V povaze každého člověka převažuje jeden živel: oheň, voda, země, nebo vzduch. Nebo kombinace dvou. Když znáte svůj živel, můžete lépe využívat své silné stránky a snadněji řešit ty slabé. Vybírat si marketingové nástroje, které vám sedí, a vůbec být v podnikání sami sebou. Který živel je „ten váš“? To zjistíte v následujícím testu.

Jak vyplnit test

V testu budete porovnávat vždy čtyři vlastnosti na řádku podle toho, jak dobře vás vystihují. Té, která vás podle vašeho názoru vystihuje nejvýrazněji, přidělíte čtyři body. Pak budete pokračovat sestupně, až přidělíte jeden bod té, která je vám nejvzdálenější.

Každý počet bodů (4, 3, 2, 1) musí být na každém řádku právě jednou. Body přidělíte kliknutím do okénka pod danou vlastností, objeví se vám šipky, kterými můžete body přidávat nebo ubírat.

Test vyplňujte na počítači nebo tabletu. Na mobilu je práce s testem nepohodlná a snadno uděláte chybu.


Autorem testu živlů je Fritz Hendrich, znění je převzato z knihy Čtyři elementy v profesním životě (vydal Knižní klub, Praha 2011). Publikováno se souhlasem autora.

Produkty, kde se dozvíte víc o živlech:

4 cesty duše: živly v podnikání
On-line kurz Živly v podnikání