

Hrdina nebo psanec

Značky neboli brandy pracují s emocemi, podvědomím a hluboce uloženými vrstvami naší osobnosti. Na těchto předpokladech je založena teorie archetypů značek. Vyvinula ji americká psycholožka a psychoanalytička Carol S. Pearsonová ve spolupráci s Margaret Markovou z agentury Young & Rubicam. […]

Autor: |2018-05-04T14:04:46+02:0011. 12. 2008|Kategorie: Autentický marketing|Štítky: , , , |