V povaze každého člověka převažuje jeden živel: oheň, voda, země, nebo vzduch. Nebo kombinace dvou. Na tomto předpokladu je založena živlová typologie. Když znáte svůj živel, můžete lépe využívat své silné stránky a snadněji řešit ty slabé. Vybírat si marketingové nástroje, které vám sedí, a vůbec být v podnikání sami sebou. Který živel je „ten váš“? To zjistíte v následujícím testu.

Jak vyplnit test

V testu budete porovnávat vždy čtyři vlastnosti na řádku podle toho, jak dobře vás vystihují. Té, která vás podle vašeho názoru vystihuje nejvýrazněji, přidělíte čtyři kolečka. Pak budete pokračovat sestupně, až přidělíte jedno kolečko té, která je vám nejvzdálenější.

Každý počet koleček (4, 3, 2, 1) musí být na každém řádku právě jednou. Body přidělujte spontánně, bez velkého hloubání a přemýšlení.

Výsledky testu obdržíte e-mailem.

Kontrolní součet:

Pokud se vám nahoře objevilo číslo 180, pravděpodobně jste test vyplnili správně.

Autorem testu živlů je Fritz Hendrich, znění je převzato z knihy Čtyři elementy v profesním životě (vydal Knižní klub, Praha 2011). Publikováno se souhlasem autora.

Do e-mailu obdržíte výsledky testu. Také si vám dovolím zaslat informace o kurzech živlů a produktech, které se živlové typologie přímo týkají. Nemám ráda spam a vaši adresu neposkytnu nikomu dalšímu. Z odběru se samozřejmě můžete kdykoli odhlásit.